niin tervehtisikö kunniakomppania häntä sanomalla "Hyvää päivää herra tasavallan presidentti" vai "Hyvää päivää rouva tasavallan presidentti"?
Jos presidentiksi valittaisiin muunsukupuolinen henkilö
7
321
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaan jättävät sen (herra, rouva, muu) -osan pois sanoen vain "hyvää päivää presidentti"
- Anonyymi
Hyvää päivää muunsukupuolinen presidentti.
Ei valita. Homoseksuaalisuus on esimerkiksi psyykkiseen terveyteen kuuluvaa, eikä sitä diagnosoida mielisairaudeksi Suomessa. Psykiatrit joskus ovat tarjonneet eheytyshoitoja homouden poistamiseksi, mutta yleensä homojen hoito tapahtuu tässä maassa ihan muualla kuin psykiatrialla. Sen sijaan sukupuolenvaihdosleikkauksiin hakeudutaan psykiatrian kautta ja siitä tehdään diagnoosi psykiatrialla.
- Anonyymi
Hyvää päivää tasavallan presidentti!
- Anonyymi
Hei lapset, jos on kravatti - se tarkoittaa mies
- Anonyymi
Jos Ihminen on mies ja nainen - SEHÄN on RIKKAUS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066