Heips! olisin mielenkiinnosta kysellyt Korsisaari Oy:stä millanen on työpaikkana. Henkilöstö kuulema vaihtunut kovasti, miten on homma toiminut?
Onko kokemuksia. Mietin vaan kun tässä alkaa työpaikan haku, kannattaako vaivautua tuolta kyselemään?
Kyrsisaari Oy AB
53
1724
Vastaukset
- Anonyymi
Olin tuolla joku puoli vuotta sitten ja ainakin sillon homma pelitti ok;sti. Tosin tuo tieto on jo vanhaa. "Jotkut" talossa jo pidempään olleet puhuvat että mennyt huonompaan suuntaan nyt. Sääli sinänsä sillä ollu hyvässä huudossa.
- Anonyymi
Oli hyvä firma vielä vuosi(a) sitten. Nyt käy ovi tiuhaan. Kaikelle on syynsä jos väki vaihtuu kiihtyvällä tahdilla.
- Anonyymi
Tuli vain mieleen jos täällä on nykyisiä Korsisaarelaisia palstalla voisi avata mikä siellä mättää. fakta on että vaihtuvuus on kova
- Anonyymi
Talon sisäisiä asioita ei ole tapana huudella keskustelupalstoilla. Tule itse taloon töihin ja katso mättääkö jostain ja miksi? Noin yleensä, ottamatta kantaa kehenkään henkilöön tai nimimerkkiin, henkilöt jotka joutuvat kyselemään keskustelupalstalla, kannattaako johonkin paikkaan hakea vai ei, on vastaus yleensä ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talon sisäisiä asioita ei ole tapana huudella keskustelupalstoilla. Tule itse taloon töihin ja katso mättääkö jostain ja miksi? Noin yleensä, ottamatta kantaa kehenkään henkilöön tai nimimerkkiin, henkilöt jotka joutuvat kyselemään keskustelupalstalla, kannattaako johonkin paikkaan hakea vai ei, on vastaus yleensä ei.
Näin se pitäisi olla, mutta toisaalta hyvä, että joku myös kertoo ne nurjat puolet.
Mennään työpaikkoihin ja työnantajiin ihan mikä tahansa firma.
Monella varmasti hyvät paikat, mutta sitten on paljon niitä työntekijöitä, jotka sanovat asioista niin kuin ne on ja sitten alkaa ongelmat johdon kanssa, ei auta vaikka olisit työsi hoitanut moitteetta, et saikuttaisi vaan olisit tunnollinen työntekijä ja kuinka kiltti ja joustava, ei auta ei.
Jos joku nilkki ei sinusta pidä, niin ei pidä ja syitä kyllä keksitään, että eroon päästään. Vikahan ei ole työntekijöissä vaan AINA niissä pikkunilkeistä johtajiin ja siltä väliltä.
Esim sairaalat, it-talot, yksityinen sosiaaliala.
Siinä pahimmat työnantajat, joissa on täysin vinoutunut johtajakaarti. Kaikille tuttu sanonta on, että narsistiset hullut hakeutuu esimiestehtäviin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se pitäisi olla, mutta toisaalta hyvä, että joku myös kertoo ne nurjat puolet.
Mennään työpaikkoihin ja työnantajiin ihan mikä tahansa firma.
Monella varmasti hyvät paikat, mutta sitten on paljon niitä työntekijöitä, jotka sanovat asioista niin kuin ne on ja sitten alkaa ongelmat johdon kanssa, ei auta vaikka olisit työsi hoitanut moitteetta, et saikuttaisi vaan olisit tunnollinen työntekijä ja kuinka kiltti ja joustava, ei auta ei.
Jos joku nilkki ei sinusta pidä, niin ei pidä ja syitä kyllä keksitään, että eroon päästään. Vikahan ei ole työntekijöissä vaan AINA niissä pikkunilkeistä johtajiin ja siltä väliltä.
Esim sairaalat, it-talot, yksityinen sosiaaliala.
Siinä pahimmat työnantajat, joissa on täysin vinoutunut johtajakaarti. Kaikille tuttu sanonta on, että narsistiset hullut hakeutuu esimiestehtäviin"toisaalta hyvä, että joku myös kertoo ne nurjat puolet. "
Niin, eri henkilöillä on erilaiset näkemykset asioista. Saattaa olla että vain yksittäiset kuljettajat kokevat jonkun tietyn asian tai henkilön ongelmaksi, mutta kun sitä ruvetaan julkisesti käsittelemään, niin se saa aivan erilaiset mittasuhteet ja yhtäkkiä internetin ihmeellisessä maailmassa koko firma muuttuukin kaikille sopimattomaksi yritykseksi vaikkei totuus niin paha olisikaan.
"Monella varmasti hyvät paikat, mutta sitten on paljon niitä työntekijöitä, jotka sanovat asioista niin kuin ne on ja sitten alkaa ongelmat johdon kanssa"
Tässä on totuuden siemen olemassa, MUTTA en ole yhdessäkään yrityksessä joutunut, enkä nähnyt kenenkään joutuvan "mustalle listalle", jos sen palautteen annat rakentavan asiallisesti. Asiat voi esittää niin monella tapaa. Olen työelämässä nähnyt näitäkin, jotka eivät palautetta osaa antaa asiallisesti ja ovat sen jälkeen olleet ongelmissa. Ihmisiä ne on esimiehetkin vai onko oikeampi nykyisin esihenkilöt. Hyvin pitkään ei viitsi maukumista kuunnella.
"ei auta vaikka olisit työsi hoitanut moitteetta, et saikuttaisi vaan olisit tunnollinen työntekijä ja kuinka kiltti ja joustava, ei auta ei."
Ei auta ei. Edellämainitut ominaisuudet ei vaikuta siihen tapaan, jolla palautteesi jätät. Ohimennessä huutelut ei ole koskaan vieneet mitään asiaa eteenpäin. Kokeilkaapa kirjallisesti esittää asianne, asiallisesti omalla nimellä varustettuna. Näihin esihenkilöt yleensä vastaavat ja jää samalla myös mustaa valkoiselle mitä ja miten asiaa on esitetty ja miten siihen on vastattu. Siitä hetkestä kun kerran työelämässä työkaveri minua valisti näin tekemään, olen tuota ohjetta noudattanut ja kas suhtautuminen on ollut täysin toimiva sen jälkeen jokaisessa yrityksessä jossa olen asioinut, siitä pikkunilkistä toimitusjohtajaan ja siltä väliltä.
"Vikahan ei ole työntekijöissä vaan AINA niissä pikkunilkeistä johtajiin ja siltä väliltä.
Esim sairaalat, it-talot, yksityinen sosiaaliala."
Tästä olen erimieltä. Se ei lähellekkään aina ole pikkunilkin tai johtajan vika, että sukset menee ristiin. Monen näköistä sukankuluttajaa on tullut nähtyä ja molemmista leireistä löytyy niitä nilkkejä, niin työntekijöistä kuin johtajistakin. Ainakin kuljetusalalla. Myönnettäköön tosin, että esimerkin mukasilla toimialoilla en ole koskaan työskennellyt.
- Anonyymi
Virolaisten ja Venäläisten valtaama virma ,firma on voittanut. alihinnoittelulla ajoja ,nyt sitten tinkitään kaikesta
- Anonyymi
Nobinalla paljon parempi. Ei tingitä mistään eikä tartte kantaa pullaa pomoille eikä pulloja.
Parta-Jugi - Anonyymi
Ei noita muualta lähteneitä, tänne tulleita, nyt niin paljon vielä ole talossa. Hyviä tyyppejä kaikki. Tottahan jokainen sopimus on alihinnoiteltu, joka on yli euron toiseksi tullutta halvempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nobinalla paljon parempi. Ei tingitä mistään eikä tartte kantaa pullaa pomoille eikä pulloja.
