Miehet nakurannoilla

Anonyymi-ap

Kysyisin onko miehet nakurannoilla ottamassa aurinkoa sellaisissa asennoissa että niiden persereiät on näkyvissä, olis kiva päästä katselemaan livenä mahdollisimman monen miehen ja miksei pojankin persereikiä,minusta mies tai poika on tosi kiihottava maatessaan selällään jalat koukussa vähän levällään,niin että persereikä on näkyvissä pallit jalkojen välissä kyrpä reiden päällä,kaikki posliinia

24

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niuvanniemen piitsillä mene sinne porsastelija

    • Anonyymi

      Mä otan aurinkoa juuri niin,tai mahallaan toinen jalka koukussa reikä näytillä.
      Kiihottaa,jos joku katselee...

      • Anonyymi

        Siinäpä se on hyvä piereskellä 🤑


      • Anonyymi

        joku uskalias kun tulis laittaa sormensa sisään siinä oisin avoinna valmis mihin vaan


    • Anonyymi

      No mene itse katsomaan, mitäs täällä tyhmiä kyselet.

    • Anonyymi

      Olin kerran kaverin kanssa kokeilumielellä nakurannalla,otettiin aurinkoa tuntu jännältä olla alasti,siinä sitten maattiin selällään päätin nostaa jalat koukkuun ja vähän levittää niitä,tiesin siinä asennossa persereikäni oli näkyvissä,kun huomasin jalkopäästä vähän matkan päässä miehen katselevan jalkoväliini ,hetken katseltuaan mies kuitenkin nousi ja poistui,mutta näin kuinka miehellä seisoi,kaverini virnisteli ja sanoi se olis halunnut panna sinua,jälkeen päin olen usein runkannut ajatukselle,oltiin aika nuoria tuolloin,kai miehen teki mieli nuorta poikaa

    • Anonyymi

      Hei! Om­a stream. Sisää­nkäynti k­­aiki­lle, jotka haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/O9x4P9

    • Anonyymi

      Mulla alkaa usein kalu kovenemaan,kun nään nakurannalla miehen persereiän,varsinkin posliini niinkuin itsellä, saa kiihottumaan.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos kyse on oikeasta nudismista, niin nudistit ovat alasti mutta tilanteeseen ei liity seksiä tai itsensä esittelyä.

    • Anonyymi

      No minä tykkään pyllistellä top miehille kyllä ihan minkälaisissa asennoissa tahansa pyllynreikä sykkien ja odottaen. ;)

      • Anonyymi

        Vois alkaa kovenemaan aika nopeasti,jos näkis sun sykkivän pyllyreiän....kovenee pelkästä ajatuksesta..


      • Anonyymi

        ja parasta jos miehiä monta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vois alkaa kovenemaan aika nopeasti,jos näkis sun sykkivän pyllyreiän....kovenee pelkästä ajatuksesta..

        saat tuota tulla katsomaan ihan luvan kanssa ja jos oikein alkaa pakottaa niin ainahan voidaan kokeilla miltä tuntuu uppoutua sisään kerta se olisi ensimmäinen mullekin mutta ajatus kiihottaa pirusti.


    • Anonyymi

      Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...

    • Anonyymi

      On kiihottavaa olla reikä näkyvillä ja huomata et se aiheuttaa värähtelyä toisten kaluissa. M36

    • Anonyymi

      Nuorena otin alasti aurinkoa, niin kyllä se kivasti kuumotti anusta, kun oli vähän pylly pystyssä suoraan aurinkoon päin. Seisokilta ei voinut millään välttyä, kun kuvitteli jonkun miehen yllättävän ja tulevan nussimaan persettä.

    • Anonyymi

      Katselisin mielellään vielä kun pääsis työtyy sisään. M 64v

    • Anonyymi

      minä ainakin odotan että joku tulee hyväilemään vaikka panemaan ei ole mitenkään tavatonta rannoilla upeeta myös katsella live

    • Anonyymi

      Saunanlauteilta on myös hyvät näkymät, jos on jalat ylhäällä ja levällään.

    • Anonyymi

      On mukava lekotella jalat levällään. Kassit roikkuvat lämpimässä alhaalla.

    • Anonyymi

      Makaan mielelläni mahallani posliini reikä näytillä.
      Jo pelkkä ajatus siitä,että joku katselee reikää,saa kalun kovenemaan hetkessä,toivoen samalla,että tulisi levittään aurinkorasvaa hyväillen kasseja ja kovaa kullia.
      m59

    • Anonyymi

      Kattelemaan persereikiä🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe