Ilta-Sanomien "väärät väitteet".
On siinä herkkänahkainen ministeri ja kansanedustaja,että ihan hirvittää.
Nämä "väärät väitteet" ovat Tanjan omalla kotisivulla,joten voisko joku linkittää jatkeeksi
tälle aiheelle.
On siinä herkkänahkainen ministeri ja kansanedustaja,että ihan hirvittää.
Nämä "väärät väitteet" ovat Tanjan omalla kotisivulla,joten voisko joku linkittää jatkeeksi
tälle aiheelle.
Vastaukset 64
Vanhimmat
Etkö itse osaa käyttää hakukoneita?
http://www.tanjakarpela.net/
kerinnyt opetella.
Hienoa, että kopioit osoitteen!
Oli todella mielenkiintoista lukea palsta!
Itsekään en hallitse linkitystä!
KIITOS VIELÄ!
Nyt arvostelet itse Karpelaa pitkin keskustelua ja vaikka millä sanoilla ja et osaa edes hakukonetta käyttää ja vielä myönnät sen... Taidat olla nuori ja kokematon.
Mitä tulee Karpelaan, tuskin tunnet häntä niin hyvin että voit lähteä arvostelemaan sitä kuinka hän tekee työtään. Olen aivan varma, että jos hän tekee sellaisia virheitä eduskunnassa, mitä muut kansanedustjat ei tee, hän ei siellä olisi enää.
Nimimerkki " Ei minkään puolueen jäsen, enkä myöskään Keskustan kannattaja"
arvostelen häntä,koska hän käyttäytyy niin pikkutyttömäisesti,että ihan hirvittää ja mitä minun ikään tulee,niin itse taidat olla minua paljon nuorempi,koska minä käyn sulle isästä.
Arvostelen kaikkia poliitikkoja samanlailla kuulu
ne puolueeseen tahansa,joten ei ole poissuljettua
se että Tanjakin saa omanosansa,koska Oulun vaalipiirin kansanedustajat saavat myös samanlaisen ryöpytyksen osakseen.
En ole tosiaan minäkään minkään puolueen jäsen ja
enkä aio liittyäkkään,mutta politikot saavat kyllä tuntea sen nahoissaan.
Arvostelusi vaikuttaisia asiallisemmalta, jos kirjoituksesi olisi sellaista, että sitä olisi miellyttävä lukea.
(Ilmainen vihje: Paina välilyöntiä (spacebar) pilkun jälkeen. Onniskuuko?(
siinä tuossa minun kirjoituksessani asiaa?
Tanja voisi alkaa käyttäytymään niin kuin ikäisensä kuullu, lopettaa tuo joutava julkisuushakuisuus ja Intialaisten lesbohalailu kulttien palvonta.
Kyllä Tanjan lapset varmasti häpeävät äitiään, ajattelisi edes heitä.
Vanhasta ja Halostakin on ryöpytetty ja varsinkin Halosesta on kirjoitettu paljonb väärää tietoa ja ulkonäkö on ollut arvostelun kohteena, mutta ei Halonen ole Tanjan tavoin musertunut tai alkanut tinttailemaan. Tanja ei sovi politiikkaan lapsellisen pikkuprinsessa käytöksensä vuoksi. Jäätelömyyjäksi Tanja sopisi, siis jos kassakone osaa laskea vaihtorahat.
ja vielä julkisuuden henkilö,jonka pitäis olla luonteeltaan kovakasvo,mutta Tanja on tosiaan pehmoprinsessa kaikessa mitä hän tekee.
Ketä jaksaa kiinnostaa enää koko juttu. Eikös tämä on nyt kuivunut kokoon sen jälkeen kun joku ei osannut lopettaa?
Tosiaan pehmoilua, ja kitinää.
kun Tanja on itse nostanut kissan pöydälle.
Ministeritasoisen henkilön kotisivuilla itketään jotain iltasanomien juttuja...
Julkisuudenkipeä sivistymätön ääliö eikä mitään muuta - ei korkea valtion virkamies tuollaiseen alennu.
eronnut rouva kyllä siihen näköjään pystyy,joten
pikkutyttö mikä pikkutyttö.
On se hyvä että asuu ulkomailla, kun lukee minkälaisia ( nais ) ministereitä sitä Suomessa on.
Jos kerran keskustalla on moisia ehdokkaita, niin kuka niitä äänestää ?
Voisi ministeri Tanja sulkea itsensä Paavon kanssa jalasmökkiin ja jäädä sinne sisään sanotaanko vaikka seuraavaksi 50 vuodeksi. Jooko ?
