Vastaan mikrofoniin: juutalaisten pakkosiirtolaisuuden aikana pslvonta ei ollut mutta jäännöksen palaavan aikana nehemiä kertoi blaa blaa blaa( sanat pakkosiirtolainem ja juuda on jostakin syystä vanhimmille herkkupaloja,)
Vastaan nyt kokouksessa ja hämmennän erotetut kiinnostuneet ja muut seurakuntalaiset!!!
11
217
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä Jehova sanoo kun ärsytetään palvojia?
- Anonyymi
Jehova sanoo että "poikani Perkele!"
- Anonyymi
Uhri on huono!!!
- Anonyymi
Ei kiinnosta. Pakkosiirtolsinen sana ja juuda eivät tunne muut seurakuntalaiset. Really? Onko mun pakko tuhota
- Anonyymi
Sanat pakkosiirtolainen ja juutalaisten ksnsakunta saa vanhimpien munat pystyyn
- Anonyymi
Ja minä kun luulin että roskapussit, veriletut, valokopiot ja hymyilevät leijonat.
- Anonyymi
Pakkosiirtolaiset vietiin babyloniin mutta Jehova nimensä tähden palautti 70 vuoden kuluttua jäännöksen jottei muut kansat pilkkaisi ettei Jehova pelasta,! Hepä hämmästyivät kun nehemian johdolla temppeliä ruvettiin rakentamaan uudelleen( huolimatta tobian ja Sanballatin vastustuksesta)
- Anonyymi
Juutalaisten pakkosiirtolsisuus on lause millä vanhimmat yrittävät nolata mahdollisia luopioita.
- Anonyymi
Mikä tässä sanassa on? Juutalaisten pakkosiirtolaisuus?
Ja vielä enemmän? Mikä uhri tämä on Jehovalle kun yritätte saattaa palvojatoverit häpeään? - Anonyymi
Anonyymi 2023-06-10 14:56:38
"luulin että roskapussit, veriletut, valokopiot ja hymyilevät leijonat"
-Kerro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274205
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233002Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2551694Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281420
- 951201