Pystyisitkö seurustelemaan tosikon kanssa?

Anonyymi-ap

Muut lepposia niin hän kaikesta herneen nekkuun ottaneena raivoaa tai mököttää sivussa.

39

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieluummin tosikko kuin idiootti!

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­N­­y­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17888694J

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tää tais olla mulle suunnattu. Hauskaa iltaa sulle vaan!

    • Anonyymi

      Ei tosikkoa. Riitelyä en jaksa suhteessa jatkuvasti turhista. Jos vitsiä ei tajua vaan vetää 5 päivän raivarit niin draamailkoon sinkkuna. Asuminen yhdessä olisi helvettiä

      • Anonyymi

        Eli sulla pitää olla lattiamatto, joka on koko ajan samaa mieltä ja tekonauraa älyttömille vitseillesi/sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla pitää olla lattiamatto, joka on koko ajan samaa mieltä ja tekonauraa älyttömille vitseillesi/sivusta

        Ei vaan ihminen joka ei suutu kun kaveri heittää vitsin että nakkisämpylän välissä. Eikä huuda paisko tavaroita, ovia, hauku ja käy käsiksi 5 päivän ajan tämän vitsin takia jota ei ymmärtänyt vaan kehitteli
        Päästään oman teorian siitä joka hänen tollos
        Päässä kääntyy tietysti pettämiseen tai kimppaseksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sulla pitää olla lattiamatto, joka on koko ajan samaa mieltä ja tekonauraa älyttömille vitseillesi/sivusta

        Janette muuten on tosikko. Ottas ton mun exän. Sekin suuttu helposti. Kerran vetäs viikon raivokohtaukset tv ohjelmasta nimeltä putous

        Sais riidellä keskenään kaiket
        Päivät


      • Anonyymi

        Niin toisen haukkuminen on toisille jälkeenpäin vitsiä vaan. Kun näkee et toinen oikeesti loukkaantui henkilökohtaisuuksiin menemisestä. Typerä


    • Anonyymi

      Ei tosikko ole aina semmoinen jolla on herne nenässä. Totisuus voi kieliä esimerkiksi siitä että pohtii asioita enemmän ja syvällisesti. Elämä kun on loppujenlopuksi varma kuolema kaikille. Eikä osaa olla ajattelematta näitä tärkeitä kysymyksiä. Itse olen todella totinen vaikka huumoria ymmärrän.

      • Anonyymi

        Mulla (naisella) sama. En jaksa nauraa tyhjänpäiväisille asioille, enkä tarvii huvitusta koko ajan. Päinvastoin mun pitää välillä saada olla hiljaa ja miettiä asioita.


      • Anonyymi

        No samaa tuossa mietin, että eihän tuo tosikkouteen liity. Tosikko on vain sellainen, joka ottaa kaiken aina tosissaan, eikä vaikka tajua, että jokin asia on vitsi tai herja tai jotenkin muuten ei tosissaan sanottu/tehty. Ei se tarkoita, että hän kaikesta suuttuisi tai murjottaisi. Tai sitten tosiaan voi olla syvällisemmin ajatteleva yksilö, joka vaan ei osaa olla ajattelematta myös vakavia kysymyksiä. Tosikko voi vaikuttaa esim. ilonpilaajalta, kun huomauttaa, että jossain tilanteessa voi käydä vakava vahinko tai sattua onnettomuus tmv.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No samaa tuossa mietin, että eihän tuo tosikkouteen liity. Tosikko on vain sellainen, joka ottaa kaiken aina tosissaan, eikä vaikka tajua, että jokin asia on vitsi tai herja tai jotenkin muuten ei tosissaan sanottu/tehty. Ei se tarkoita, että hän kaikesta suuttuisi tai murjottaisi. Tai sitten tosiaan voi olla syvällisemmin ajatteleva yksilö, joka vaan ei osaa olla ajattelematta myös vakavia kysymyksiä. Tosikko voi vaikuttaa esim. ilonpilaajalta, kun huomauttaa, että jossain tilanteessa voi käydä vakava vahinko tai sattua onnettomuus tmv.

        Substantiivi
        tosikko

        henkilö, jolla ei ole huumorintajua



        https://fi.m.wiktionary.org/wiki/tosikko


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tosikko
        Yksitotinen, huumorintajuton ihminen.


        https://www.suomisanakirja.fi/tosikko

        Kuka sitten ei ole tosikko? Se joka nauraa äitinsä hautajaisissa? Se joka tietää tuon päivän tulevan, ja kohtaa sitä seuraavat vaikeat kysymykset ennen sitä? Ihmisten luokittelu noin, on vaan turhaa ja typerää. Ja sitten kun itse joutuu totiseen paikkaan niin yhtäkkiä ymmärtääkin tosikkoja. Elämä ei olekaan vitsi vaan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sitten ei ole tosikko? Se joka nauraa äitinsä hautajaisissa? Se joka tietää tuon päivän tulevan, ja kohtaa sitä seuraavat vaikeat kysymykset ennen sitä? Ihmisten luokittelu noin, on vaan turhaa ja typerää. Ja sitten kun itse joutuu totiseen paikkaan niin yhtäkkiä ymmärtääkin tosikkoja. Elämä ei olekaan vitsi vaan totta.

