Yrittivät väittää, että kaikesta muusta sopulit nyt tinkivät mutteivät matkailusta. Itse ainakin olen tinkinyt juuri matkailusta sillä...
helpoin tapa kuitata sähkökusetus on jättää matkustelu väliin !
Huomaa, että niillä ei totisesti ole ympäristö mielessään, sinua matkustamaan muiluttaessaan ja tietenkin rahastaessaan
Oikeisto-kanavilla tänään aggressiivinen Matkailu isku
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihe, sillä oikeisto-YLE yltyi kehumaan Espanjan matkailua väittäen että sielä käy 80 milj turistia vuodessa. Eiköhän oikeisto-ylen jallittaja nyt sekoile pahasti, sillä espanjassa on tuo 80 milj asukasta ja näitä ne nyt kutsuvat "turisteiksi".
Olethan sinäkin suomessasi turisti, jos matkailet, eikö totta.
Kusiaiset osaavat jallittaa, epämääräisyyksillä ja lopulta myös vaikenemalla.
Sellaista se on, porrrrvarin kusetus. älä lankea, poppikone kiinni vaan ja siinnä se - Anonyymi
Suomesta on pakko päästä välillä pois, ettei pää räjähdä.
- Anonyymi
Miksi pää räjähtäisi? Hallitse oma turhautumisesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pää räjähtäisi? Hallitse oma turhautumisesi
porrrvarit ahdistelevat minua koko ajan, siis pakenin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thaimaalaiset-metsurit-paiskivat-toita-sievin-metsissa-suomesta-tekijoita-ei-loytynyt-edes-kissojen-ja-koirien-kanssa/8296586#gs.gsu104
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576