Mitä erityistä hänessä oli muihin verrattuna?

Anonyymi-ap

Miten hänen näkemisensä erosi muiden ihmisten kanssa olosta?

193

4670

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunteet heräsi ja aloin tuntea häntä kohtaan rakkautta, intohimoa, kaipausta, kaikkea mitä romanttisessa rakkaudessa ilmenee. Miksi? En tiedä. En yhtään tiedä mitä tapahtui, mutta niin siinä kävi ja siitä on jo vuosia. Niin vahva tunne ei sammu helpolla.

• Anonyymi

Tutulta kuulostaa, olisin kuvannut samoja asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei kai me ihmiset niin erilaisia olla, tunnetaan samaan tapaan.
        Ajattelin pitkään, että se johtui molemminpuolisuudesta, mutta nyt en ole enää varma kun tutustunut enemmän mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin pitkään, että se johtui molemminpuolisuudesta, mutta nyt en ole enää varma kun tutustunut enemmän mieheen.

Tuohon edelliseen lisäyksenä, että en ole varma hänen tuntemuksista oliko niitä. Omista olen varma.

• Anonyymi

Tiedätkö sinä edes mistä puhut ja miksi olet noin epätoivoinen missä kohti mokasit vai etkö enään muista edes sitä kuinka monta kertaa teit saman virheen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi epätoivoa pitäisi kompata vai oletteko homo kaverukset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitähän tällä nyt haetaan ja keneltä vai tunnustusta jostain vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon edelliseen lisäyksenä, että en ole varma hänen tuntemuksista oliko niitä. Omista olen varma.

Kenen tuntemuksista vanhat muistot lapsuudesta syystä tai toisesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi, olisitpa tutustunut, jos molemmat olivat kerran vapaita.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍒 ­­­N­y­­­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17888601X

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Niin nimenomaan oli.
      Semmoiset oikeasti olemassa olevat ihmiset on paljon mukavampia, kuin hän.

• Anonyymi

Tiedätkö itsekään oletko oikeasti olemassa vai luuletko olevasi vielä saman näköinen kuin viisitoista kesäisenä kun et ole sen jälkeen kehdannut kahtoa omaa peilikuvaasi nolasiko joku sut pienimunaisuudesta keskellä toria silloi

• Anonyymi

Onko sulla koskaan edes muuten tuon kokemuksen jälkeen seisonu

• Anonyymi

Sen kun tietäisi. Kemiaa kai välillämme. Jäätiin toisiimme kiinni katseilla. Yhtäkkiä alettiin haahuilemaan toistemme lähellä koska haluttiin vain katsella. Siihen se sitten jäi. En ole komeampaa nähnyt sen jälkeen enkä ennen sitä.

• Anonyymi

Tästä mä ny en tiedä ketähän tällä tarkoitetaan mä jäin katsomaan peppua kun hän käveli musta pois päin ja se näytti hyvältä se oli uutta mä en ajatellut seksiä hänen kanssaan lainkaan vertasin siihen miltä hän näytti oli silloin kun muistan hänet pienenä nuorena nähneeni mielestäni hän oli on yhtä kaunis kuin silloinkin

• Anonyymi

Hän oli hankala ihminen.

• Anonyymi

Tää on hauska. Ihastuu hankalaan ihmiseen. Näinkin voi käydä :D

• Anonyymi

:D

• Anonyymi

"Hankala", koska hän ei tee juuri niinkuin käsketään/toivotaan? Ei ole mikään määkijä-lammas tai tohveli-sankari?

Sellaista se on kun ei menekään just kuin "Itse haluaa". Maailma ei matele kenenkään edessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hankala", koska hän ei tee juuri niinkuin käsketään/toivotaan? Ei ole mikään määkijä-lammas tai tohveli-sankari?

Sellaista se on kun ei menekään just kuin "Itse haluaa". Maailma ei matele kenenkään edessä.

Ei. Enemmän häntä pompotettiin muiten toimesta kuin minua ikinä. Se on kyllä totta ei minua pahemmin kuunnellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Enemmän häntä pompotettiin muiten toimesta kuin minua ikinä. Se on kyllä totta ei minua pahemmin kuunnellut.

Itsepäinen kuin muuli, mutta ihana oli. Oli minun oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on hauska. Ihastuu hankalaan ihmiseen. Näinkin voi käydä :D

Saattais jopa olla hyvä olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei eikä aika odota sekin menee koko ajan eteenpäin vaikka puhelimennunohtais ladata näjes kun olen huomannu että nyky puhelimissa kun voi herätyksen laittaa päälle ja sammuttaa puhelin mä en muista näkyykö näytössä tuolloin mikä viikonpäivä on mä kun en sammuta puhelinta enkä myöskään pidä sitä äänettömällä koskaan kun ei voi tietää kuinka tärkeä soitto on itse en ainakaan kuule jos puhelimeni on äänettömällä hyvällä onnella saatan nähdä näytönvalon vilkkuvan jos puhelin on esillä johtuen siitä että en tuijota puhelimen näyttöä joka hetki kokoajan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsepäinen kuin muuli, mutta ihana oli. Oli minun oma.

Muuli on mun ymmärryksen mukaan työjuhta ei huumekuriiri

• Anonyymi

Ei itse asiassa mitään. Näin ja halusin uskoa että hänessä on tiettyjä piirteitä, mutta ne oli vain omia toiveita mitä häneen projisoi. Älykäs kyllä, mutta pelkkä älykkyys ei tee kenestäkään hyvää kumppania.

• Anonyymi

älykkyyshän on just hyvä juttu :) harva on tarpeeksi älykäs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä todellakaan, jos on liian asiakeskeinen ja vuorovaikutustaidot huonot, ei tilannetajua eikä kykyä osoittaa empatiaa aidosti. Suhteeseen tarvitaan myös huumoria ja fyysinen vetovoima ja seksin toimivuus. Kuivat älyköt jäävät ystävätasolle kanssani.

• Anonyymi

Siis miten älykäs omastamielestäni mulla on vielä mahdollisestikin paljon opittavaa si kun aikanaan joskus jää eläkkeelle ei ole mikään pakko ainakaan oppia uutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu olen mä idiootteja tavannut paljonkin työskennellessäni helsingissä ja vittu että sellaisen kanssa on aivan saatanan turhauttavaa keskustella kun se ei tunnu ymmärtävän mitään yleensä omalla kohdallani ne jostain syystä myötäilee ei kai ole uskaltaneet alkaa inttää vastaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä todellakaan, jos on liian asiakeskeinen ja vuorovaikutustaidot huonot, ei tilannetajua eikä kykyä osoittaa empatiaa aidosti. Suhteeseen tarvitaan myös huumoria ja fyysinen vetovoima ja seksin toimivuus. Kuivat älyköt jäävät ystävätasolle kanssani.

Mikä on mielestäsi toimivaa seksiä mä en tiedä kuinka seksi toimii mä tykkään siitä siksi että se on lähestulkoon ainoa asia josta voin sanoa nauttivani

• Anonyymi

En osaa sanoa muuta kuin että hänen seurassaan tuli sellainen olo kuin olisi tullut kotiin. Hänessä oli jotain, mitä en ollut osannut edes etsiä. Mistä lie tuli paikalle ja miksi, mutta siinä hän nyt on. Sain hänestä eriskummallisen varmuuden siitä, että tässä on nyt jotain erityistä.

• Anonyymi

Ja päivääkään ette ole yhdessä viettäneet, suudelleet tuskin edes puhuneet.

Mitä jos seustelisit mielikuvituksesi kanssa, kun se näyttää olevan niin vahva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mistä sinä tuon harhaisen "tiedon" keksit?

Ihan oikeasta miehestä on kyse. Olemme tavanneet monen monta kertaa ja keskustelleet kipeistäkin asioista. Siinä nyt sentään olit oikeassa, että häntä suutelemaan en ole vielä päässyt. Ehkä jonain päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan oikeasta miehestä on kyse. Olemme tavanneet monen monta kertaa ja keskustelleet kipeistäkin asioista. Siinä nyt sentään olit oikeassa, että häntä suutelemaan en ole vielä päässyt. Ehkä jonain päivänä.

Se on se kateellinen palstahirmu. Älä välitä sen jutuista. Omaa katkeruuttaan purkaa tänne ja luulee tuntevansa kaikki. Nostaa olematonta itsetuntoon esittämällä täällä fiksua tietäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ikävästi sanottu toiselle.

• Anonyymi

Hyvin kuvattu. Minullekin tuli sellainen olo, että en enää etsi mitään. Se oli siinä. Ihan kuin olisin löytänyt puuttuvan palasen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🤔

Tämä on kyllä hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kuvattu. Minullekin tuli sellainen olo, että en enää etsi mitään. Se oli siinä. Ihan kuin olisin löytänyt puuttuvan palasen.

Mutta se puuttuva palanen voi vaihtua.

• Anonyymi

Ja löytyi eräänä tavallisena päivänä silmieni eteen.
        Paikka oli hmm.. exclusive.
        Jäin kiinni ensimmäiseen näkyyni hänestä silmänräpäyksessä ja ensimmäiseen katseeseen samalla. Hän katsoi minuun. Klick kuului. Sisäinen tieto.

Muistan kohtauksen kuin eilispäivän. Voin kelata nauhurilla uudelleen ja uudelleen.
        Ei haihdu koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä tapahdu, ellei ole tapahtunut.
        Toteamus.
        Tämä on yksipuolista. Hänen tunteensa eivät ole tuollaisia kuin sinun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, missäs sun palanen on nyt?
        Kadotit vai heitit itse pois liian tuttuna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toteamus.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä psykiatrisia diagnooseja sinulla on. Jos ei ole vielä mitään, niin mitä diagnooseja saisit, jos sinua alettaisiin tutkia. Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin kuten sinä tällä palstalla käyttäydyt? Toki voit pahoin, se on selvää, mutta tuollaisen käytöksen takana on kenties jotain muutakin kuin pelkkä oma paha olo.

• Anonyymi

Yllätyin ettei hän ollut juurikan muuttunut siitä mitä hänet muistin viimeksi nähneeni ja siitä on jo todella kauan mun mielestä yli kymmenen vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jos en ihan väärin muista ni korkeintaan leikitty pihalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä kysynyt häneltä kuin mitä etit ja osoitin naisten pukukaappien suuntaan et ne on tuolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on se kateellinen palstahirmu. Älä välitä sen jutuista. Omaa katkeruuttaan purkaa tänne ja luulee tuntevansa kaikki. Nostaa olematonta itsetuntoon esittämällä täällä fiksua tietäjää.

