Jos alaikäinen on seksuaalisesti häirinnyt tai pahempaa toisen alaikäistä kohtaan, onko se rikos? Onko edes moiselle mitään rikosnimikettä?
Olen yli 20 vuotta kokenut hyvin tukalaa, oksettavaa ja häpeällistä menneisyyttä, missä oma isoveljeni (14 silloin) on seksuaalisesti häirinnyt minua. Perhe ei ole uskonut koko asiaa tapahtuneen vanhuuden takia vaikka antaisin tarkkoja kerrontoja esim. paikasta, tapahtumasta esim. elokuva ja muita merkittäviä asioita.
En tiedä, uskallanko enää mitään sanoa, mutta se on häirinnyt mieltä mitä vanhemmaksi olen tullut.
Mitä mieltä olette, ja miksi tätä rikosta ei edes huomioida?
Arka aihe: Alaikäisen rikos?
Anonyymi-ap
5
368
Vastaukset
- Anonyymi
On se rikos, olikohan että vanhenee 20 kuluttua tai jotain.
Otan osaa vuoksesi 😑😔 - Anonyymi
Samoin minun pikkuveli harjoittaa seksuaalista häirintää kotonamme eikä vanhemmat reagoi mitenkään vaikka sitä välillä tapahtuu aivan heidän silmiensä alla!
Satu- Anonyymi
Pikku spede häiriköi
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N3t2E4
- Anonyymi
Millä tavoin on seksuaalisesti häirinnyt?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501