https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009645256.html
Suomi Äiti mielestään omistaa lapsensa ja voi tehdä heille mitä haluaa!
Suomi Äiti usein haastaa ex miehen oikeuteen ja vaatii tältä lisää elatusmaksuja "lapsille"
Elatusavut kuitenkin maksetaan lasten Äidin tillille, joka käyttää rahat omiin menoihinsa!
Kun lapset ovat täyttäneet 18 vuotta voi Isä tukea lastensa opiskelua siirtämällä rahaa lastensa tilille.
Nämä rahat lapsi voi itse käyttää!
Suomi Äiti omistaa lapsensa - nyt teki myöhästyneen Abortin!
11
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kai äiti voi sen myöhäisen abortin tehdä sittenkin kun lapsi täyttää 18 eikä enää kartuta elatusapua.
- Anonyymi
Suomi Äidit teettävät vuodessa noin 8 000 aborttia eli lapsen murhaa.
Lapsen surmaamisen konkreettisesti joutuu lääkäri tai kätilö suorittamaan.
Lähes kaikissa sivistysmaissa poislukien Suomi on hoito henkilökunnalla oikeus kieltätyä murhaamasta lasta.- Anonyymi
Sinä et tiedä murhasta yhtään mitään...aloittajan jutussa 17 vuotiaana kakaran teininarttu väsännyt kersan jotta saa tukiaisia mutta listi pennun kun ei saanutkaan 12 000 euroa kuussa bilerahaa siitä...
- Anonyymi
Persu vihaamassa naisia. Yllättyikö joku?
- Anonyymi
Mies vangittiin lapsen taposta, eikä persu edes mainitse häntä.
- Anonyymi
Suomessa on perheet odottamassa jokaista abortoitua lasta - eli lasta ei tulisi surmata, koska adoptiovanhemmat ovat valmiina!
Ei tarvitsisi muualta tuoda Suomeen lapsia! - Anonyymi
Suomi Äiti saa varmasti lapsensa surmasta "Äiti alennusta"
Äiti on ollut stressaantunut ja väsynyt ja poikalapsi on ollut villi eikä ole totellut puhetta!
Kun Äiti surmaa lapsensa on lapsi yleensä aina poika! - Anonyymi
Aloittaja Yleistää Suomi äiti nimittelyllä. Se, kertoo tyhmyydestä.
- Anonyymi
Sairas Aloitus, kertoo Aloittajasta.
- Anonyymi
Suomessa voi käyttää ehkäisyä ja jälki ehkäisyä, joten on merkillistä, että vielä tehdään abortteja.
Ehkäisyn vuoksi ei pitäisi olla tarvetta tehdä abortteja. - Anonyymi
Eikö se Sanna Marinin jälkiabortti alkaisi olla ajankohtainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066