Kyllä te parjaajat viitsittekin tuota ainaista kateuttanne esiin tuoda! Hävetkää miehet ja typerät naiset, jotka ette osaa omaa sukupuoltanne arvostaa!
Kateutta on monenlaista, joten kumpaa haluatte nyt puolustaa? Sitäkö joka saa aina vain hyvää aikaan vaiko vihaanne vain lietsoa, ressukat!
mitään kateutta,vaan puhdasta arkirealismia koska
hän on julkisuuden henkilö ja kaikenlisäksi politikko ja ministeri.
Tanja ei ole siis yksityishenkilö,vaan julkkis ja
hänellä pitää olla kovempi henkinen kantti kuin
tavallisella suomalaisella,joten ei me tarvita tuollaisia ministereitä eikä politikkoja,jotka
eivät paineita kestä jos vähän julkinensana ottaa
hampaisiinsa.
Tanja on pikkutyttö joka rääkyy joka asiasta,jos
häntä vähän riepotellaan lehtien ja muiden tiedotusvälineiden hampaissa.
Tanja Karpela on kulttuuriministerinä onnistunut
työssään hyvin. Tämän voi todeta lukemalla Kirsikka Moringin jutun HS:n tämän päivän kulttuurisivuilta.
puolustaa akkoja,mutta ministeri rääkyy kuin pikkulapsi kun saadaan joitakin salaisuuksia selville mitä on tullut tehtyä öiseen aikaan muutakuin ministerihommia,joten niistä ovat nämä
keltaisellalehdistöllä olevat kirjoitukset.
Mutta kyllä sitä pitää kestää kaikkinainen ns. loanheitto eikä lähteä tuolle linjalle,ettei kestä niitä paineta jotka taatusti tulevat ministerin ja poliitikon niskaan.
Minun mielipiteeni on se ettei Tanjasta ole kansanedustajaksi vielä vähemmän hänestä on ministeriksi.
Ymmarran kylla Tarjan tilanteen. Hanesta on yritetty tehda julkisuutta hakeva nirppa nokka mika han ei mielestani ole. Han on hoitanut tyonsa hyvin ja saanut aikaiseksi paljon, kuten lapsia mediavakivallalta torjuvan ehdoituksen. Han on uranainen joka on huolissaan laheistensa mielipahasta, mita lehti jutut saavat aikaiseksi. Ei pida kuitenkaan unohtaa etta han on ihminen siina missa me tavalliset duunaritkin.
Ei meistakaan varmaan ole kiva tehda tyota mista seuraavana aamuna saamme lukea lehdesta etta taas meni joku pieleen, jos ei muun niin edes se etta puki hatun mika ei ollut toimittajan mieleen...Ensin haukuttiin Tasavallan presidentin pukeutumista muumi-mamma maiseksi ja nyt kun suomea on edustamassa kaunis nainen niin sekaan ei ole hyva. Miksi aina mollaamme Suomalaisia jotka koittavat rakentaa hyvaa julkisuus kuvaa Suomesta?? He kuitenkin tekevat tyota yhteisen hyvinvointimme eteen.
Tanja on ihan opikeella asialla kun kertoo asioiden oikean laidan ja ap saa syödä sanansa
rääkyy yhtä surkeasti kuin pikkutyttö konsanaan,
kun ei pysty kestämään julkisuuden tuomia paineita,vaan ottaa sairaslomaa sen vuoksi kun kaikki salaisuudet paljastuvat ennen pitkää.
IS:n kantti ei kestänyt ja poisti kommenttini tekaistuin syin. Liitänkin osan keskustelua tähän:
Terrieri(1901): Minä luulen tai jopa olen varma siitä, että useat henkilöt, jotka ovat TK:ta palstalla *puolustaneet*, eivät ole välttämättä kaskustalaisia (osa tietysti on ja se sallittakoon) puhumattakaan siitä, että kuuluisivat mihinkaan TK:n fanien joukkoon, vaikka sellaisenkin ilmiön siedän itse siihen kuulumatta.
Reaktio vain synnyttää vastareaktion kuten Pandora kommentissaan mainitsi.
Jos asiaan syvällisemmin paneutuu, mielestäni tästä palstasta, vaikka suurelta osin onkin ollut rähisevää kylätappelua, on jäänyt myös kirjoittamisen vaivannäöstä itselle jotakin kuin palkinnoksi.
Se on pakottanut ajattelemaan, mikä on hyvä lehtimiestapa, onko sellainen käsite tarpeellista "päivittää", mikä on oma suhde painettuun sanaan, missä vaiheessa ns. hyvätkin lehtimiehet alkavat menettää uskottavuuttaan, on pakottanut miettimään myös sitä, onko politiikon yksityiselämän suoja enää pelkkä kupla ja onko mediasta ihmisten raadollisuuden takia (ihmisiä ne toimittajatkin ovat), tulossa heidän Leelian lepotuolinsa eli kärsiikö rautainenkin ammattitaito, jos siihen tuodaan liikaa omaa henkilöä, omaa perspektiiviä, omia anti- tai sympatioita ja ennen kaikkea, mikä on päätoimittajan eettismoraalinen taso ja vastuu.
On käynyt mielessä, pyrkivätkö toimittajat rakentamaan itselleen kritiikiltä tavoittamatonta norsunluutornia, onko heille tapahtunut itsepetoksen ruokkima harha median kaikkivoipaisuudesta ja halusta ylentää tai alentaa omien mielioikkujensa perusteella tai kuljettaa oman henkilökohtaisen tai puoluepoliittisen vallantarpeen tyydyttämisen takia yksittäistä poliitikkoa tai vaikkapa muuta julkisuuden henkilöä talutushihnassaan kuin teuraaksi vietävää, tahdotonta eläintä.
Tämän aihepiirin takia on sisälläni syntynyt myös jonkinlaista pyhää vihaa. Onko median arvoinen päämäärä ruokkia ihmisyyden alhaisimpia viettejä ja tunteita? Onko tiedotusvälineiden sisällön taso muuttumassa niin kyynisen materialistiseksi, ettei muista arvoista edes enää välitetä?
Kait niitä muitakin ajatuksia mieleen on noussut, mutta en kaikkea muista.
Sorbus aucuparia (28.5.2005 20:09)
Ilta-Sanomat ei uskaltanut julkaista TK:sta kyseistä juttua?
Julkaisi lauantai-iltana 28.5. mutta poisti viestin j ä l k i k ä t e e n sunnuntaiaamuna perustein, jotka eivät olleet loogiset. Tämä on palstan ainoa jälkikäteen poistettu kommentti(ni) lähes 2000 viestiä käsittäneessä threadissa.
Ainoaksi selitykseksi, jonka pystyn keksimään, lienee, että omien aivojen käyttö on kielletty IS:ssä.
mielestäni tuo sinun kirjoitus aivan asiallinen,
arvosteleehan tuo Kaleva_lehden päätoimittaja Risto Uimonenkin Tanja Karpelaa aika raskaasti.
on aika säälittävää että ministeri alentuu hankkimaan julkisuutta kyseenalaisin keinoin
niinkuin useat muut niin sanotut julkikset näyttää siltä että ministerien avustus kaartia pitäisi lisätä psykiatreilla
Kun näin ko. lehden lauantaina, niin Karpelan kuva oli ällistyttävä. 10v vanhempi kuin on totuttu. Ajattelin heti, että ent. malli suuttuu.. Kuten tekikin ja sumutti ne 18 valhetta. Asia voi olla hänen kohdallaan, tai kohdaltaan, noin mitätön.
Kyllä se Tanja on ihan oikealla asialla! Miksei saisi listata valheita joita itsestään julkisuudessa kerrotaan. Tanja ei myöskään ratsasta julkisuudella (=misseydellä entisellä) vaan on ihan omin ansioin saavuttanut arvostetun ministerin asemansa.
Nämä mitäänsaamattomat miehet ovat vaan kateellisia kun kerrankin joku kaunis nainen saa jotain oikeeta aikaiseksi. Siinä meille kaikille kunnon esikuva.
Sitäpaitsi jos sairastuu, silloin sairastetaan, ei se olo siitä kenellekkään parane jos sitä tieten tahtoen julkisuudessa repostellaan, vähiten kyseiselle ministerille.
Minä nostan hattua Tanjalle ja pikaista paranemista!
tyypillinen pyrkyri kepulainen,joka taatusti ratsastaa entisillä meriiteillä jota on kenenkään tyhjäksi tehdä,koska minä tiedän kepun
periaatteet minkälaiset ne ovat ja mitkä ovat kepun päämäärät.
sanoa mitä Tanja on oikeasti saanut aikaan?
Tietysti helvetisti lusmuamista hommistaan. Älyttömiä ulkomaanmatkoja valtionvaroin. No onhan sekin joku saavutus. Pysyyhän siinä naama lehdissä.
Kun vielä vähän ruikuttaa päälle niin on vähän aikaa oikein kestopainatus.
Mutta mitä hän on saanut aikaan omissa tehtävissään?
Naiset ovat läpi ajanlaskumme osannet nostaa mirrinsä pöydälle oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.