Parta-JugiMutta autoa joutunee vaihtamaan useamman kerran päivässä?
Itse tykkään ajella koko vuoron samalla autolla.
Ei tarvitse tuulessa, eikä tuiskussa odotella pysäkillä autoa, jolla matka jatkuu
- Anonyymi
Joo takavuosina oli ainakin tapana ns, keikkahinnoittelussa kuljettajan palkkaa pyrittiin maksamaa niin päivärahoilla ja ruokarahoilla ,mikäli ei suostunut niin linjalle vaan
- Anonyymi
Nykyisin maksavat sekä palkan, että päivärahat tessin mukaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin maksavat sekä palkan, että päivärahat tessin mukaisesti
Ja toki tarkoitan tessillä työehtosopimusta, en Tessiä palkanlaskennassa. Olen kuullut että useassakin paikassa Tessi on laskemassa palkkoja, jolloin se heillä on palkka Tessin mukaan. Välillä jos oikein hyvin menee niin vähän enempi, mutta lähes aina on huonot ajat, niin vähän vähempi.
- Anonyymi
Eli työnantaja ottaa halvalla keikkoja ja työntekijä ajaa prosentilla ,sitäkö tarkoitit , näin tulee mukavasti tingittyä omasta palkasta
- Anonyymi
Juurikin näin. Moni yritys nykyisin oikein kehuu työpaikkailmoituksissaan, että tarjoavat "kilpailukykyisen palkan", mitä muuta se on kuin työntekijöiden halpuuttamista? Joka tuutissa annetaan ymmärtää, että kilpailukyky = mahdollisimman pieni palkka. Itse olen tuolla metodilla työntekijöitä hakeneet firmat jättänyt omaan arvoonsa, tunnenhan toki oman arvoni.
Korsisaarella maksavat linja-autonkuljettajille tessin mukaista tuntipalkkaa, mukaan lukien muut lisät ja päivärahat. Varmaksi en toki sano, etteikö joku eläkeläinen vielä ajaisi prosenteillakin, heille harrastaminen suotakoon niin kauan kunnes pätevää työvoimaa on riittävästi tarjolla, mutta täysillä tunneilla ajavat ei varmasti aja prosenteilla. Talossa on siis perusrunko kunnossa, raha liikkuu kuten kuuluu, myös työntekijän suuntaan. Kaikki loppu riippuu siitä mitä kukin työntekijä itse pitää tärkeänä itselleen ja sen mukaisesti joko viihtyy tai ei viihdy, joko pysyy talossa tai lähtee. Toki silloin kun vaihtuvuus on suurta on myös joku usealle tärkeä asia hieman pielessä, mutta mikä se on, niin riippuu jokaisesta itsestään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Moni yritys nykyisin oikein kehuu työpaikkailmoituksissaan, että tarjoavat "kilpailukykyisen palkan", mitä muuta se on kuin työntekijöiden halpuuttamista? Joka tuutissa annetaan ymmärtää, että kilpailukyky = mahdollisimman pieni palkka. Itse olen tuolla metodilla työntekijöitä hakeneet firmat jättänyt omaan arvoonsa, tunnenhan toki oman arvoni.
Korsisaarella maksavat linja-autonkuljettajille tessin mukaista tuntipalkkaa, mukaan lukien muut lisät ja päivärahat. Varmaksi en toki sano, etteikö joku eläkeläinen vielä ajaisi prosenteillakin, heille harrastaminen suotakoon niin kauan kunnes pätevää työvoimaa on riittävästi tarjolla, mutta täysillä tunneilla ajavat ei varmasti aja prosenteilla. Talossa on siis perusrunko kunnossa, raha liikkuu kuten kuuluu, myös työntekijän suuntaan. Kaikki loppu riippuu siitä mitä kukin työntekijä itse pitää tärkeänä itselleen ja sen mukaisesti joko viihtyy tai ei viihdy, joko pysyy talossa tai lähtee. Toki silloin kun vaihtuvuus on suurta on myös joku usealle tärkeä asia hieman pielessä, mutta mikä se on, niin riippuu jokaisesta itsestäänKyrpäsaari suosi eläkeukkoja. Mullekin soittivat vaikka en eläkkeellä vielä olekaan. Oli pakko sanoa että älkää toiveita elätelkö.
