Kysyisin onko miehet nakurannoilla ottamassa aurinkoa sellaisissa asennoissa että niiden persereiät on näkyvissä, olis kiva päästä katselemaan livenä mahdollisimman monen miehen ja miksei pojankin persereikiä,minusta mies tai poika on tosi kiihottava maatessaan selällään jalat koukussa vähän levällään,niin että persereikä on näkyvissä pallit jalkojen välissä kyrpä reiden päällä,kaikki posliinia
Miehet nakurannoilla
24
1275
Vastaukset
- Anonyymi
On niuvanniemen piitsillä mene sinne porsastelija
- Anonyymi
Mä otan aurinkoa juuri niin,tai mahallaan toinen jalka koukussa reikä näytillä.
Kiihottaa,jos joku katselee...- Anonyymi
Siinäpä se on hyvä piereskellä 🤑
- Anonyymi
joku uskalias kun tulis laittaa sormensa sisään siinä oisin avoinna valmis mihin vaan
- Anonyymi
No mene itse katsomaan, mitäs täällä tyhmiä kyselet.
- Anonyymi
Olin kerran kaverin kanssa kokeilumielellä nakurannalla,otettiin aurinkoa tuntu jännältä olla alasti,siinä sitten maattiin selällään päätin nostaa jalat koukkuun ja vähän levittää niitä,tiesin siinä asennossa persereikäni oli näkyvissä,kun huomasin jalkopäästä vähän matkan päässä miehen katselevan jalkoväliini ,hetken katseltuaan mies kuitenkin nousi ja poistui,mutta näin kuinka miehellä seisoi,kaverini virnisteli ja sanoi se olis halunnut panna sinua,jälkeen päin olen usein runkannut ajatukselle,oltiin aika nuoria tuolloin,kai miehen teki mieli nuorta poikaa
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O9x4P9
- Anonyymi
Mulla alkaa usein kalu kovenemaan,kun nään nakurannalla miehen persereiän,varsinkin posliini niinkuin itsellä, saa kiihottumaan.
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S4n4H8
- Anonyymi
Jos kyse on oikeasta nudismista, niin nudistit ovat alasti mutta tilanteeseen ei liity seksiä tai itsensä esittelyä.
- Anonyymi
No minä tykkään pyllistellä top miehille kyllä ihan minkälaisissa asennoissa tahansa pyllynreikä sykkien ja odottaen. ;)
- Anonyymi
Vois alkaa kovenemaan aika nopeasti,jos näkis sun sykkivän pyllyreiän....kovenee pelkästä ajatuksesta..
- Anonyymi
ja parasta jos miehiä monta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois alkaa kovenemaan aika nopeasti,jos näkis sun sykkivän pyllyreiän....kovenee pelkästä ajatuksesta..
saat tuota tulla katsomaan ihan luvan kanssa ja jos oikein alkaa pakottaa niin ainahan voidaan kokeilla miltä tuntuu uppoutua sisään kerta se olisi ensimmäinen mullekin mutta ajatus kiihottaa pirusti.
- Anonyymi
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
- Anonyymi
On kiihottavaa olla reikä näkyvillä ja huomata et se aiheuttaa värähtelyä toisten kaluissa. M36
- Anonyymi
Nuorena otin alasti aurinkoa, niin kyllä se kivasti kuumotti anusta, kun oli vähän pylly pystyssä suoraan aurinkoon päin. Seisokilta ei voinut millään välttyä, kun kuvitteli jonkun miehen yllättävän ja tulevan nussimaan persettä.
- Anonyymi
Katselisin mielellään vielä kun pääsis työtyy sisään. M 64v
- Anonyymi
minä ainakin odotan että joku tulee hyväilemään vaikka panemaan ei ole mitenkään tavatonta rannoilla upeeta myös katsella live
- Anonyymi
Saunanlauteilta on myös hyvät näkymät, jos on jalat ylhäällä ja levällään.
- Anonyymi
On mukava lekotella jalat levällään. Kassit roikkuvat lämpimässä alhaalla.
- Anonyymi
Makaan mielelläni mahallani posliini reikä näytillä.
Jo pelkkä ajatus siitä,että joku katselee reikää,saa kalun kovenemaan hetkessä,toivoen samalla,että tulisi levittään aurinkorasvaa hyväillen kasseja ja kovaa kullia.
m59 - Anonyymi
Kattelemaan persereikiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128