        Sä olet tosikko. Aloit väitteleen, sen sijaan että
        Oisit vastannu kyllä tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet tosikko. Aloit väitteleen, sen sijaan että
        Oisit vastannu kyllä tai ei

        Näytät olevan itse tosikko, kun sait herneen nenääsi ihan mitättömästä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Substantiivi
        tosikko

        henkilö, jolla ei ole huumorintajua



        https://fi.m.wiktionary.org/wiki/tosikko

        Huumorintajua on monenmoista. Se, että huumorintaju on erilainen, ei tee huumorintajuttomaksi


    • Anonyymi

      En pysty kun huumori ja rentous on elämän suola. Olen kerran tosikon kanssa parisen vuotta seurustellut ja se oli yhtä helvettiä. Tunnen ex tosikon uuden miehen ja tiedän että sitäkin vituttaa sen kanssa olla mut se nainen on myös ripustautuva ihminen joten eroaminen aika vaikeeta siitä.

    • Anonyymi

      En voisi olla Risikon kanssa. Olen sieltä toisesta ääripäästä.

      • Anonyymi

        Tosikon (jostain syystä puhelin heitti risikoksi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosikon (jostain syystä puhelin heitti risikoksi)

        No oli hauskaa ainakin. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosikon (jostain syystä puhelin heitti risikoksi)

        Risikko vaikuttaakin aika tosikolta, mutta onkin siksi luotettavan oloinen poliitikko.


    • Anonyymi

      Taisin seurustella yhden kanssa joskus pitkään, joten joo.

    • Anonyymi

      Veikkaan että tosikko ei minun kanssani pärjäisi.

    • Anonyymi

      Nainen olen, ja huumori on todella tärkeää. Olen nähnyt, miten se on pitänyt vanhemmat yhdessä vuosikymmeniä ja äitini on varsinkin se huumorin kukka siinä suhteessa. Huumorintajun pitää kohdata myös minun ja kumppanini välillä, se tekee arjesta kevyempää.

    • Anonyymi

      En todellakaan. Ystävyydessäkin tosikkomaisuus totaalinen turn off, saati sitten parisuhteessa. Lopetan tutustumisen heti jos huomaan tämän piirteen vahvana.

    • Anonyymi

      Ihminen ei ole tosikko, jos häntä ei kiinnosta kaksimieliset vitsit!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Mua naurattaa enemmän tilannekomiikka ja älykäs huumori.


    • Anonyymi

      En raivoa, tai mökötä, mutta olen samaan aikaan idealistinen, realistinen, sarkastinen ja lopuksi nauran itselleni. Sitten olen vakava, määrätietoinen, analyyttinen siihen pisteeseen, että käytäntö kaatuu päin näköä, ja jälleen nauran itselleni. Vihassani ja oikeudessani olen armoton, rehellinen viimeiseen asti, ylitseni ei kävellä, ja kuitenkin annan kaiken anteeksi ja uhraudun. Rakkaudessa ja tunteessa en säästele, itseäni tai muita, kuitenkin suojelen viimeiseen asti, millä on väliä. Onko kohtalotovereita? Ja kaikkea tarkoitan, oikeasti.

    • Anonyymi

      No älä sitten kiusaa niin ei mene herne nenään niin helppoa se on

      • Anonyymi

        Höpö höpö, täällä kukaan mitään kiusaa. Ja usko tai älä, niin rehellinen tossa edellises olin.


    • Anonyymi

      Pakko kyllä sanoa että mieluummin tosikko kuin tyhjännauraja. Pidän vakavamielisistä ihmisistä.

    • En pystyisi. Itse en ole tosikko yhtään, kyllä tulee huumoria heitettyä ja vitsailtua asiasta sun toisesta. Olen enemmänkin sellainen leikkimielinen tunnelman keventäjä😅 toisaalta saatan olla hyvinkin vakava, jos tilanne vaatii.

      Mutta niin, en meinaa sietää tosikkoja. Meidän yhteiselosta ei tulisi yhtään mitään, minähän naureskelen välillä aivan olemattoman tyhmille jutuille🤣

    • Anonyymi

      Ei jaksa raskasta meininkiä.
      Mutta, tietyt asiat pitää ottaa tosissaan.

    • Anonyymi

      En ikinä. Tuolöaisen kanssa olin ja sivuun jäi. Yököttävä otus💩

    • Anonyymi

      Läpändeerus nöh näh. Huonot läpät, siinä se syy on joskus :)

      • Anonyymi

        Mulla on huonot läpät. Aorttaläpän ahtauma ja hiippaläppä vuotaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on huonot läpät. Aorttaläpän ahtauma ja hiippaläppä vuotaaa.

        😘😂❤️


    • Anonyymi

      En. Olen seurustellu ja se oli karseeta.

      On mukavampaa kun ei tarvi koko ajan tapella. Mut sehän on sitä oikeanlaista kemiaa kun huumorintaju, ajatusmaailma sekä näkemykset asioista on suhteellisen samalla linjalla.

      Mitä tiheämpää tulee riitoja ko. Asioiden tiimoilta sitä vähemmän sitä kemiaa parin välillä on.

      Mä ja exäni mentiin täysin eri aaltopituuksilla
      Emme sopineet yhteen ja siitä näkyvä esimerkki oli huumorintajun erilaisuus.

      Exäni kyllä heitti huumoria kans mut hänestä oli hauskaa ilkeämielisesti naureskella muille ja laittaa pilkkanimiä heille. Musta se oli enemmän kiusaamista joka verhoillaan huumoriksi.

      Mä taas olin kaksmielisen läpän kuluttaja, itseironiaan ja tilanteisiin liittyvään huumoriin kääntyvä.

      Nauroin usein itselleni. Hän taas ei osannu heittää itse vitsiä itsestään. Hänestä hauskaa oli vaan nauraa muille.

      Ok. Kerran se vitsaili itsestään. Osti taulun jossa aku ankka kuvassa. Perusteli et hänen luonne ja olemus on vähän Aku Ankkamainen.

      Sen verran se osas itsestään pilailla muiden sijaan.



      T: Karoliina

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe