Hupaa on!Lahjaromu!

Anonyymi-ap

Naton lahjakalusto. Venäjä tuhoaa niitä urakalla. Maat oli ne ostanut alkujaan sosiaaliturvasta pihistetyillä rahoilla! Kauheeta!

14

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nythän Suomikin hyökkää säästää terveysmenoissa,että Biden sotaan saadaan rahoitusta lisää!

• Anonyymi

Näin on mutta pitää ihmetellä että tämä työväenpuolue kokoomus vaan jyllää ,tämä saatanasta kotoisin oleva hyvinvoinnin täystuho puolue on vaan näille jenkki luusereille otollinen tulonlähde se on sama näille kokoomus apinoille miten maamme köyhillä menee kunhan vaan sijoittajat saavat enemmän rahaa

• Anonyymi

Suomalaisten auraleobartikin tuhottu! Paljonko makso?

• Anonyymi

Leikataan eläkkeistä uuden ostoon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikataan eläkkeistä uuden ostoon?

Näinhän se kohta menee ,nämä saatanan lentohärpäkkeet sieltä jenkeissä maksavat varmasti 30 miljardia ja suoraan Jenkin velan maksuun ,kyllä on Kokoomus apinat toveri ja linberi mielissään että saadaanpas tältä tyhmältä kansalta rahaa kun vähän Venäjällä peloitellaan

• Anonyymi

Lisää miinanraivaus leobardeja tuhottavaksi.... Venäjä tuhoo ne,kun tekisivät hyökkäyskäytäviä.

• Anonyymi

Saksassakin ollaan hämillään siitä miten hyvin Leopardit palaa. Sielläkin on luotu sellainen uskomus että ne ovat jotenkin ylivoimaisia. Tätä samaa on jauhettu myös suomessa Leopardeja kehuttaessa. Nyt amerikkalaiset Bradleyt ja saksalaiset Leopardit kilpailevat siitä kumpaa romuttuu nopeammassa tahdissa.
      Leopardienhan piti olla sitä iskukykyisintä Naton iskuvoimaa, mutta miten kävikään.

• Anonyymi

Taas kokous. Mitä Suomi lupas toimittaa lisää tuhottavaksi?

• Anonyymi

Nyt Suomen sairaiden kimppuun,lisärahaa Biden sodan rahoitukseen!

• Anonyymi

Etelässä Venäjä jo tuhosi vastahyökkäyksen? Lisäkamalle tarve!

• Anonyymi

Suomi voisi lähettää sinne leobardinsa,turhakkeet,tuhottavaksi? Säästyy romutuskulut!

• Anonyymi

Leobardit vain liikkuvia ruumisarkkuja?

• Anonyymi

Eukin tunkemassa Ukrainan sotaan 50 miljardia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5131
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1660
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1560
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1314
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1177
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      9
      1154
    Aihe