Ruparesorin vajaatoiminta

Anonyymi-ap

Pieris, ny on vakava paikka. Uimavedet lämpenee, mutta en uskalla mennä Espoonlahteen uimaan, kun ryppynaruni on niin löysällä, että sieltä menee vesi sisään ja suolistoon, jolloinka uppoan kuin tiiliskivi. Laitanko ruparesoriin korkin vai ompelenko sen umpeen?
Pieris, auta. Muuten kesä menee ilman uimaretkeä.

T: Salis

5

233

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Chere Pieris

      Ruparesorini on yhä levällään kuin Helssinkin onkelmajätelaitoksen viemäri suoraan mereen. Haluan kuitenkin käydä Espoonlahdella meriuinnilla, joten ostin Lidlistä kumiveneen ja 10 metriä köyttä. Gummivene ilmaantumaan, köysi nilkkani ympärille (kaulaakin joku ehdotti), ja mereen.
      Jos uppoan, kai mut joku kiskoo ylös sieltä? Pulissi? Fattatäti?
      Peräilmakuplien mukaan mut on helppo ruumiskoirankin löytää.

      Hyvästi, Pierikseni. Neptunus vie minut Valhallaan. Siellä saan paskoa ilman pelkoa HSLn lipunrakastajista tai pataansaamisesta.

      Kohta olen paratiisissa. Jos joku ei ehdi estää exittiäni Espoonlahdella.

      T: Pieruparatiisin Salis

    • Seis Salis, älä uppoa, olen jo matkalla pelastamaan henkesi! Pieriksellä on ollut ongelmia kirjautua tänne sisään ja koko Suoli24 muutenkin on bugittanut. Ethän ole ehtinyt hukkua tai räjähtää omaan paskaasi sillävälin kun olen nakutellut sarvi otsassa kirjautumisnappia?

      Mikäli olet vielä hengissä, niin saisinko paskoa siihen sun hienoon kumiveneeseen? Mun vain niin tekisi mieli. En ole koskaan paskonut gummipaattiin. Miltäköhän se tuntuisi? Ai ettien että, kakka housussa kumiveneessä. Jos kumipaattiin saisin paskoa niin sen jälkeen olisin valmis delaamaan. Ethän tuhoa mun kesäyön unelmaani?

      Taas on mentävä vessaan.

      • Anonyymi

        Pieris, mennään naimisiin. Ekalla kerralla hääyönämme käytän gummipaattia kortonkinomaisesti, mutta sitten saat sen nuolukiveksi Varissuon luksusalueelle Turkkuseen.
        Mulla on kauhee ståndis jo pelkästä mielikuvasta.
        Romantiikka on taitolaji.

        Hii haa.

        Kiima-Salis Espoonlahdelta


    • Anonyymi

      Pieris, tää om ny salasta tietoo. Älä kerro kellekään, classified ja silleen. Se yks jutilainen Urkainasta tuli Epsoolle, ni kaikki partiopojat halus ekan homoseksuaalisen koitoksensa sen kaa (kiitos SETA), ympärileikandeerattu pikkupili, sannan jauhotoimittaja, jne.

      Mut kyä me naurettiin. Aiheesta.

      • Anonyymi

        Pieris, ny ihan hys hys, älä kerro kelleen, tämä on vain sinulle. Eihän tätä kukaan muukaan lue.

        Kävin siellä jutikkapellen panopileissä, saatoin työntää pissalihani väärään paikkaan, hankasinkin vähän. Alkoholilla oli osuutta asiassa. Ny kirvelee tossa näppyläisessä teron nokassa, pissa om kun piikkilankaa, sulkijalihas huutaa hoosiannaa kun kuntakinte pyrkii vapauteen, döfis on karsee. Omx tää tulehdus tai jotain vakavampaa?

        Amteeks ny, Pieris. Tämä Vonderlaijjen sieltä EUsta on pillutieteen tohtori, mut sun elämänkokemuksella (perspanot, sp-taudit, ählypanot, paskat, kakkelbergit, yms) sinulla varmastikin on empiiristä tietoa taudeista.

        Pieris, auta. En kehtaa mennä lekuriinkaan, luulevat honoksi.

        Voitko kirjoittaa reseptin jollekin lääkkeelle?

        T: Sukupuolitautien riivaama Salis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2101
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      70
      1523
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1225
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe