Mitenkäs muilla. Ollaan etsitty vaimon kanssa toista miestä meille makkasiin. Toiveena olisi kunnon pyöreä vatsa ja ikää noin 50.
Kaikki keiden kanssa ollaan viestitelty vaan hävii jossain vaiheessa. Onko muilla sama juttu?
Ei tunnu löytyvän
21
1411
Vastaukset
- Anonyymi
Miehet tahtoo hävitä jos heti et lähetä puhelinnumeroa ja alastonkuvaasi.
Jos haet paria/miestä niin mies haluaa ensin panna kaksistaan vaikka haet parinvaihtoa tai kolmenkimppaa. - Anonyymi
Moikka kiinnostaa, miten saan teihin yhteyttä
- Anonyymi
Kiinnostais viestitellä ap kanssa ja tavata kanssa. En ole kadonnut tai tehnyt ohareita aiemminkaan. Aki
- Anonyymi
Meillä miehiä makkarissa tasaisin väliajoin. Ilmoituksia laitamme ja vastaamme miesten ilmoituksiin. Harvoin tulee ohari jos sovitaan tapaaminen johonkin, tietojamme emme anna ennen ekaa näkemistä.
Yleensä tavataan Abc kahvilassa kahvin merkeissä, jos kaikilla synkkää siirrymme kotiamme. Viesteissä kyllä kerrotaan että mies pääsee heti nauttii vaimosta kun paikalle ilmaantuu. Meillä vieras saa nauttia aluksi vaimon kanssa kaksin, todettu parhaaksi miehen kannalta, häviää jännitys jota jokaisella heti tavatessamme. Pari 50v- Anonyymi
Hyvä tapa. Mulle taas käynytbniin, ettå pari (lue feikkii) katoaa. Säpoa näkösälle real-parit. Vastailen ja nähdään vaikka apsilla Tupoksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tapa. Mulle taas käynytbniin, ettå pari (lue feikkii) katoaa. Säpoa näkösälle real-parit. Vastailen ja nähdään vaikka apsilla Tupoksessa.
Ei hitossakaan nähdä
- Anonyymi
No ethän sä ittelles mitään voi. Pakkomielteinen daiju kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitossakaan nähdä
Hitossakaan missä se on oikein on. Tiedätkö hönö missä jos tiedät häivy sinne.
- Anonyymi
Meillä löyty ihan naapurin rouvan miesystävä joka pääsi paneen tyttöystävääni, toki kortsulla. Mies yli kuuskymppinen ja hyvin seisoo kun saa 35v naista. M49
Olen hakenut pitempään jo bi paria, 50+ ja pks. Ei ole osunut kohdalle, syitä on monia esim. parien vaatimukset aivan liian kovia. Pitää olla reilusti yli 180cm, staminaa painaa läpi yön, 20+ kyrpä, komea jne jne listat pitkiä, vaikka parit olisivat ihan tavallisia itse.
Toinen mikä pistää silmään, on pedistä petiin hyppely. Itseäni ei ainakaan sytytä sellaiset parit, joilla mopo karannut täysin käsistä. Kullikaruselli pyörii ja puhe tuntuu olevan vain siinä, ei kiitos! Yksi tavallinen normaalivartaloinen pari kiitos, joka haluaa diskreetin vakituisen suhteen bi painotteisen kimpan tiimoilta.- Anonyymi
Meillä ainut kriteeri että mies siisti ja keskustelu taitoinen, ulkonäkö tai pituus tee miehestä parempaa rakastajaa. Plussaa jos kaveri bi kolmen kimpassa helpompi nauttia. Pari 50v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä ainut kriteeri että mies siisti ja keskustelu taitoinen, ulkonäkö tai pituus tee miehestä parempaa rakastajaa. Plussaa jos kaveri bi kolmen kimpassa helpompi nauttia. Pari 50v
Normi mies yleensä kiimaisin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisitte mainiosti hakuuni. Kuinka teidän kanssa olisi sopiva keskustella siistin miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisitte mainiosti hakuuni. Kuinka teidän kanssa olisi sopiva keskustella siistin miehen?
Täälläkin kyllä pystyy tutustuu aluksi, kunhan paljasta henkilö tietojaan.
Joitakin hölmöjä lausahduksia väliin mahtuu, samat henkilöt niitä laittaa joka keskusteluun. Olemme Hyvinkäällä vastattu täällä aiemminkin myös tavattu tätä kautta, paria varattua miestä joista toinen oli bi tykkäsi miesten välisestä seksistä. Pari 50v Anonyymi kirjoitti:
Joitakin hölmöjä lausahduksia väliin mahtuu, samat henkilöt niitä laittaa joka keskusteluun. Olemme Hyvinkäällä vastattu täällä aiemminkin myös tavattu tätä kautta, paria varattua miestä joista toinen oli bi tykkäsi miesten välisestä seksistä. Pari 50vOlisi mukava tutustua teihin, vaikutatte asialliselle parille. Treffien puolella voi jutella privaatisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin hölmöjä lausahduksia väliin mahtuu, samat henkilöt niitä laittaa joka keskusteluun. Olemme Hyvinkäällä vastattu täällä aiemminkin myös tavattu tätä kautta, paria varattua miestä joista toinen oli bi tykkäsi miesten välisestä seksistä. Pari 50vTäälläkin Vantaalta bi mies 183/83 joka halukas bi-kimppaan, Hyvinkää sopivan lähellä kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joitakin hölmöjä lausahduksia väliin mahtuu, samat henkilöt niitä laittaa joka keskusteluun. Olemme Hyvinkäällä vastattu täällä aiemminkin myös tavattu tätä kautta, paria varattua miestä joista toinen oli bi tykkäsi miesten välisestä seksistä. Pari 50vKyllähän se juttu vaihtuu yleiselläkin. Reissailen lomalla Itä-Suomi, Tre, Oulu js Jkl. Usein näissä helppo jutustella ja tutustella. Sauna usein kiva. Onko teillä liikkuja kesän aikaan?
- Anonyymi
Missähän teillä on tuo hakuilmoitus? ;)
- Anonyymi
Täällä viimeksi kun korona alkoi, poistuneet jo poies.
- Anonyymi
No niin oot päässyt lopultakin paikkaan minne kuulut.
- Anonyymi
Savosta löytyy mukava ja pystyvä mies.
M52
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808