Siis aivan todella törkeää. Sillä välin kun muut ovat armeijassa ja joutuvat kestämään epämiellyttäviä ja raskaitakin asioita, istuvat muutamat mukavasti toimistoissa, keräämässä työkokemusta. On jopa käynyt niin, että työnantaja on palkannut sivarin sivarikauden jälkeen.
Tämä on iso f... y.. niille, jotka ovat käyneet armeijan ja odottavat siitä kiitosta yhteiskunnalta.
Ei armeijan käynnistä pitäisi rangaista, vaan sen käymättömyydestä!
Sivarin kautta töihin
5
383
Vastaukset
- Anonyymi
Sivarin, kuin myös armeijan käymisestä pitää rangaista. Onhan se sukupuoleen sidottu palkattoman pakkotyön räikein muoto, vastoin peruslain 6. pykälää sukupuolten tasa-arvosta. Intin ja sivarin käynti asettaa häpeään kaikki miespuoliset, kun sellaiseen alistuvat.
Sivarin tai intin käynnistä pitäisi rangaista vuoden vankeustuomiolla.- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Saitko vapautuksen palveluksesta kun noin kiukuttaa?
- Anonyymi
Ketä sinne nyt väkisin pitäisi vielä ottaa isojen poikien hiekkalaatikko leikkeihin vielä mukamas?
- Anonyymi
Suomessa on asevelvollisuus.
Useimmat miespuolisista isompien firmojen rekrytointia hoitavista henkilöistä ovat käyneet RUK:n tai ainakin RAUK:n. He kokevat useimmiten vielä vanhempinakin intin suorittamisen kunnia-asiana ja jopa arvostavat sitä kokemuksena.
Vaikka inttiä mollataankin, niin päättävään asemaan yltäneet miesoletetut ovat useimmiten suorittaneet varusmiehinä johtajakoulutuksen.
Oma tausta vaikuttaa varmasti myös rekrytointipäätöksiin. Jos reservin upseerilla on valittavana saman tason papereilla toinen reservin upseeri tai sivari, ei ole vaikea arvata, kumman hän valitsee.
Olen itse ollut rekrytoimassa valtion hommiin työntekijöitä. Jos on hyväksi koettu sivari, niin se ei ole rekrytoinnin este. Silti väitän, että yli 90 % RUK:n käyneistä pesee rekrytointitilanteessa muuten samat paperit esittäneen sivarin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982