Tänä perjantaina, siis huomenna 7.7 klo 18 olisi meidän , joilla metrejä takana kiitettävästi, tapaaminen siellä Valkeakosken Waltikassa. Tissiposket sinne ja raahatka se Kähäräkin sinne niin saamme sen sovinnon tehtyä ja kaljat päälle.
Puhutaan asiat halki.
Parta-Jugi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrpäsaari suosi eläkeukkoja. Mullekin soittivat vaikka en eläkkeellä vielä olekaan. Oli pakko sanoa että älkää toiveita elätelkö.
Tänä perjantaina, siis huomenna 7.7 klo 18 olisi meidän , joilla metrejä takana kiitettävästi, tapaaminen siellä Valkeakosken Waltikassa. Tissiposket sinne ja raahatka se Kähäräkin sinne niin saamme sen sovinnon tehtyä ja kaljat päälle.
Puhutaan asiat halki.
Parta-JugiOnpa hyvä, että itse huomasit heidän soittaneen epähuomiossa väärään numeroon ja kerroit heti, että et ollut tulossa.
- Anonyymi
Tuossa edellisessä keskustelussa varmaan tarkoitettiin ns,tilausajomiehiä jotka kautta aikojen ajavat prosentti palkalla monelle nousevalle kyvylle on usein riitänyt uusi auto ja kravatti,
- Anonyymi
Puhuttu sekä, että. Jugihan houkuttelee ensin Nobinalle, jossa ei ajeta kuin linjaa, sen jälkeen kertoo vastanneensa väärään numeroon tulleeseen puheluun, jossa houkuteltu Korsisaarelle.
Ei taida ollako Korsisaarella tällä hetkellä nousevia kykyjä ruuhkaksi asti, mutta yksikään täysillä tunneilla ajavista ei aja prosenteilla. Eli Korsisaarella ei kenellekkään riitä pelkästään uusi auto ( no niitä ei kyllä olekkaan ), eikä uusi kravatti ( näitä aina välillä löytyy )
vaan rahan pitää vaihtaa omistajaa voimassa olevien sopimusten mukaisesti.
Uudehkoja autoja on viimeaikoina pihaan ilmestynyt useampi, mutta täysin uusia ei vuosiin.
Toivottavasti myös tulevat uudet nousevat kyvyt alalla oppivat arvostamaan muutakin, kuin uutta autoa & kravattia.
- Anonyymi
Sitä sopii toivoa, mutta kun nykyään niin kovin helposti tyydytään jopa käytettyyn kravattiin ja heikompaan kalustoonkin ja suostutaan kaikkeen paskaan.
Eikä ollut väärä numero, vaan ihan oikeasti Kyrpäsaaresta soitettiin ja kysyttiin olisinko kiinnostunut eläköityäni tulla heiklle jatkamaan.
Siinä mielessä väärä, että väärälle henkilölle soittivat kun mulle soittivat.
ps. Ei näkynyt Waltikassa tissiposkia !!!
Parta-Jugi - Anonyymi
No huomenna perjantaina sitten...
- Anonyymi
Tuolla ylempänä ketjussa joku kirjoitti että ei saisi täällä kysellä millasta on olla talossa . Ei tuollainen ole tätä päivää; Nykyään tieto kulkee eri yritysten epäkohdista sellaisella vauhdilla että sitä on turha yritysten yrittää suitsia.
Korsisaarella kahdesti työskelleenä voin sanoa että toiminta meni jatkuvasti alaspäin ja yrityksen johtaminen on hakoteillä. Henkilövaihdokset pahensivat tilannetta niin että tajusin lähteä. Kyllä siinä että ovi käy tiuhaan (muutoin niin hyvässä yrityksessä)
on syynsä. Yleensä se johtaa sinne johtamiseen.
Siellä on tällähetkellä töissä henkilöstöä jotka olivat mukana kun Westendin Liikenne meni konkurssiin. - Anonyymi
Jäi kirjoittamatta että muutama vuosi sitten Korsisaari oli erittäin hyvä paikka työskennellä. Yhteishenki... sitä ei oikein enää ollut ja tunnelma oli aika kireä. En tiedä miten yritys pärjää työntekijäkilpailussa mikäli johtamisessa ei tulla aidosti työntekijän tasolle . Ei ylhäältä sanelu ole tätä päivää. sillä pärjäsi 80-90 luvun suomessa , mutta nykyään nostetaan helposti kytkintä jos asiat mättää.
- Anonyymi
Sitä saavat sitten mitä tilaavat.
Autosta, hyvästäkään ei ole mitään hyötyä jollei ole kuljettajaa.
Epätoivoisesti soittelevat eläkeukoille ja jo sellaisillekin jotka vielä duunia painaa toisissa yhtiöissä.
Miksi ei eläkeukkojen käytäntö voisi olla, että älä soita mulle, mä soitan teille. Siis että se työnarkomaani eläkeukko soittelisi, ettei firmoista soiteltaisi kaikille kellä D-kortti on ???
Parta-Jugi - Anonyymi
Ei Kyrpäsaarelle kannata mennä.
Eläkeaika kuluu mukavammallakin tavalla.- Anonyymi
Oikeassapa oot. Naapurisaarella on ihan kivan näköinen daami, mutta sillä on se mustasukkanen ukon kyrpä mukana, niin eipä kannata mennä ei. Viimekesänä kävin ja uimahousut on vieläkin kateissa, kun semmonen äkkilähtö tuli. Mistä lie hiiltynyt. Silloin sen saaren nimeksi tuli Kyrpäsaari.
Jos taas kyse on Korsisaaresta, niin sinne kyllä kannattaa mennä, jos kykenee normaaliin työskentelyyn. Kovasti kartoittavat saatavilla olevaa työvoimaa, mutta eivät silti kaikkia kelpuuta joukkoonsa, vaikka pula kuljettajista onkin. Sekin on hyvä merkki.
- Anonyymi
Keski ikä alkaa olla siellä 60 hujakoilla. Vanhin tiedossani oleva kuljettaja on 77v. Ja tämä ei ole mikään Lapin kalajuttu. Fakta. Toisaalta, tuo voi kertoa että on hyvä yritys? Tai sitten sen ettei nuoria kärsisaari Oy kiinnosta
- Anonyymi
Harvassa taitaa olla nuoret, joita ylipäätään kiinnostaa olla aina valmiina menemään vuorokauden ajasta riippumatta. En hetkeäkään usko, että ongelma koskettaa pelkästään Korsisaarta. Se vaan sattuu olemaan yksi niistä yrityksistä, jotka sijaitsevat epäedullisessa paikassa, juuri Hsl-alueen ulkopuolella. Ne vähät nuoret joita linja-auto hommat kiinnostaa etelässä lähelläkään pääkaupunkiseutua tuijottelevat ainoastaan palkkataulukkoa, jossa on huomattava etu Hsl- liikenteellä. Lähtöpalkka 0 kokemuksella on kovempi, kuin maaseutuliikenteessä tulee ikinä olemaan, kuitenkin samaan Helsingin ytimeen saa ajella. Harva tulee ajatelleeksi muuta kuin sitä rahaa. Välttämättä se isompi palkkainen työ ei ole yhtä mielekästä. Mutta kukin tyylillään. Toisille se Hsl soveltuu myös muuten huomattavasti paremmin. Itse teen tätä elääkseni, pelkkä raha ei motivoi, jos työ ei muuten ole mielekästä. Jos pelkkää rahaa ajattelee, niin kannattaa jättää suosiolla ajot ajamatta ja alkaa vaikka sijoittajaksi. Nopeammin siinä pätevä rahaa tekee, kuin koskaan kuljettajana.