Minkä sille voin jos sun itsetunto on puhdas nolla mun itsetunto itsestäni on terve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika ikävästi sanottu toiselle.

Miltä osin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muka joskus joutunut etsimään jotakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se puuttuva palanen voi vaihtua.

Miten se voi vaihtua jos puuttuu jo alkujaan kuinka jokin sellainen voi vaihtua jota ei olekkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja löytyi eräänä tavallisena päivänä silmieni eteen.
        Paikka oli hmm.. exclusive.
        Jäin kiinni ensimmäiseen näkyyni hänestä silmänräpäyksessä ja ensimmäiseen katseeseen samalla. Hän katsoi minuun. Klick kuului. Sisäinen tieto.

Muistan kohtauksen kuin eilispäivän. Voin kelata nauhurilla uudelleen ja uudelleen.
        Ei haihdu koskaan.

Tähän taidan mielummi jättää vastaamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toteamus.

Tätä tuskin ihan ymmärsi kirjoittaja itsekään ny mitä tarkoittaa mun tunne skaala on todella laaja mä hallitsen omasta mielestäni omat tunteeni kohtalaisen hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, missäs sun palanen on nyt?
        Kadotit vai heitit itse pois liian tuttuna?

Ei musta yhtään palasta puutu korkeintaan jos jotain puuttuu noilta osin si ni itseä täydentävä puolisko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää mitä psykiatrisia diagnooseja sinulla on. Jos ei ole vielä mitään, niin mitä diagnooseja saisit, jos sinua alettaisiin tutkia. Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin kuten sinä tällä palstalla käyttäydyt? Toki voit pahoin, se on selvää, mutta tuollaisen käytöksen takana on kenties jotain muutakin kuin pelkkä oma paha olo.

Ei mulla ole viidentoista ikävuoden jälkeen ollut pahaolo elämän takia opin että vähintäänkin löydän jos etsimään alan sellaisen joka hyväksyy mut sellaisena kun olen se taas kun ei si yksistään riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mennyt ajat sitten psykoottisuuden puolelle hänellä. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä sille voin jos sun itsetunto on puhdas nolla mun itsetunto itsestäni on terve

Käykö sinulla koskaan mielessä, että et vastaa ikinä sille kenelle yrität kuvitella vastaavasi? Sivusta

• Anonyymi

Keskustelut, vuorovaikutus, empatia häntä kohtaan. Kuinka elämä voi olla tuskallista vaikka kulissit kunnossa. Yksinäisyys vaikka kuinka paljon olisi ihmisiä ympärillä ja läheisiä. Olla käytettävissä mutta kukaan ei kysy miten minä jaksan.
      Vai heijastuiko omaa kipuilu ja olin näkevinäni asioita joilla ei ollut mitään todenperäisyyttä.

• Anonyymi

Olen itse ollut monta kertaa tilanteessa, jossa olisin halunnut antaa toiselle jotain takaisin, mutta se ei tilanteeseen sopinut. Kysyä kuin normaali ihminen, että miten toinen jaksaa. Sellainen epäsuhtainen tilanne on välillä tosi hankalaa sietää, kun tunteet ovat mukana. Varmasti puolin toisin.

• Anonyymi

Et tiedä onko totta, mutta rakensit hänestä tällaisen sitten. Onnea!

• Anonyymi

Ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut, samalta tuntuu.

• Anonyymi

Jos SULLA on harhoja ollut, ja onko nytten sitten?
        Mene ja tiedä.

• Anonyymi

Mä näin sen väsymyksen, stressin ja kiireen susta. Kävit ihan ylikierroksilla ja olin tosi huolissani susta ja sun terveydestä. Olen vieläkin. Et pidä huolta itsestäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä onko totta, mutta rakensit hänestä tällaisen sitten. Onnea!

Kuinka mä olisin voinut rakentaa hänestä sellaisen en oman muistini mukaan ole häntä nähnyt kuin pikkupoikana kakarana viimeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan kuin itse olisin tämän kirjoittanut, samalta tuntuu.

Vai kirjoititko kenties

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos SULLA on harhoja ollut, ja onko nytten sitten?
        Mene ja tiedä.

Ei mulla ole harhoja koskaan ollut unia olen nähnyt toisinaan painajaisia en muista koskaan nähneeni kun yhden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä näin sen väsymyksen, stressin ja kiireen susta. Kävit ihan ylikierroksilla ja olin tosi huolissani susta ja sun terveydestä. Olen vieläkin. Et pidä huolta itsestäs.

