Miksi Ukraina ei voisi liittyä Natoon jo nyt?

Anonyymi-ap

Naton säännöt sanelevat, että sotaa käyvä maa ei voi liittyä Natoon. Mutta, mutta .....eihän Ukrainassa ole sota, eikä Ukraina käy sotaa, eikä Venäjä käy sotaa Ukrainaa vastaan. Venäjähän on ilmoittanut, että tuo kaikki mitä Ukrainassa nyt tapahtuu on erikoisoperaatio. Sota se ei ole, joten Ukraina tulkoot hyväksytyksi Natoon.

Kannatan!

18

244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aseellinen konflikti..tai jäätynyt konflikti....ne riittää ettei pääse jäseneksi

• Anonyymi

Voihan rähmä!

• Anonyymi

Ei ole sodassa. Kannatetaan!

• Anonyymi

Millä lihaksilla se nato alkaisi sotia Venäjää vastaan, jos naziukraina liittyisi natoon, kun naton kaikkia aseet ovat jo menneet ukrainaan ja tuhottu sielä. USAkin joutui lainaamaan 155 natostandardin mukaisia ammuksia EteläKoreasta, kun sillä ja natomailla ei enään niitä ole. Ja lisäksi jos naziukraina liittyisi nyt natoon niin suomi olisi sodassa naton riveissä heti Venäjää vastaan. Ja siinä kävisi parhaimmillaan kuin 1944. Lopussa suomi joutuisi sotimaan natoa vastaan yhdessä venäjän kanssa, niinkuin kävi Lapissa 1944.

• Anonyymi

Ei niitä aseita ja ammuksia taida Venäjälläkään ihan myyntiin asti olla.

• Anonyymi

Ei muuta kuin nato hakemus sisään. Venäjähän on sitä toitottanut ettei ole sotaa, pieni erikoisoperaatio vain. Muutenkin Ukrainan aseistus alkaa olla Nato sopivaa kampetta.

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi. Venäjä voi valehdella itselleen, mutta Nato ei.

• Anonyymi

Jaa millä tavoin? Kuten siten, että usa ei ole ollut sodassa toisen maailmansodan jälkeen? Kauaksi ollaan noista ajoista menty, pelkkää mätää ja sontaa nykyisin.

The last time the United States formally declared war, using specific terminology, on any nation was in 1942, when war was declared against Axis-allied Hungary, Bulgaria, and Romania, because President Franklin Roosevelt thought it was improper to engage in hostilities against a country without a formal declaration of war.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Declaration_of_war_by_the_United_States

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa millä tavoin? Kuten siten, että usa ei ole ollut sodassa toisen maailmansodan jälkeen? Kauaksi ollaan noista ajoista menty, pelkkää mätää ja sontaa nykyisin.

The last time the United States formally declared war, using specific terminology, on any nation was in 1942, when war was declared against Axis-allied Hungary, Bulgaria, and Romania, because President Franklin Roosevelt thought it was improper to engage in hostilities against a country without a formal declaration of war.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Declaration_of_war_by_the_United_States

Operaatiot desert storm ja desert shield tuskin sanoo mitään tolloille.

• Anonyymi

Ajatelkaa nyt aikuisten oikeesti. Ei tämä ole mikään sotapeli, ihmisiä ja eläimiä kuolee. Olen surullinen siitä, että sotaa ja aseita suorastaan ihaillaan.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Sääli että kreml on sotapsykoosissa, eikä sitä saa hereille/pysäytettyä kuin suuremmalla vasta voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Sääli että kreml on sotapsykoosissa, eikä sitä saa hereille/pysäytettyä kuin suuremmalla vasta voimalla.

sota psykoosi ja ahneus sokeus on washingtonissa ja brysselissä - elintaso ihmiset siellä etänä tapattaa slaaveja urakalla.... verta käsissä, mutta juhlat jatkuu....

• Anonyymi
    • Toinen kysymys jos tulee sota Turkki ja kreikka ,Mitä nato sanoi,,,1974 Nato katsoi kaukana entä nyt ,myös mitä Uncle sam sano

• Anonyymi

miksi Taiwan ja Mongolia ei liity heti natoon tai libya, syyria, irak, vietnam ??
      Cia ja juudas raha kun vaatii lebensraumia !!

• Anonyymi

Aseiden pauke Ukainassa ei mekitse sotaa vaan että poliisioperaatioon verrattavasti Ukraina hätistelee rikollisia pois.

• Anonyymi

Jos kyseessä ei kummankaan osapuolen mielestä ole sota, ja Nato-maat ovat valmiit tulkintaan yhtymään, olkoon sitten Ukraina pikavauhtia Naton jäsen.

Naton aseethan maassa on olleet jo pitkään. Siinä vaiheessa kun Venäjä ilmoittaa olevansa sodassa Natoa vastaan, on Nato viimein oikeutettu vastaiskuun Venäjän puolelle.

Vasta tämä tulee lopettamaan sodan - tai mikä se nyt Putinin mielestä onkaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4668
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3196
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2107
    Aihe