Lapin kaikki kommunistit kannattaa Haavistoa. On Venäjän mieleinen pressa.
Haaviston kannattajat
9
396
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähän hänessä on sitä Venäjä mielisyyttä ??????
Hänestä tulee näillä näkymillä meidän seuraava pressa. - Anonyymi
Lapissa ei montaa kommunistia ole jäljellä, eikä niitä ole Suomessakaan kun jotain 0,02 %, joten aika kuoleva kannattajajoukko siinä on. Kun kuitenkin on ylivoimassa gallup johdossa, niin vihreiden lisäksi hänelle löytyy laajaa kannatusta monilta tahoilta.
- Anonyymi
Keski-Uusimaa lehden toimittajatkin on lahjottu/ uhkailtu. Ei saa kirjoittaa mitään negatiivista Haavistosta. Mihin Suomi on menossa?
- Anonyymi
Räsäsen oikeudenkäyntikin järjestetty tästä viiteryhmästä. Onko oikein?
- Anonyymi
Haavisto persidentiksi.
- Anonyymi
Nyt jo on uimahalliin ilmestynyt pelehtijöitä. Miten jatkossa? Lontoossa on hyvin paheellista,tällaista toimintaa. Presidentti on arvojohtaja.
- Anonyymi
No ei ole. Saisi tuomion homostelusta Venäjällä. Toisaalta mitä väliä, sillä Stubbi on jo valittu pressaksi samoin perustein, kuin Suomi vietiin Natoonkin. (eli suunnatulla mielipidekyselyllä).
- Anonyymi
minähän en ikinä hinttiä äänestä pressaksi! Ottaa lienee tekarit pois ennen iltapuhteita..........
- Anonyymi
Stubb on aiemmin julkisesti sanonut olevansa bi-seksuaali.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026