- Anonyymi
"No joo. Nurmijärven palvelutalolta lähtee aamuisin henkilökunta kuljetus"
- Anonyymi
Pysyy virkeempänä vanhukset pidempään, kun on elämässä jotain muutakin sisältöä kuin pasianssin peluu hoitsuja vastaan. Onhan se perin ikävää, että on jo niin vanha, ettei enää muista mitä niiden hoitsujen kanssa tulisi vehdata, eikä aamu-, päivä- tahi iltalääkkeissä ole niitä jännän sinisen värisiä nappuloita. Kyllä silloin on parempi ajella vaan isolla vehkeellä, eli linjuri-autolla. Muistaa taas hetkittäin mitä se seisominen on... Pysäkillä, valoissa, ruuhkassa, muutenhan sitä seisoo vain kusella käydessään.
- Anonyymi
Järkihän niillä eläkeukoilla seisoo täällä Helbillä ainakin Syvin pitkälti.
Ainakin pari tapausta jotka jatkavat eläkeiöstä huolimatta. Toinen välttää kovaa ajamista ja toinen entinen lappusten levittelijä ja vankka AKT kannattaja kun oli kunnallinen sopimus.
Niin ne rotsit kääntyy kun ikää tulee. Toinen heistä jopa fillaroikin . Se lihavampi.
Tammelundillahan se Kustaankartanon vanhainkodin aulassa rekrytointipiste, mutta täällä Helbillä ei tartte kun jäävät Syvästi tänne Helbille suoraan ja siityvät 70 täytettyään Syvällä haikeudella sinne Tammelundille... luonnollisestikin...ikänsäkin huomioiden...Wanhoina työntekijöinä Syvään kumartaen ja ainoa mitä toivovat että missä voi säilyttää fillareita.
Lieneekö jonkinlainen homouskin yhteydessä työnarkomaniaan... Syvästi uskon ?
Helbheikki - Anonyymi
Korsisaaren keskeisimmät ongelmat;
* Yritys kärsii jonkinlaisista kasvukivuista(eivät kykene aidosti kuunnella kuljettajien toiveita) -----Olet pelinappulana muiden joukossa vailla mahdollisuuksia muuttaa työvuorojasi.
* Työpäivät luvattoman pitkiä täälläkin ja siitä valittavat etenkin tilausajo puolella jota en ole paljoa onneksi ajanut(Juuri ja juuri lakien mukaan)
* Yhteishenki mennyt huonoon suuntaan jatkuvasti , sen kertovat vanhemmatkin kuljettajat suoraan
* Ei houkuttelevia työsuhde etuja (onko Rajamäen uimahalliin etuja, sitä en edes työntekijänä tiedä, kun ei tiennyt uimahallin henkilökuntakaan kysyttäessä)
* Kuljettajat ovat "yhtä hymyä" yrityksen pääkallopaikalla Nurmijärvellä(eivät uskalla puhua haastatteluun tuleville totuutta ilmapiiristä ja vuoroista koska pääjehut nurkan takana) ------ Todellisen mielipiteen kuulet kyllä kun pääset linja harjoitteluun. (pikkuhiljaa saat tietää huonoista puolista koska eivät kuljettajat voi pitää suutaan kiinni epäkohdista)
--kuten joku kirjoitti alussa, oli yritys vielä muutama vuosi sitten todella hyvä paikka työskennellä. Nyt käy ovi tiuhaan . kannattaisi oikeasti muuttaa jotain johtamisessa oikeasti mikäli kuljettajat aiotaan saada pysymään talossa.
*Kalusto on yllättävän huonossa kunnossa. Ilmeisesti koronan jälkeen korjaamolle ei ole saatu henkilökuntaa
plussia;
*Hyvät linjat sillä ainakin itse pidän ajaa maaseudun rauhasta kamppiin ja
nautin pitkistä linjoista. (Nurmijärvi-Kamppi jne)
*Palkat ajallaan ja maksettu pääsääntöisesti aina oikein. (tarkkana saa olla mikäli
ajat tilausajoja, mutta silloinkin korjaavat mikäli aihetta on)
*Ajojohto mukavaa ja yhteistyö toimii asiallisen hyvin - Anonyymi
Syvästi vaikuttaa ihan samalta kuin toimintatapa täällä Helbillä.
Helbheikki - Anonyymi
jotainhan on pielessa Korsisaarella. Ei tyhj'st nouse keskustelua. vai?
- Anonyymi
Suuri ongelma on eläkeläis ukkojen määrä joille annetaan ns, parhaat ajot,toisaalta olen huolestunut heistä jopa 77 ukkoja ratissa vielä ,suurin osa ajaa vielä koululaisia ,niin ja onhan meillä vielä suuri ongelma yksi nuija n
- Anonyymi
Mitenkä hän vaikuttaa sinun työpäivääsi?
- Anonyymi
Nyt taisi loppua Nurmijärveltä eläkeläis kuskit kesken ,kun apuun on vonkattu Ventoniemi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt taisi loppua Nurmijärveltä eläkeläis kuskit kesken ,kun apuun on vonkattu Ventoniemi
Loppuu muunkin ikäiset kuljettajat. Tällä vauhdilla ja suunnalla kuljettajien poistuessa saa pian joku toinenkin alihankkija ajoja.
- Anonyymi
se minkä tiedän tuosta kyseisestä yrityksestä on se ettei tällätietoa kannata sekaantua sinne taloon. Toimiva systeemi - paperilla ja netissä . mutta kun menet töihin , huomaat pian että olet pikku pyöränä isossa rattaassa ja "vain numero". yksilönä tämä talo ei sinua ja tarpeitasi huomioi lainkaan!! Sillon kun työvuoroja teki vielä nainen , oli asiat hyvin . Tuon jälkeen meni homma vikaan ja pahasti. Myös uusi johto on sekoittanut pakkaa pahoin.
Haluaisin kuulla nykyään talossa olevilta, onko mikään mennyt parempaan nyt?
Saattaisin harkita vielä Korsisaarelle hakemista jos toimintatavat oikeasti muuttuvat, onhan siellä mm hyviä linjoja (moottoritietä kamppiin, joten ei jatkuvaa pysäkkirallia Helsingin tapaan)
Mutta niillä ehdoin jolla aikanaan työskentelin - ei kiitos! - Anonyymi
Niin no. Nythän ne työvuorot tekee taas nainen, henkilöstösuunnittelija titteliltään, jos pahasti en väärin muista. Tällä hetkellä elellään odottavalla mielellä, että mitä mausteita hän tähän soppaan lisää. Ainakin hän on ollut kiinnostunut työntekijöiden tarpeista ja omia toiveitaan on saanut esittää. Sitä en tiedä miten hyvin ne kenelläkin on toteutuneet. Vaikuttaa sille kuitenkin, että kuljettajavaje kun saadaan paikattua, niin myös yksilöiden erilaiset tarpeet ja toiveet huomioidaan ihan erilailla, kuin näiden naisten välissä työvuoroja suunnitelleiden toimesta. Kuten kirjoitin, odottavalla kannalla.
- Anonyymi
Olishan tuo hyvä jos saisivat oikeasti toimimaan työvuorot ja muutkin asiat jotka taannoin olivat aika sekamelskaa.
- Anonyymi
Tarina kertoo, että osa meiltäkin lähteneistä, lähtivät vuolemaan kultaa hsl taloihin. Liekkö tullu taskut täyteen vai ollu vaskooli rikki kun jo reilussa puolessa vuodessa ovat päätyneet takaisin muihin "maaseutu" yrityksiin. Pelkkä raha ei tuo työhön mielekkyyttä.
- Anonyymi
No ei tuokaan pelkkä raha, se tiedetään , mutta kyllä aidosti ja oikeasti Korsisaari on mennyt alas rytinällä. Se OLI hyvä pulju työskennellä
- Anonyymi
Vahvistan
- Anonyymi
Kiinnostaa tietää mikä on nykyään tilanne Korsisaarella? Onko sama tuttu meininki? Mitä kuljettajana sanoisit voisitko suositella?
- Anonyymi
Jos olet Virolainen tai eläkeläinen sieltä löytyy loppuelämäsi työpaikka , no tietysti sinun pitää olla myös hyvin nöyrä
- Anonyymi
Ei tietystä kansalaisuudesta nykypäivänä lisäpisteitä saa ja töitä riittänee loppuun saakka vaikket vielä eläkeputkessa olisikaan. Nöyryydestä en tiedä, mutta kunhan olet yhteistyökykyinen, niin varikoilla nähdään
- Anonyymi
On mennyt myös tämä liikennöitsiä alamäkeen , kun muistelee vanhoja aikoja löytyiköhän talosta 6 vuotta vanhempaa autoa ,mikäli oikein olen ymmärtänyt nykyään ostavat sisään jopa 10 vuotta vanhoja .Sama oli kuljettaja tilanne sisään pääsi vain jonottamalla tai erittäin hyvillä suosituksilla, voi niitä aikoja...
- Anonyymi
Vitut sinne koskaan mitään jonoa ole ollut.
Jos joku erehtynytkin sinne menemään hetkeksikin, on ensitilassa koittanut häippästä sieltä pois.
Töitä saa tehdä vilman vapaapäiviä ja maksetaan mitä muistetaan. Tes tuntematon käsite jua päivät pitkiä ja ylitöitä tyrkytetään jatkuvalla syötöllä.- Anonyymi
Taas yksi työtä vieroksuva, liekkö edes virman pihassa käynyt?
Jos olet niin onneksi et jäänyt pidemmäksi aikaa.
Ainoastaan viimeinen kohta on lähelläkään paikkaansa pitävä.
Ylitöitä on kyllä tarjottu, mutta hei, nehän on vapaaehtoisia, myös vapaapäivinä.
Ne tekee ketkä haluaa ja joutaa, muut painelee omiin juttuihinsa työajan päätyttyä.
- Anonyymi
Onko kuljettaja tarvetta? Tiedän, paikanpäälle voisi mennä kysymään tai soittaa asiasta, mutta onko tietoa? Kuka liikennepäällikkö nykyään?
- Anonyymi
En ole työtä vieroksuva ,mutta ei kaikkiin töihin eikä alepalkalla.
Paitsi tontilla, myöskin sisällä kävin mutta hyvin pian valkeni että ei ole ihmisen paikka joka haluaa että on muutakin elämää kuin Kyrp...eikun Kyrsisaari.
Heti ensimmäiseksi kysyttiin ylityöhalukkuutta ja ja tuli kauttarantain esille että kaikkia Tes kuuluvia lisiä ei välttämättä makseta ja työajat muutenkin sieltä mikä tulee mieleen eräästä Koivarin liikennepäällikön nimestä !!!
-Ei kannata tuhlata aikaa moiseen menemällä sinne kyselemään, jollei ole työnarkomaani ja halua tehdä ilmaiseksi. - Anonyymi
Kyrp...ei kun ...Kyrsisaarelle ei kannata kenenkään täysjärkisen mennä !!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323767- 851875
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151721Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541392Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1231264VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu931241Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi331183- 691114
- 681004
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k102975