Mitä sitte ei se ole sinun huolesi ja murheesi pidät vain huolen itsestäsi mä osaan kyllä pitää huolen itsestäni ja tarvittaessa sinustakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mulla ole harhoja koskaan ollut unia olen nähnyt toisinaan painajaisia en muista koskaan nähneeni kun yhden

Mulla on varmaa harhoja vieläkin. Mukamas jotai telepatiaa pitäis olla

• Anonyymi

En saanut silmiäni irti hänestä, koska nainen tuntui heti niin omalta. m>n

• Anonyymi

Hän sai minut nauramaan ja hyvälle tuulelle, mutta vain hetkeksi

• Anonyymi

Korkeintaan hymyilit sitä en tiedä kuinka hyvältä se mahtaa tuntua kun on edes syytä hymyyn se johtuu siitä taas että mä en sillai saa nautinnon tunnetta hymystä

• Anonyymi

Mitä sinussa on erikoista,haluat itse julkisuutta.

• Anonyymi

Mihin julkisuudesta on moniko julkkis osaa käsillään tehdä oikeita töitä

• Anonyymi

Karismaa ja kemiaa, rauhallisuutta

• Anonyymi

Rauhaton saatan hyvinkin olla toisinaan ainakin

• En ollut kokenut ennen sellaista muiden kanssa. Jotain siinä katseessa oli vangitsevaa. Ei sitä monesti tapahdu elämän aikana.

• Anonyymi

menit kuitenkin naimisiin naisen kanssa joka oli kakkosvaihtoehto ja strippari. Niin ohan siinä jo kaksi naista ennen Nettaa.

• Anonyymi kirjoitti:

menit kuitenkin naimisiin naisen kanssa joka oli kakkosvaihtoehto ja strippari. Niin ohan siinä jo kaksi naista ennen Nettaa.

Niin? Oli, mutta ei ne kumpikaan saaneet sellaista tunnetta aikaan. Koita nyt se ymmärtää. Olen toki ollut ennenkin ihastuneena, mutta niistä olen päässyt nopeammin yli. Tämä on ollut täysin erilaista. Ihan yliluonnollista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin? Oli, mutta ei ne kumpikaan saaneet sellaista tunnetta aikaan. Koita nyt se ymmärtää. Olen toki ollut ennenkin ihastuneena, mutta niistä olen päässyt nopeammin yli. Tämä on ollut täysin erilaista. Ihan yliluonnollista.

niin onhan se yliluonnolista että kauniilla teinillä on silmät. Siis ihan tosi ihmeellistä.

• Anonyymi kirjoitti:

niin onhan se yliluonnolista että kauniilla teinillä on silmät. Siis ihan tosi ihmeellistä.

Et sinä voi sitä ymmärtää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Et sinä voi sitä ymmärtää.

miten ne netan silmät eroaa toisten nättien teinien silmistä.Haluisin tietää miten ne eroaa?

• Anonyymi kirjoitti:

miten ne netan silmät eroaa toisten nättien teinien silmistä.Haluisin tietää miten ne eroaa?

Jos et ole ihastunut toiseen ihmiseen, silmiin katsomalla, niin sitten sitä on turha yrittää sinulle selittää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos et ole ihastunut toiseen ihmiseen, silmiin katsomalla, niin sitten sitä on turha yrittää sinulle selittää.

Kuule kun mä katson muutenkin ihmisiä silmiin jutellessa ja kuunnellessa niin kauheen vaikea sillä tavalla alkaa erittelee ihastumista, Sulla on niin vähän sosiaalisia suhteita niin sä et pääse edes kohtaa ihmisiä niin että pääset juttelee heidän kanssaan. Olen sanonut että silmiin katsominen kuuluu sosiaaliseen vuorovaikutukseen ilman että se on merkki ihastumisesta. Mutta sä et tiedä tätä. Tällänen opitaan jo varhain lapsuudessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule kun mä katson muutenkin ihmisiä silmiin jutellessa ja kuunnellessa niin kauheen vaikea sillä tavalla alkaa erittelee ihastumista, Sulla on niin vähän sosiaalisia suhteita niin sä et pääse edes kohtaa ihmisiä niin että pääset juttelee heidän kanssaan. Olen sanonut että silmiin katsominen kuuluu sosiaaliseen vuorovaikutukseen ilman että se on merkki ihastumisesta. Mutta sä et tiedä tätä. Tällänen opitaan jo varhain lapsuudessa.

Kyllä minäkin katson ihmisiä silmiin keskustellessa yms... En tietenkään jää tuijottamaan niitä. Mutta sitä on sinulle täysin mahdoton selittää, mitä minulle tapahtui ännän kanssa, kun sitä ei vaan voi selittää toiselle ymmärrettävästi. Sen pitäisi jokainen itse kokea, että voi sen ymmärtää.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä minäkin katson ihmisiä silmiin keskustellessa yms... En tietenkään jää tuijottamaan niitä. Mutta sitä on sinulle täysin mahdoton selittää, mitä minulle tapahtui ännän kanssa, kun sitä ei vaan voi selittää toiselle ymmärrettävästi. Sen pitäisi jokainen itse kokea, että voi sen ymmärtää.

joo kyllä tiedän. Mutta ei ole väärin mennä elämässäö eteenpäin kun suhde loppuu. Elämässä saa mennä eteenpäin.

• Anonyymi kirjoitti:

joo kyllä tiedän. Mutta ei ole väärin mennä elämässäö eteenpäin kun suhde loppuu. Elämässä saa mennä eteenpäin.