Pitää vaan sanoa Iltapäivälehdille ja muille asiaa käsitelleille,etti ollut sisällä,vaikkakin ihan huulilla ja siirryimme siitä keskusteluun politiikasta.
Siis ei mitään uutta taivaan alla.
Minulla se on toiminut.
en kyllä perusta karpelan puuhista... Jos on julkisuudessa, pitää vaan kestää niin hyvät kuin huonot jututkin. se opetetaan misseillekin. Säälittävää ruikutusta. toisaalta julkisuus mikä julkisuus, usein ruikutus todella jää mieleen, ehkä Karpela ajattelee näin... saa sympatiapisteitä äänestäjiltä...
Noi vanhat ämmät haluaa julkisuutta.
Kun alapää kuivaa, niin yläpääkin alkaa narista....
-- voi vee kun joudutaan noita vaihdevuosia kaikki käymään läpi ---
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=553&posting=22000000008576526
että tämä on ollut jo kolme tuntia aikaisemmin mitä tuolla toisella palstalla.
täällä ei keskustelua.
vaan ei kilpailevaksi. Siellä hiukan enemmän ja syvemmin keskustelua.
paikkaansa että menis pintaa syvemmälle,koskapa
tämä on toinen jo samaan aiheeseen liittyvä keskustelu,joten mene tällä palstalla joku sivu eteenpäin niin huomaat paljon keskustelua herättäneen aiheen.
Hyvä Tanja,että annoit takaisin niille shakaaleille,mutta lopeta kiltti nyt tähän!Kyllä ne tietävät jo muutenkin, että niiden jutut vilisevät virheitä ja usein koko aiheessa ei ole mitään perää.Saatat saada olla rauhassa jonkin aikaa ja elää omaa elämääsi.
kyseessä on poliitikko,niin sen pitää kestää kaikenlainen loanheitto,joten Tanja on väärässä
kun yrittää peitellä selviä asioita jotka ovat tapahtuneet ja niitä ei saa tekemättömäksi.
Tehkööt mitä haluavat, miksi se esimerkiksi Jussista on niin kamalaa. Kateellinen?
Iltapäivälehdet joutavat roskakoriin,
rahasta ne näitä juttuja yrittää vääntää,
hyvä kun joku uskaltaa laittaa hanttiin.
se Tanjakin tästä touhusta.
Asia on niin etten ole kateellinen pätkänvertaa,
sillä jokainen taaplaa tyylillään,niin myös minäkin.Olen täsmälleen samaa mieltä,että molemmat iltapäivälehdet joutavat roskikseen minunkin puolesta,sillä luen ja ostan niitä tosi harvoin.
Ilta-sanomien työntekijäna toimiva Antti-Pekka Pietilä on selvästi ottanut nokkiinsa pahemman kerran jostakin suhteessa ministeri Karpelaan.
Näin siinä voi käydä jos kuvittelee miehenä itsestään liikaa ja joutuu pettymään.
A-P Pietilän sanankäyttö Karpelasta on todella törkeetä ja täysin aiheetonta. Mihin hän pyrkii tuolla? Ihmetellä täytyy.
-Olisko aika vaihtaa työpaikkaa A-P Pietilä tai jopa mennä koulunpenkille takaisin?
Terveisin, " Ei politiikan puolesta, mutta joku järki käyttäytymiseen."
asia niinon että Karpela saa mennä ennemmin koulunpenkille,koska käyttäytyy niin pikkutyttömäisesti.
Miksi se on linkittänyt A-P Pietilän JSN:n lagettavan päätöksen sivuilleen. Liittyykö tämä päätös jotenkin t-karpelaan vai?
Tämän viikon Suomen kuvalehdessä oli luottotoimittajan tilitys ja täytyy sanoa, että paljasti karpelasta kyllä aika outoja juttuja.
Johtopäätöksenä kaikesta tästä on, että kyllä meilläkin ministeriksi pääsee aika heppoisin perustein. Eikö olisi ollut pätevämpiäkin keskustalaisia tarjolla. Vaikea tietysti sanoa miten tämä nainen hoitaa hommiaan kun välttelee kaikkea asiapitoista julkisuutta ja vastailee täysin ympäripyöreästi yksinkertaisiinkin kysymyksiin ja pitää toisia vielä niin tyhminä etteivät sitä huomaisi. Kun media-aikaa on hänelle ilmaiseksi tarjolla rajattomasti, niin miksei osoita omaa fiksuuttaan jos kerran fiksu on.
Kupla on puhkeamassa!
Tanja ei olisi antanut jos sille ei olisi luvannut ministerin paikkaa.
Huh huh se uskoi onneksi sen että pressaksi en sentään minäkään pysty sitä järkkäämään.
Karpela on onnistunut työssään ihan hyvin. Media on vain ottanut ko. henkilön silmätikuksi ja haluaa jostain syystä tuputtaa mielipiteitään Karpelasta kansalle. Naurettavaa pilkata ja halveksia kaikkea, mitä hän tekee, vaikka hyvin hän on työnsä hoitanut.
Missä työssä Karpela on onnistunut mielestänne huonosti?
tajua että tässä touhussa Tanja rahasta tuolla touhulla,koska haluaa vain lisää julkisuutta ja tämäkin "sairasloma" on kokonaan silmänlumetta.
Miten sinä ymmärrät tämän että arvostelijoiden
joukkoon on ilmaantunut lisää toimittajia mm.kaksi toimittajaa Kaleva-lehdestä,jotka arvostelivat aika kitkerään sävyyn ministeri Karpelan toimintaa.
Karpela on tyhmä akka. Näin pitkälle se on päässyt näyttelemällä vaatekaappiaan naistenlehtien toimittajille mutta ministerinä pitäisi jotain osatakin.
tanja saattaa olla tyhmä mutta myös hyvä imijä vai mit sauli
ollaanks me masa napalankoja?
tuo Tanja minullekin?
täälä jotkut jaksaa vaahdota päivästä toiseen Karpelan tekemisiä!? Antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä ja hoitakaa omat asianne kuntoon. Tuo on todella säälittävää kytätä että mitä se Tanja nyt tekee ja sanoo!! Hankkikaa elämä luuserit!!!
nuo lehtien toimittajatkin jauhaa vielä tästä tyttömäisestä Tanjuskasta aivan asialle asti,niinkuin kaksi Kaleva-lehden toimittajaa viime viikonloppuna tekivät,joten en ole ainoa joka siitä juttua heittää.
sinä työksesi?? Ja etkö keksi itsellesi parempaa tekemistä, kuin istua koneella kirjottamassa Tanjasta??
estää kirjoittamaan tuosta julkisuuden kipeästä
tyttömäisestä naisesta?
Kyllä minulla on töitä sinullekin,ei muutakuin pensseli kouraan ja maalaamaan,sillä en minä päivällä tänne jouda kirjoittamaan.
Tanjuska on sellaanen huomion kipee typykkä,joka halua että hänestä kirjoitetaan ja niistä jutuista maksetaan hänelle siitä.
En kirjoita työkseni,vaan tämä minun harrastus ja
mukava sellaanen,että tästä hermoostuu sinunlaisesi.
on sulla harrastukset, kytätä että mitä toiset ihmiset tekee... Ps. Lenkkeily paljon parempi harrastus...
vielä parempi harrastus,koska minä pidän työtä harrastuksena ja Tanjuskan tapaasia naisia naurettavina.
ei meidän kylän naisetkaan ole noin pahoja juoruamaan kuin sinä!! :) Jussi poika sielä istuu nenä lehdessä kiinni ja lukee että mitäs se Tanja nyt sanoo!! :) Millä tavalla Tanjan tekemiset vaikuttaa sun elämään?? Vaikka se nyt olisikin ollu Vanhasen kanssa samassa huoneessa, niin mitäs sillä on väliä??
luulet,sillä luulo ei ole tiedon väärti.
Kysyn sinulta miten Vanhas-Matin elämä ja Tanjuskan elämä vaikuttaa sinuun?
Kyllä se nuorempi liha maistuu Vanhaselle,mutta ei tuo Tanjuska käy ollenkaan,sillä en välitä noin lapsellisista naisista laisinkaan.
Joten lopeta tämä turhanpäiväinen suunpieksentä,
sillä en tykkää pohjalaisena tällääsesta paskanjauhannasta.
Vanhas-Matti on minua 5kuukautta nuorempi,mutta myös minua tyhmempi,koska on kepulaanen.
jutut ei vaikuta mun elämään millään tavalla. Mutta pohjanmaalta kun olen niin en pisä tuollaisesta lapsellisesta juoruamisesta, antakaa ihmisten elää omaa elämäänsä ja tehdä sillä mitä tahtovat. Ilmeisesti on iltapäivälehdiltäkin jutut vähissä kun kirjoittavat joka toisella sivulla Tanjasta, mitä he luulevat sillä saavuttavansa??
se tässä vaahtoot ja aivan turhaan,joten lopeta.
Koska tämä ei ole yhtään hauskaa,ei sinusta jos ei minustakaan.
vaahtoan?? Missä vaiheessa?
jatkat ja minä pyydän lopettamaan.