Suurin osa myynnissä olevista tavaroista varastettiin. Huonoin kirpputori missä ollut ikinä tavaraa myynnissä. Varastettiin farkkuja, 2 kengät, hupparia jne...Kaikki tuotteet olivat 8 - 10 e kpl ja hyväkuntoisia tai uusia merkkituotteita. Varastettiin enemmän kuin tuli myyntiä. : (
FEMMATORI Tuusula
5
810
Vastaukset
- Anonyymi
Joko viikkasit samoja vaatteita niin monta kertaa, että luulit niitä olleen enemmän tai osa on ajautunut lattialle/naapuripöydälle ja ne voit omilla hintalapuillasi edelleen tunnistaa. Vuositulosi ei riitä 10 merkkifarkkuihin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17888590M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itse vien kaikki vaatteet UFF keräyslaatikkoon. Tulee paljon halvemmaksi ja helpommaksi kuin kirpputorille hinnoittelemaan. Sitäpaitsi arvoni laskisi muiden silmissä jos ylipäätään astuisin ko ovesta sisään.
- Anonyymi
joppareita liikaa..kymmeniä uosia seilaa samat jopparit..
- Anonyymi
henkilökunta siellä varastaa ja myy varastettua tavaraa omissa pöydissään... taitaa palkat olla niin pienet että täytyy pikku sivu duunia tehdä ohessa. Paska paikka, kulkusuuntineen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900