Kyse on brassailusta vastauksissa. ( Juutalaisten pakko siirtolaisuus alki babylonin valloittaessa jerusalemin. Jostakin syystä vanhimmat brassailevat tällä juutalaisten pakkosiirtolaisuus sanalla ikään kui n rivijäsenet eivät tiedä mitään kun puhutaan juutalaisten pakkosiirtolaisuudesta! Tylsää puhetta????
Seurakunnissa kun joku vastaa juutalaisten pakkosiirtolaisuudesta
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Babylonin valloittaessa israelin he ottivat sota saaliiksi juutalsiset( nehemian ajan jälkeen käytettiin israelilaisista sanaa juutalaiset,)
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17887381E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nykyään seurakunnissa katsotaan niin paljon videoita, että vanhinten pitää käyttää kaikki tilaisuudet brassailuun.
- Anonyymi
Pakkosiirtolaiset. Juutalsiset.tätä käytetään etäännyttäessä jäseniä totuudesta!
- Anonyymi
Valloittaja oli assyyrialaiset,
- Anonyymi
Oliko muuten???
- Anonyymi
Minäpä autan! Jos muutat työn perässä työnantajan käskystä, olet pakkosiirtolainen. Muttet ole juutalaine mikä on se sana mikä vanhinten käpy palaa
- Anonyymi
Vanhimpien lempivastauksia.( Olen kokenut) juutalaisen pakkosiirtolaisuuden ajan daniel ja profeetta hesekiel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086