Käytiin hakemassa kukki stop risteys lähti ajamaan vain sanoi auto tulee piti korottaa ääntä AUTO ei auttanut piti vetasta käsijarrusta ettei tullut kolaria ,äiti miksi tuolleen teit olisin minä kerennyt rupesi pätkimään minua .Auto jonka kanssa meinasi tulla kolari räpläsi älykännykkää kun ajoi kovempaa kuin 60km/ h .Pihalle kun tultiin piti kukat nostaa autosta ajoi nilkkani päälle vähän ,sanoin peruuta väärin ajoi minun nilkan yli ei luita poikki kipiä on ei metsätöihin pääse ainakaan 2 viikkoon.🥺😬☹️😣
Äitini ratissa 80.v.
7
266
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on joskus kovaa ja kirjoitus vaikeaa
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178896131
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ylivieska musta mersu maasturi joku vanha pappa liikkevalojen ymmärrys hukassa 2 kertaa valot vihreänä kävivät sulake meinasi palaa jo siinä odotellessa Milloin se osaa lähtä ajamaa .Sitten kun lähti ei käyttänyt edes vilkkua ,normaali risteys siellä osasi käyttää vilkkua panin heti ylös rekisteri numeron haapajärveltä oli pappa .Oli kiire ei kerrennyt seuraamaan papan ajoa ruuthinantiellä miten meni.🤔 .
- Anonyymi
Se on kyllä tosi perseestä jos apukuski alkaa liikaa neuvomaan miten pitäisi ajaa ja vittujos vielä kävis käsiksi käsijarruun tai muihin hallintalaitteisiin niin ei kyllä tulis toista kertaa mun kyytiin. Jos kerran kuski on katsonut että tuohon väliin ehtii niin lähtöä hidastamalla ei sitten välttämättä ehdikään. Hyvä kun äitis tajusi sitten kuitenkin perua liikkeelle lähtönsä ettei sinun jarruttelun takia tullut kolaria.
Taitaa olla enempi naisten ongelma tämä, että vieressä istuva kaikkitietävä ukko on koko ajan neuvomassa ja muutenkin puuttumassa ajamiseen. Vaikka kyllähän tuo vaimokin joskus alkaa turhaan hätäilemään jotain, ja kuskia se tietysti häiritsee, kun sitten säikähtää että enkö ole huomannut jotain ja pitääkö nyt äkkiä tehdä jotain hätäväistöä tai jarrutusta vai mistä oikein on kyse. - Anonyymi
Aloittajan näppäimistö ei pysty seuraamaan tajunnanvirtaa.
- Anonyymi
Kielikouluun ja pään selvitykseen, kiitos.
- Anonyymi
Auto räpläsi kännykkää. Aika moinen auto sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822