Kaikki haluvat säästää palkkamaksuista,ja kaikki haluvat palveluja ilman maksua,tekoäly ei ota palkkaa,(huono homma tietysti korkeasti koulutetulle ja niille jotka saavat suurta palkkaa)mutta hyvä homma ruumillisen työn tekijöille heitä tarvitaan(koska ei vielä ole kehitetty työ robotteja)
Teko äly+hyvää säästöä
21
566
Vastaukset
- Anonyymi
miten käy pikkuporvareiden?
- Anonyymi
Megatsunamin järistyksen jännite on nyt alkanut.
Mietin selviytymisstrategiaa.
Hyvä että eliitiltä katoaa pohja pois monilta osin. - Anonyymi
Tekoälyssä on se hyvä puoli,että rakensimme siihen takaportin millä sen voi tuhota 😂🤣
- Anonyymi
Kiinan kommunistisen puolueen tulee rakentaa oma tekoäly, jota vanhat kapitalistit eivät voi hävittää 🤧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinan kommunistisen puolueen tulee rakentaa oma tekoäly, jota vanhat kapitalistit eivät voi hävittää 🤧
Odotamme et eliitti työntää kaikki rahansa sinne ja sitten hupsista keikkaa saatte nähdä 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotamme et eliitti työntää kaikki rahansa sinne ja sitten hupsista keikkaa saatte nähdä 😂🤣
NS putsaamme ne tyhjäksi 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NS putsaamme ne tyhjäksi 😂🤣
Kyllä siellä eliitti neuvosto tarkkailee tilannetta.
Läntisten kapitalistien tulisi muodostaa todellinen päämaja itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siellä eliitti neuvosto tarkkailee tilannetta.
Läntisten kapitalistien tulisi muodostaa todellinen päämaja itselleen.Joku synagoga? 🤤
- Anonyymi
Kaikkea yritetään poistaa tieto silti leviää joka puolella 😂🤣
https://www.bitchute.com/video/l2coDvUSR5dU/ - Anonyymi
Se tulee vielä päälle ja tuhoaa ihmiskunnan.
- Anonyymi
Nythän eurostoliitto on ihme kyllä asiasta huolissaan ja kehittelee lainsäädäntöä estämään ettei se ota valtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän eurostoliitto on ihme kyllä asiasta huolissaan ja kehittelee lainsäädäntöä estämään ettei se ota valtaa.
Potaskaa ne puhuu 😂🤣
https://valtioneuvosto.fi/-/10623/suomi-tukee-eurooppalaista-maksualoitetta-yhdessa-kuuden-muun-eu-maan-kanssa
https://vm.fi/hanke?tunnus=VM092:00/2021
https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/europe-fit-digital-age/european-digital-identity_fi
https://sfs.fi/digitaalisen-identiteettilompakon-standardisointi/
https://intelligence.weforum.org/topics/a1Gb00000038qmPEAQ?tab=publications
https://yle.fi/uutiset/3-11927636
https://valtioneuvosto.fi/hanke?tunnus=LVM042:00/2020
http://reparti.free.fr/schwab2020.pdf
https://www.who.int/publications/i/item/WHO-2019-nCoV-Digital_certificates-vaccination-2021.1
- Anonyymi
Kaikki paljastuu Biden ei eroa Trumpista yhtään muuta ku et se on Big Techin ja Big pharman palkkalistoilla koko suku 😂🤣
https://www.bitchute.com/video/l8EUqLsLmZEe/ - Anonyymi
Tässä on Kiinan kommunistipuolueen järjestelmä(vakoilee jokaista oman maan kansalaista) ja samaan tekniikkaan perustuvaa järjestelmää ajetaan Suomeen ja joka puolelle 😂🤣
https://www.bsnbase.com/- Anonyymi
Ketkä ottavat sen haltuunsa.
Tuleeko SUPO:sta megavalta hallinto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä ottavat sen haltuunsa.
Tuleeko SUPO:sta megavalta hallinto?Järjestelmää ei ohjata Suomesta käsin NWO sen takia EU ja Natoa ajetaan naama punaisena 24/7 😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestelmää ei ohjata Suomesta käsin NWO sen takia EU ja Natoa ajetaan naama punaisena 24/7 😂🤣
Parempi kuin ryssien voimat. 😁😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin ryssien voimat. 😁😝
Siitä voi lukea mitä on luvassa,jos ihmiset ei pistä hanttiin 😂🤣
https://fi.wikipedia.org/wiki/Orjuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi kuin ryssien voimat. 😁😝
Viimeksi oli hauska kuunnella näiden juttuja 😂🤣
https://static.toiimg.com/photo/4047456.cms
- Anonyymi
Ilmastonmuutosta,viruksia ym,ym käytetään vaan härskisti hyväksi et voidaan valmistaa ihmisille digitaalivankila kaikki voidaan sulkea yhdellä napin painaluksella et voi liikkua,ostaa ruokaa,käydä töissä,matkustaa jne,jne...
https://www.corbettreport.com/interview-1761-james-corbett-separates-climate-fact-from-fiction/ - Anonyymi
Kukaan ei koskaan usko ajoissa mitä sanotaan 😂🤣
https://www.forbes.com/sites/mattnovak/2023/06/10/elon-musk-suggests-unabomber-may-have-been-right-about-technology/?sh=5e67bfaa20bf
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
