Laitan verkot veteen keväällä ja nosta pois syksyllä. Lämpimän veden aikaan käyn kokemassa verkot joka päivä, viileän veden aikaan harvemmin.
Talviverkot laitan jään alle "Härveli" uittolaitteen avulla. Sillä voi laittaa yhdestä avannosta verkkoja eri suuntiin.
Koen verkot, en nosta (kuin vasta syksyllä)
3
124
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kylminä päivinä kun verkot laittaa illalla niin aamulla ne pitää nostaa. Muuten ahvenet ainakin kuolee jos ovat pitempään ja niitä kuolee muutenkin. Tänää aamulla nostin verkot, sain 11 ahventa ja laskin ne takas samantien. Kävin nostamassa ne 16.00 aikaan ja oli 3 ahventa elävänä ja kaksi kuollutta.
Päivällä on tullut tosi vähän ahventa muutenkin eli ahven ei liiku päivällä matalassa. Minulla on verkot 2-3.5 metrissä kaislikon vieressä. Huomen aamulla nostan taas verkot.- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887191b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minä nostan kytkintä. Pappatunturi. Kaksi vaihdetta kahvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056