Vedenpaisumuksen jäädyttämistä Alpeista irtosi tuhansia tonneja mutaa

Anonyymi-ap

Nyt jo Hesarikin toteaa, että Luomiskertomus ja Tulva on totta. Alpeista irtosi sulamisen vuoksi tuhansia tonneja mutaa. Alpit eivät ole kiveä kuten evolutionistit luuleva vaan jäätynyttä mutaa.

RAAMATTU ON TOTTA, HAH HAH HAAA! ! !

Alpeilla valtava sortuma, vuoresta irtosi tuhansia tonneja kivi­massaa

Tutkijat syyttävät vuoren huipun romahtamisesta ilmastonmuutosta, joka on aiheuttanut ikiroudan poikkeuksellisen nopean sulamisen Alpeilla.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009653949.html

11

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uutisessa ei puhuttu mudasta mitään. Ei yllätä, että kretu valehteli taas, onhan yleisesti tiedossa, että kretut ovat patologisia valehtelijoita.

Vanhaa vitsiä mukaillen: mistä tietää, että kretu valehtelee ? Hänen huulensa liikkuvat.

• Anonyymi

Tyhmyys tyhmentää eikä kreationisti siksi koskaan opi eikä sivisty.

Aloitus on oiva esimerkki laitauskovaisuuden tyhmentävästä vaikutuksesta:
      Kreationisti lukee asiallisen uutisen jossa on oikeaa tietoa. Oppiiko hän jotain? No ei, vaan näkee kaiken Jeesus-silmälasiensa läpi ja vääristää mielessään lukemansa patooogiset mittasuhteet saaneen vahvistusharhan (engl. confirmation bias) vallassa TÄYSIN MUUKSI, kuin mitä uutisessa oikeasti lukee. Kreationisti ajautuu näin vain syvemmälle harhaiseen mielikuvitusmaailmaansa vaikka periaatteessa hän olisi voinut oppia ja ymmärtää jotain todellisuudesta. Ei oppinut. Hyvin surullista.

• Anonyymi

Aloittaja on false flag ateisti, joka mustamaalaa kristittyjä kreationisteja.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on false flag ateisti, joka mustamaalaa kristittyjä kreationisteja.

Mistä tiedät? Muutama vuosi sitten nimimerkki RaamattuOnTotuus kertoi täsmälleen vastaavasta tapauksesta ja ihan tosissaan väitti, että maapallon vuoristot ovat jäätynyttä mutaa. Ja hekotteli samalla tavalla mielettömästi kun kuvitteli deluusioissaan opettavansa evolutionisteja.

• Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

Mistä tiedät? Muutama vuosi sitten nimimerkki RaamattuOnTotuus kertoi täsmälleen vastaavasta tapauksesta ja ihan tosissaan väitti, että maapallon vuoristot ovat jäätynyttä mutaa. Ja hekotteli samalla tavalla mielettömästi kun kuvitteli deluusioissaan opettavansa evolutionisteja.

Olen aloittaja, toisen polven ateisti.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja, toisen polven ateisti.

No et varmasti ole aloittaja.

• Anonyymi
        Stronghist kirjoitti:

No et varmasti ole aloittaja.

Entä jos sillä on jakautunut persoona? Joka toinen päivä tosi uskova ja joka toinen päivä valehteleva kreationisti.

• Anonyymi

Tiedoksi kaikille tosikoille, tämähän oli mitä maukkainta pilaa palstan guuggeli-töhtörin aivoituksista. Hänhän n. vuosi sitten pokerinaamalla väitti Alppien olevan jäätynyttä mutaa. Vähän myöhässä, mutta ainakin itseä nauratti :)

Tämä alakouluope on useaan otteeseen kumonnut mm. evoluution ja geologian. Näistä käänteentekevistä "tutkimuksista" ei tietenkään saa lukea mm. Naturesta, koska... pahojen ateisti-tiedemiesten salaliitto. :D

• Anonyymi

Eikö se ollut RoT, joka väitti niin ? Taisi jauhaa kyseistä väitettä yhä uudestaan ja uudestaan, vaikka se kumottiin moiseen kertaan.

Ja oliko tuo RoT Tomi Torppa tai Toni Torppa tai jotain. Joku tunnettu kreationisti kuitenkin. Eikö yksi niistä jopa onnistunut pääsemään jopa kouluun saarnaamaan propagandaansa oppilaille vastoin opetussuunnitelmaa ?

• Anonyymi

Jumala on älytön suunnittelija. Kehitti mm tuulilasiin toistasataa yökköslajia yksin Suomessa sekä puuhun kiipeävän kalan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      78
      4398
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      74
      4225
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3629
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3223
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      38
      2860
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2592
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2434
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      34
      1618
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1332
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      85
      1144
    Aihe