Ei ole ollut mitään suhdetta... Ja aina pitäisi vaan mennä eteenpäin ja eteenpäin... Ikin ei tule ihmistä vastaan, joka haluaisi olla minun kanssa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole ollut mitään suhdetta... Ja aina pitäisi vaan mennä eteenpäin ja eteenpäin... Ikin ei tule ihmistä vastaan, joka haluaisi olla minun kanssa.

Niin prinsessallekin olet vain ajankulua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välän mulkahtavat ulkovat silmät ja epätavallisen kaukana toisistaan.
        Ne ikäänkuin hypnotisoivat minut ja olin mennyt mies, vailla historiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nyt sanoit rumasti hänestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt oli sen luokan vahvaa vihjailua muuten, että joku tietää varmasti enemmänkin asiasta. Minulla on ollut koko ajan epäilykseni siitä. 🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole koskaan ollut naimisissa enkä ole koskaan ajatellut meneväni naimisiin se sormus kun ei ainakaan mua miksikään muuttas

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuinka mikään voi olla yliluonnollista osaatko hallita tunteitasi

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En mä ole koskaan ihastunut silmiin jos katson suoraan silmiin saattaa olla että yritän kenties nähdä mahdollisimman syvälle

• Anonyymi

Hän teki hyvän ensivaikutelman kun ekan kerran nähtiin.
      Hänen seurassa tuli heti hyvä olo. Oli helppo jutella.
      Hän oli hauska , huumorin tajuinen mikä on mielestäni tärkeää.
      Hän vaikutti mukavalta , sellaiselta omalta ihmiseltä jonka kanssa ikään kuin kuului samaan heimoon :D
      Pian huomasin että tunteet olivat tulleet mukaan.
      Tuntuu aina hyvältä nähdä häntä koska hän yleensä aina jotain juttelee. Tuntuu erityiseltä ihmiseltä minulle.

• Anonyymi

Se, ettei tarvitse selittää. Saa olla. Ja siitä tulikin mieleeni, nää loputtomat valheet, kaiken keskellä, ja varsinkin täällä. Ei niitä vahvistuksia, tai tunnistamisia kukaan oikeasti tarvitse. Ne, mitä on totta, niin ne tietää, eikä tarvitse kysellä niiden perään. Pelejä on aina monen moisia, mutta niihin varmistuksiinkin kyllästyy, ja menee tavallaan hohto, koko jutusta. Se riittää, mitä on, milloinkin. Ja, kun niihinkin sekaantuu kaikenlaista vielä taajuuksilta mukaan ja matkaan, niin sitä puhtaampaa yhteyttä kohti mieli ja sydän matkaa. Ihan vaan selittämättömään ja kysymättömään. Yhteyteen, missä saa olla. Jotenkin tuntuisi hullulta elää niin, että hetkeä pitäisi kommentoida, ja sanottaa todeksi, tai vastaavasti alleviivata ja kysyä selvää, että näin tapahtui, tapahtuiko sulle? Juu, näin on. Se on parasta, se tässä ja nyt, vapaana tästä, on mitä on, ja pyörät pyörii. Ei jäädä sitä tulkitsemaan, ja tavallaan vangitsemaan, vaan elää.

• Anonyymi

Hän vaikutti ystävälliseltä ja kiinnostuneelta minusta mutta ei niin "aggressiivisesti", mikä oli mulle uutta.
      Vaikutti samanlaiselta .. paitsi pian sain tietää että yksi harrastukseni oli hänelle melko vierasta. Silloin

• Anonyymi

Mullakin tämä sama.

Minusta ei yleensä kukaan vaikuta kiinnostuneelta, koska en juttele miehille tai katso heitä silmiin. Edes kouluaikana kukaan huonosti käyttäytyvistä ääliöistä ei kähminyt minua, koska muotoja ei pahemmin ollut. En herätä kiinnostusta miehissä, ehkä koska en itse ole kiinnostunut ollut yleensä. Mua ei haeta tanssiin tai tulla juttelemaan, koska olen hiljainen, en osaa puhua miehille, jotain traumaa ehkä.

Niin hänessä oli erilaista pieni ystävällisyys, pienesti havaittava kiinnostuksen poikanen, mutta ei aggressiivisella tai liian itsevarmalla tavalla.

Niin ja komeat kasvot, joissa oli jotain tuttua mutta silti uteliaisuutta herättävät.

• Anonyymi

Hän on ainoa mies johon olen rakastunut. Hän on minun silmissäni hyvin erityinen ja ainutlaatuinen, en ole koskaan ennen tavannut mitään niin ihanaa. Kumpa se mies tajuaisi että hän on minulle aivan täydellinen.

• Anonyymi

Kerro toki kirjain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro toki kirjain

Ei niistä kirjaimista ole täällä mitään hyötyä. Ujolle ja aralle miehelle oli tämä.

• Anonyymi

Mulle se on kai pohjimmiltaan selittämätöntä toisen tunnistamista, ja yhteyttä. Sitä, kun ei pysty ku hymyillä nähdessä, se ilo, toinen käsittää sinut, kuin ei kukaan ennen selittämättä. Se tuntuu niin hyvältä, vähän kuin kotiin tulisi. Siinä se vaan toimii monessa muussakin, tunnetilojen ja tapahtumien mukaan. Siinä on ihmeellinen vapaus. Olla vähän ja paljon ja kaikkea, ja kuitenkin määrittelemätön ja vastaanotettu, hyväksytty. Se hyvä tahto kantaa vaikka mihin, ja siellä on tilaa. En tiedä juuri mitään niin kaunista ja ihanaa, kuin nähdä ja kokea se luottamus, mitä toinen kokee, kun voi tulla kaikkineen eteesi, tietäen, tuntien sydämesi, ja sen, että se tekee mut onnelliseksi ja vapaaksi myös.

• Anonyymi

Minä kiinnostavat tummatukkaiset ja itseäni ei kovin paljon pidemmät miehet. En tiedä mistä se johtuu, mutta koen heidät halattaviksi ja ja tekee mieli olla lähellä. Herättävät romantiikan kaipuun.

• Anonyymi

Oletko kiinnostunut naisista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole, en ole koskaan ollut kiinnostunut naisista. Olen aina ollut hetero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kynekologina kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole nainen, vaan ristiriitaisia tunteita läpikäyvä mies puolikaapissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.
        -alkuperäinen kysyjä

• Anonyymi

Luulin, että oli erilainen. Ei ollutkaan. Näin kai se monesti menee. En antaisi täysiä pisteitä kyllä itsellenikään.

• Anonyymi

Minäkin luulin että hän olisi ollut erilainen , olisi ymmärtänyt enemmän elämää nähneenä. Mutta ei .

• Anonyymi

Mutta mahtavaa että ehditte olla niin kauan yhdessä, että tuo selvisi. Yleensä tuollaiseen menee ihmisikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta mahtavaa että ehditte olla niin kauan yhdessä, että tuo selvisi. Yleensä tuollaiseen menee ihmisikä.

Ei me oltu yhdessä edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei me oltu yhdessä edes.

No, mitä leikkikerholaisten tasoista horinaa sitten on? Jonkun 60-luvulla syntyneen Teinikalenterista.

Arvaan, etteivät kaikki lukijat tiedä käsitettä Teinikalenteri. Se oli sen ajan tietämysmasiini 70-luvulla.

Minua hymyilyttää ja naurattaa suuresti, koska kirjoitin just tuohon tyyliin ennen rippileiriä.
        Pus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, mitä leikkikerholaisten tasoista horinaa sitten on? Jonkun 60-luvulla syntyneen Teinikalenterista.

Arvaan, etteivät kaikki lukijat tiedä käsitettä Teinikalenteri. Se oli sen ajan tietämysmasiini 70-luvulla.

Minua hymyilyttää ja naurattaa suuresti, koska kirjoitin just tuohon tyyliin ennen rippileiriä.
        Pus.

Ei tuollaisen tajuamiseen mitään vuosia mene.

• Anonyymi

Tätä asiaa ei pysty selittämään, kaikkea ei pysty perustelemaan

• Anonyymi

Minä taas en halua kuvailla tänne mitään tilanteita. Se on kahdenvälinen asia ja jotenkin pyhä. Täällä koitan keskustella ja käydä joitain tuntemuksia läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en halua kuvailla tänne mitään tilanteita. Se on kahdenvälinen asia ja jotenkin pyhä. Täällä koitan keskustella ja käydä joitain tuntemuksia läpi.

Oletko Uskossa? Hienoa.

• Anonyymi

Nyt olen vaan surullinen .

• Anonyymi

Miksi olet surullinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet surullinen?

Sydän murtui palasiksi.

• Anonyymi

Hän sai löytämään jotain itsestäni, sai minut unelmoimaan. Hän näki, mitä voisin toivoa, ja auttoi minua toivomaan sitä. Ehkä hän tekee sen kaikille, mutta ehkä erityisesti niille, jotka tuntee parhaiten.

• Anonyymi

Hyvä jos joku sai. Mitä sinä itse tarjoat? Tärkeämpää on antaa, kuin saada. Ja niitä, jotka antaa, niitä syyllistetään aina eniten, ja suurimmat vaatijat, on niitä, jotka tahtoo saada jotakin, mutta miten on sen oman uskon laita. Juu, on kovaa tekstiä, mutta jotain rajaa, joskus.

• Anonyymi

Se voi johtua siitä, että hän antaa itsestään enemmän henkisesti, keskustelee syvemmin ja sisäisyydestään käsin, mikä saa muutkin reflektoimaan itseään. Tiedän, koska olen itse tuollainen keskustelija;) Jotkut ihastuu näin omaan potentiaaliinsa. Mä en ihastu tosta vain vaan tarvitsen mm henkisesti tasavertaisen ihmisen ett näin tapahtuis. Kenenkään opettajaksi tai terapeutiksi ei ole hinkua nykyään ryhtyä, enkä sellaista odota toiseltakaan.
        Tämähän oli muuten n-n;)

• Anonyymi

❤️❤️❤️

• Häneen tutustuminen muutti minun koko loppuelämäni.
      Ei sen enempää eikä vähempää
      Se on nyt täysin selvää!

• Anonyymi

Kertonut jo niin monta kertaa

• Anonyymi

Luulin näkeväni jotain syvää, mutta olikin pinnallinen.

• Anonyymi

Ei vaan pystynyt olla hymyilemättä ja katselematta 😊 oli ihania aikoja ne.

• Anonyymi

Kiva, kun on jäänyt hyvät muistot. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva, kun on jäänyt hyvät muistot. :)

No miten sen nyt ottaa 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa 😅

Mitä tuolla tarkoitat? Kuulostaa jännältä, että hymyilit, katselit ja oli ihanaa, mutta silti olet tuota mieltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tuolla tarkoitat? Kuulostaa jännältä, että hymyilit, katselit ja oli ihanaa, mutta silti olet tuota mieltä?

No ei olla tekemisissä enää. Eikä tykännytkään musta yhtään, vaikka luulin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, asai selvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️ Harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️ Harmi

Niinpä. Kai. Ehkä sen kuului mennä näin.

• Anonyymi

Edelleen tuntuu sydämessä.

• Anonyymi

Suosittelen kuuntelemaan Areenasta, Tiedeykkönen, juttu rakastumisesta.

• Anonyymi

Tiedän nuo jutut jo.

• Sellasta suht vaivatonta menoa.

• Anonyymi

Kaikkein söpöin, suloisin, kaunein, ja herttaisin nainen koskaan koko maailmassa on hän.

• Anonyymi

Mitä tähän vastais. Aina tulee jostain kipinää. Kuulen sun äänen ja pehmeän. Sä et tiedä. Onneksi. Mysteeri on tämäkin. Aina vaan.

• Anonyymi

Onneksi ei tiedä? Eikö kuitenkin olisi parempi, että hän tietäisi, jos olet kiinnostunut? Voihan hänkin olla? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi ei tiedä? Eikö kuitenkin olisi parempi, että hän tietäisi, jos olet kiinnostunut? Voihan hänkin olla? -sivusta

Hän on varattu. Siksi näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei lupaile vilpitöntä onnea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aistinut tätä tai muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos vapautuisikin sulle?
        Eikö kelpaisi?

• Anonyymi

Tänään näin juuri sellaisen miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa. Tummatukkainen, ei kovin pitkä, vatsaa ja peppua silleen sopivasti, ei siis mikään laiheliini.

• Anonyymi

Näitkö itsesi peilistä? :) -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitkö itsesi peilistä? :) -sivusta

Aika vaikeaa se olis kun olen nainen. Naisella kun on enemmän muotoja ylempänä ja alempana.

• Anonyymi

Missä näit?

• Anonyymi

Hän herätti minussa sellaisen pehmoisen ja lämpimän tunteen. Tuntui, että maailmassa kaikki olikin hyvin.

• Anonyymi

Aah, ihanaa 💛

• Anonyymi

Taikaa

• Anonyymi

Kenen ja missä josko olet ystävällinen ja kerrot ketä tarkoitat jos tämä tarkoittaa häntä ketä itse luulen hän ei ollut juurikaan muuttunut hieman vanhentunut ja kenties ehkä vähän väsynyt unen tulisi olla levollistakin kun kokee olevansa turvassa pystyy nukkumaan helposti levollisesti

• Anonyymi

Sisuskaluni nyrjähtävät sijoiltaan kun hän katsoo sillä tietyllä tavallaan.

• Anonyymi

Joskus ihastuksen kohteen ihmettelyä ei voi erottaa yksinkertaisesta helpotuksesta siitä että ylipäänsä pystyy vielä hyppäämään sellaiseen.

• Anonyymi

RKP ylläpitää näyyelmää, jossa suomenkieliselle muka englanti paha.

Omiltaan ei kyllä kiellä englantia.

• Anonyymi

Miksi tällaisia täällä utelet? Onko tämä kenties jokin gallupkysely?

• Anonyymi

Jotkut näistä aloituksista ovat ihan vain keskustelunavauksia. Mielenkiinnosta. Huvikseen. -sivusta

• Anonyymi

Hän on hän, sydämeni valittu. Ei ole toista samanlaista.

• Anonyymi

Ihanasti sanottu. Näin oma sydämenikin tuntee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanasti sanottu. Näin oma sydämenikin tuntee.

Pitäisi vaan aina osata luottaa siihen sydämen ääneen. Tässäkin tapauksessa epäilin aivan liian kauan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi vaan aina osata luottaa siihen sydämen ääneen. Tässäkin tapauksessa epäilin aivan liian kauan.

Sepä se, muuten menee elämä hukkaan.

• Anonyymi

Hän on niitä harvoja kenen kanssa aion rakastella.

• Anonyymi

Oho, kai hänkin on tietoinen asiasta 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho, kai hänkin on tietoinen asiasta 😅

Ei tiedä vielä. Yllätän hänet joskus.

• Anonyymi

Ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa.

No kiva jos tykkäät 🗽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tiedä vielä. Yllätän hänet joskus.

Milloin näitte viimeksi?

• Anonyymi

Hän oli ja on ns. luomu eli ei hämähäkkiripsiä tai muutakaan tekolaitettua tai poistettua. Hän erottautui joukosta juuri tuon aitouden ja luonnollisen kauneutensa myötä. Paremmin kun tutustuttiin sain huomata, että hän on myös kaunis sisimmästään, ystävällinen ja kohtelee tasavertaisesti ihmistä kuin ihmistä. Ei juokse muotimerkkien perään eikä someta päivittäin. Eli terveellä itsetunnolla varustettu kaunotar!

• Anonyymi

Eipä ole sinulla kummoiset kriteerit. Noita on 4 tusinassa.

• Anonyymi

Hyvät kriteerit minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät kriteerit minusta.

Mielestäni siis 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole sinulla kummoiset kriteerit. Noita on 4 tusinassa.

Näin on, näitä on 4 tusinassa ja ne 8 muuta ovat sitten niitä feikkimeikkibarbeja

• Anonyymi

Mies ja pahuutensa. Antanut pikkusormen ja vienyt
      koko elämän. Vaarallinen.
      T: nainen

• Anonyymi

Hän vain kolahti johonkin itsessäni.

Muistan hänet edelleen Annika Eklundin biisistä:Sinussa on jotain

• Anonyymi

Hyvän mallinen takamus jota kerran kiusoittelevasti vähän minulle esittelikin ollessamme kahdestaan. Muutenkin sutjakka vartalo ja mukava nainen.

• Anonyymi

Perseestä harvoin ketää muistaa erityisesti, mutta voihan sekin olla mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perseestä harvoin ketää muistaa erityisesti, mutta voihan sekin olla mahdollista.

Ei pelkästään siitä mutta kuitenkin...

• Anonyymi

En tiedä vieläkään. Jokin minussa, jokin hänessä. Oman pään sisällä kaikki tapahtui. Lämmin tunne. Bingo- kaikki oikein. En tiedä, mihin se tunne olisi johtanut. Olisiko se roihahtanut täyteen liekkiin vai sammunut raapaisusta. Mietin asiaa paljonkin viikko sitten. Ei taida saada vastausta ikinä.

• Anonyymi

Että on Fiksumpi , ja tuntee olon Turvalliseksi hänen seurassaan.

• Anonyymi

Hänen näkemisensä eroaa muiden ihmisten kanssa olosta että on jotenkin vaikeaa kun haluaisin tuijottaa mutta muitten takia en voi. Haluaisin katsoa, painaa piirteet mieleen. Niin ja haluaisin mieluiten koskea.

Miehen ajattelu eroaa muitten ihmisten ajattelusta niin että mietin mitä vaatteiden alla on.

En tunne häntä, enkä tiedä onko hän playboy, edes halukas, vai inhoaako/vihaako mua.

Mulle millään ei ole väliä, hyväksyn hänet juuri niin kuin hän on.

• Anonyymi

Kotoisa olo ja myös hän saa oloni tuntumaan riittäväksi ja hyväksi. Se meidän kemia on uskomatonta 😊Hän on kaunein niin sisäisesti kun ulkoisestikin ❤️🍓Ja makea kuin mansikka 😋

• Anonyymi

Oletko maistanut vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko maistanut vai?

en mutta haluaisin koska hän näyttää siltä ja tuntuu vatsanpohjassa saakka 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

en mutta haluaisin koska hän näyttää siltä ja tuntuu vatsanpohjassa saakka 😘

Okei, söpöä. Toivotan sulle/teille onnea, toivottavasti saat hänet! Ja muista toki kertoa tuo hänellekin joskus. Ja lähestyä häntä muuallakin kuin vain täällä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, söpöä. Toivotan sulle/teille onnea, toivottavasti saat hänet! Ja muista toki kertoa tuo hänellekin joskus. Ja lähestyä häntä muuallakin kuin vain täällä. :)

Kiitos, mikäli tilaisuus tulee ja uskallan niin toki kerron 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, mikäli tilaisuus tulee ja uskallan niin toki kerron 😊

Kannattaa! Ja jossei nyt ihan suoraan noita heti sano, niin tosiaan ainakin jotenkin lähestyä kunnolla, sillai että se toinen varmasti tajuaa! Pyydät vaikka kahville/piknikille/minne ikinä nyt keksitkään. Eiköhän se sillä selviä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa! Ja jossei nyt ihan suoraan noita heti sano, niin tosiaan ainakin jotenkin lähestyä kunnolla, sillai että se toinen varmasti tajuaa! Pyydät vaikka kahville/piknikille/minne ikinä nyt keksitkään. Eiköhän se sillä selviä. :)

Toissavuoden nainen siitä kuvittelee taas olevansa Suomen tavoitelluin nainen? Tuskipa tuo mies sinulle kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toissavuoden nainen siitä kuvittelee taas olevansa Suomen tavoitelluin nainen? Tuskipa tuo mies sinulle kirjoittaa.

Tuskin toivottaisin heille onnea muodossa "Toivotan teille onnea", jos kuvittelisin olevani se nainen? Valoja päälle! :)

• Anonyymi

Ihmeellistä irtautua lähes kokonaan ruumiistaan kyllä on.

• Anonyymi

Nimenomaan oli. Hän ei ollut rakkauteni arvoinen.

• Anonyymi

Pitkä musta kihara tukka, kauniit ruskeat silmät.

• Anonyymi

Ketjuissa ja tässäkin niin paljon paskaa ettei näitä huvita lukea.

• Anonyymi

Oli niin iso. Yritin epätoivoisesti pyyhkiä reunoja nähdäkseni enemmän kaiken aikaa😂🤣😅

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4852
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1343
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe