Miksi spermat pilluun?

Anonyymi-ap

Miksi miesystäväni kiihottuu erityisesti siitä, että saisin tai saan toisen miehen spermat pilluuni? Itse arastelen sitä edelleenkin kimppatapaamisissa, mutta miesystäväni painostuksesta olen suostunut. Monta kertaa olen miettinyt, että jos tulen kuitenkin raskaaksi, niin kukahan se isä niistä vieraista voisi olla.
Vappuaaton ja päivän aikan uusia vahtoehtoja tuli kolme.

Katariina

71

8123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Munkin mies kiihottuu kun vieras laukee sisääni, nauttii rakastella kanssani heti perään. Itsellä kyllä ehkäisy kunnossa, tykkään myös nähdä kun mies laukee, jotekin vaan kropan kouristelu ja miehen liimaantuminen lopussa kehooni kiinni ihanaa.

      • Anonyymi

        Silloin seksi täydellistä. N 33v


      • Anonyymi

        Miten minusta tuntuu että aloitus on jonkinlainen trollipostaus?

        Ikinä, koskaan, missään ryhmätapaamisissa ja vastaavissa ei ole tullut sellaista naista vastaan joka ei olisi halunnut erityisesti vieraan miehen siemennestettä pilluun. Jopa ne jotka ovat omista syistään joutuneet käyttämään kondomia, ovat harmitelleet sitä etteivät ole voineet tuntea vierasta miestä sisällään ja vieraan miehen laukeamista sisäänsä. Jos yleistäisin, vaikuttaisi siltä että kaikilla naisilla vieraan miehen siemennesteet ovat yksi tärkeimmistä, ellei jopa tärkein yksityiskohta seksissä siinäkin tapauksessa että tuntemattoman kanssa käytettäisiin kondomia.

        Nyt sopisi kysyä vastakysymys aloittajalle että mistä syystä sinä innostut ryhmäseksistä ja mitkä ovat ne syyt miksi sinä haluat vierasta miestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minusta tuntuu että aloitus on jonkinlainen trollipostaus?

        Ikinä, koskaan, missään ryhmätapaamisissa ja vastaavissa ei ole tullut sellaista naista vastaan joka ei olisi halunnut erityisesti vieraan miehen siemennestettä pilluun. Jopa ne jotka ovat omista syistään joutuneet käyttämään kondomia, ovat harmitelleet sitä etteivät ole voineet tuntea vierasta miestä sisällään ja vieraan miehen laukeamista sisäänsä. Jos yleistäisin, vaikuttaisi siltä että kaikilla naisilla vieraan miehen siemennesteet ovat yksi tärkeimmistä, ellei jopa tärkein yksityiskohta seksissä siinäkin tapauksessa että tuntemattoman kanssa käytettäisiin kondomia.

        Nyt sopisi kysyä vastakysymys aloittajalle että mistä syystä sinä innostut ryhmäseksistä ja mitkä ovat ne syyt miksi sinä haluat vierasta miestä?

        Meillä on vieras (kaveri) saanut aina paljaalla panna vaimoani ja laskea lastit sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vieras (kaveri) saanut aina paljaalla panna vaimoani ja laskea lastit sisään.

        Se on se tavoite että nimenomaan kaveri pääsee siementämään. Minä itse en tunne niin kovaa tarvetta päästä levittämään omia siemeniäni kuin ehkä suihkun lattialle, vessanpönttöön, paperille, käsiin tai vatsalle, tai johonkin muuhun vastaavaan paikkaan kauas vaimoni pillusta. Mutta käyn kuumana kun vaimoni on saavuttanut tavoitteensa ja saanut himoitsemansa kaverini siemenet syvälke sisuksiinsa. Siitä kiihotun eniten kun vaimollani on hyvä olla.


    • Anonyymi

      Se on vaan jotenkin niin.. alkukantaisen kiihoittavaa. Ihana liukasta ja räävittömän seksikästä. Spermojen sota lienee se juurisyy tuolle tunteelle.
      Itse tykkään nuolla naiseni pimpsan myös kun olen itse sinne lauennut.

    • Anonyymi

      Jokin siinä vaan kiihottaa. Ehkä vaimon tietty paheellisuus? On vain hienoa työntyä juuri spermattuun pilluun.😁

      • Anonyymi

        Vieras ensin yhtynyt kunnolla vaimon kanssa juuri lauennut sisään, meen heti perään kun kullini uppoo pilluun, parasta miten vaimo huokaisee onnesta.


      • Anonyymi

        Katso ympärillesi...


      • Anonyymi

        Niin todella kiihottaa. Koskaan ei oma lasti ole lähtenyt niin nautinnollisesti ja voimalla kuin silloin, kun vaimon pillussa on ollut vieraan miehen siemenet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todella kiihottaa. Koskaan ei oma lasti ole lähtenyt niin nautinnollisesti ja voimalla kuin silloin, kun vaimon pillussa on ollut vieraan miehen siemenet.

        Vaimoni pillussa on juuri nyt vieraan miehen siemenet ja minulla seisoo. Ehkäisyäkään ei vaimolla ole ja varmasti panen nyt vaimoa paljaalla kunhan vieras on lähtenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin todella kiihottaa. Koskaan ei oma lasti ole lähtenyt niin nautinnollisesti ja voimalla kuin silloin, kun vaimon pillussa on ollut vieraan miehen siemenet.

        Ensimmäisellä kerralla kun näin vieraan miehen lähestyvän huippuaan vaimoni kanssa niin teki mieli sanoa että älä nyt vaan laske sisälle kun ehkäisyäkään ei ole. Niin ajattelin mutta sinne ne vieraan miehen siemenet menivät, vaimoni vittuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisellä kerralla kun näin vieraan miehen lähestyvän huippuaan vaimoni kanssa niin teki mieli sanoa että älä nyt vaan laske sisälle kun ehkäisyäkään ei ole. Niin ajattelin mutta sinne ne vieraan miehen siemenet menivät, vaimoni vittuun.

        Juuri niin. Ei sitä pysty siinä tilanteessa kukaan kieltämään tai estelemään. Vieraan spermat kuuluu vaimoille ja tyttöystäville tässä maailmassa


    • Anonyymi

      Parasta kun pääsee jälkiliukkaille spermattuun pilluun,Ai se tunne kun saa roiskii omat spermat sisään.

      • Anonyymi

        Me aloimme suunnitella kimppaseksiä ja päätimme hankkia vaimolle kierukan.
        Olemme kertoneet muutamalle kaverille meidän hommista ja saaneet kavereita mukaan kimppaan.
        Nyt vaimoa pannaan kavereiden kanssa mutta vain yksi kaveri kerrallaan.


    • Anonyymi

      Olen N58v M61v meidän vanhin poika täytti 33v ja on saanut alkunsa kun olimme kimppa jutuissa ahkeria.
      Minulla oli kierukka ja ystävä kolmantena eikä tiedetä vieläkään kumpi miehistä on isä.
      Päätettiin heti alkuvaiheessa ettei tehdä isyystestiä koskaan.
      Päätimme että mieheni on isä ja ystävä on kummisetä ja meillä tämä on toiminut hyvin ja olemme vieläkin kolmistaan sängyssä kun tilaisuus tulee noin
      1-2×kuussa.

      • Anonyymi

        Raskaaksitulon riski on kiihottavaa. Pelkkä seksuaalinen kiihotttavuus ei ole selitys tuolle kiihottavuudelle, vaan siihen sisältyy erittäin paljon myös toisenlaista kiihottavuutta kuin pelkkää seksuaalista kiihotusta. Ainakin itselle vieras mies ei tarkoita täysin vierasta, tuntematonta, täysin random miestä, vaan vieras tarkoittaa nimenomaan tervetullutta vierailijaa. Ikäänkuin uutta leikkikaveria. Raskaaksi tulon kiihottavuus sisältää sen lisäksi myös leikkisän osan jossa pariskunta leikkii yhdessä kahdestaan ja tuo vierailija on osapuoli jolta saa sen sperman joka voi ehkä hedelmöittää ja kaikki tuo leikki on kiedottuna siihen rakkauteen joka pariskunnan välillä on ja tottakai siihen liittyy myös toiveet perheenlisäyksestä.

        Puhtaasti seksuaalisesta kiihotuksesta en lapsia tähän maailmaan tekisi koskaan koska se olisi itsekästä ja tyhmää. Siksi tuohon liittyy valtavan paljon muutakin kuin pelkkä seksuaalinen osio vaikka ulkopuolisen silmin se voisikin ensin näyttää vain pelkältä himojen tyydyttämiseltä. Käytännössä kun olen jutellut muidenkin ryhmäsekstailijoiden kanssa, jos sitä kolmatta osapuolta ei olisi saatu mukaan, ne lapset olisi tehty kahdestaan joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Spermat sisään on ihan parasta. Nussia heti perään tai ensin nuolla puhtaaksi.

      • Anonyymi

        Sikailua


    • Anonyymi

      On se vaan kiihottavaa työntyä vierasta spermaa valuvaan vaimon pilluun ja vatkata se ”kermavaahdoksi” ennen omaa laukeamista.

    • Anonyymi

      On se vaan kivaa katsoa, kun vaimon pillusta valuu vieraan spermaa.

    • Anonyymi

      Olemme pariskunta 30+. Emme harrasta varsinista ryhmäseksiä, mutta toisinaan mieheni haluaa, että isken vieraan miehen. Tai useimmiten tulen isketyksi.
      Mieheni liittyy myöhemmin seuraamme vanhana tuttuna ja kolmisin lähdemme jonnekin sopivaan paikkaan. Matkalla mieheni puhuttelee minua niin kuin huoraa ja lupaa, että saan vähän ajan kuluttua pilluni täyteen spermaa, jota kaiketi olen hakemassa. Kesällä suuntaamme yleensä luontoon. Mieheni pitää erityisesti siitä, että saa katsella minua kesämekossani selälläni (joskus nelinkontin) jossain metsäpolulla, kun vieraamme "höylää" minua. Koko ajan hän jatkaa rumia puheitaan ja yllyttää vierasta nussimaan voimalla huoran vittua. Kun vieras on lauennut hän tulee välittömästi tilalle.
      Ei näitä tapauksia siis kauhean usein ole - tänä kesänä oli kolme kertaa ja alkuvuodesta yksi. Yleensä mieheni kiihottuu erityisesti jos olen pukeutunut vähän paremmin ja muutenkin meikannut huolella. Se alkuvuoden tapaus oli sellainen, että olimme olleet eräillä arvokkaammilla 60-vuotispäivillä ja minulla oli uusi hieno leninki. Aika tuiskeessa päätimme vielä käydä yömyssyillä räässä baarissa. Viereisellä jakkaralla istui yksinäinen mies jostain Pohjois-Suomesta, jonka kanssa mieheni alkoi jutella. Se johti siihen, että mieheni sanoi hänelle, että tämä leidi on kaupungin parhaita huoria ja on kaipaa spermaa pilluunsa. Yritin kiemurrella tilanteesta irti vedoten uuteen lennkiini, mutta sepä tuntuikin olevan juuri se kiihoke miehelleni.
      Vaikka oli talvi niin kävelimme läheiselle kesäteatterille, joka oli laitettu talvikuntoon. Minut työnnettiin vanhaa lavastetta vasten, takkini avattiin ja leningin helma nostettiin ylös. Ensin pani mieheni minua, muttei lauennut vielä, siten oli vieraan vuoro. Hän ei kuitenkaan malttanut jatkaa pystyasennossa vaan kaatoi minut lumisen maahan ja alkoi nussia. Hän kaivoi rintani esiin leningistä ja piteli niitä varsin kovakouraisesta - varsinkin siinä vaiheessa kun alkoi purkautua sisälleni. kaiken lisäksi mieheni käski minun kuivata tyypin kalun leninkini helmaan!
      Siinä varsinainen muista!

      K-S

      • Anonyymi

        Hei K-S!
        Tuollaiseen leikkiin minäkin 38-vuotias sinkkumies osallistuisin mielelläni.
        Alkoi kulli koveta kun luin tarinasi. Jos miehesi saa kiksejä siitäkin, että hieno (mahdollisesti uusi) leninkisi tahritaan niin minä voisin näyttää mallia! En välttämättä laskisi lastiani pilluusi vaan roiskisin sen avattuun kaula-aukkoosi (rintsikoille?) ja pitkin pukuasi. Olisi siinä sitten miehelläsi katseltavaa! Itse olen keskeltä Suomea. Entä sinä?

        Jokke 38


    • Anonyymi

      Olen nelikymppinen aviomies. Vaimoni ei kovin usein ole saanut "vierasta".
      Joskus kuitenkin on yhteisymmärryksessä järjestetty niin, että mukana on toinen mies, joka saa laukaista lastinsa vaimoni pilluun. En oikein osaa selittää mksi se on niin kiihottavaa, varsinkin jos pääsee katselemaan. Varmaan jokin likaisuuden tai rankaisun tuntu saa kiihottumaan. Tiedän, että vaimonikin kiihottuu tilanteesta ehkä siksi että siinä on sellaista luvattomuuden tuntua. Liukkaille en edes pyri, se ei todellakaan kiinnosta minua. Sen sijaan joskus kun miehiä on olut useampia, niin pillusta valuva siemenneste on aiheuttanut mnulle valtavan seisokin. Sydän takoo kun ajattelen miten vieraat kyrvät ovat saaneet temmeltää vaimoni pillussa ja saatan toivoa, että ottaisivat uuden kierroksen, jotta pillu olisi täynnä spermaa.
      Välillä tietenkin häpeän näitä mietteitäni, mutta tilaisuuden tullen olen taas valmis edesauttamaan seuraavaa panosessiota.

      Nimim. Himonsa kullakin

      • Anonyymi

        Samat sanat,niin rivos ja kiihottavaa katsella kun vaimon posliinipillu aukeaa,kuinka huulet aukeaa,klitta tulee esiin,märkä kyrpä tulee esiin pillusta,vaimon ilmeet,nännit pystyssä,läheltä kun katselee,pyllyreikä suurenee työntöjen tahdissa,voisin katsella tunti tolkulla oma kyrpä kovana


    • Anonyymi

      Kyllä kyrpä seisoo kovana kun katselen heti vieraan miehen panon jälkeen kun vaimo makaa vielä reidet ja pillu levällään selällään ja pillusta valuu spermaa!
      Vielä riettaammalta tuntuu silloin kun vaimo on laittanut pyynnöstäni mustan korsettinsa ja saumasukat niin että vaimo vaikuttaa ammattihuoralta ja silloin toivon vain että vieras jaksaisi hetken päästä panna uuden kierroksen ja ruiskuttaa lisää spermaa niin että vaimon reidet kiiltelee siemennesteestä.
      Vittu mikä vittu!!! Rakastan sitä niin vitusti! Tarjoaisin sen kenelle vaan ja koska vaan kunhan saisin katsella!

      Kyrpä kovana

      • Anonyymi

        Parhaalta tuntuu kun nainen keskittyy täysillä siihen toiseen mieheen kun itse katselee!


      • Anonyymi

        Tarjoudun vapaaehtoiseksi siemenluovuttajaksi vaimosi pilluun.
        Vittu kun alkoi tehdä mieli vierasta vittua! Tuo ammattihuoramaisuus kiihottaa valtavasti!
        Lupaan illan ja yön aikana kolme kunnon lastia sinne sun rakkaaseen vittuusi.

        Jokke 38


      • Anonyymi

        Meillä pannaan vaimoa kimpassa usein ja kun kaveri aloittaa ja vuorotellen pannaan niin usein ollaan pantu jopa kuusi kertaa molemmat.
        Vaimoni haluaa kimpassa miesten panevan ilman himmailua ja annamme tulla heti siemenet kun on tulossa ja toinen jatkaa.
        Yleensä pidetään tauko kun ollaan pantu 4-6 kertaa molemmat ja vaimo saanut
        1-2 orgasmia niin hän haluaa tauon.
        Kuten me myös.


    • Anonyymi

      Vieraan spermat vaimon pillussa kiihottaa hulluna. Nuorena hän saattoi antaa joskus ilman mitään ehkäisyä vieraalle. Mikään ei ole kiimaisempaa kuin panna vieraan spermojen sekaan ja tietää että omien siittiöiden pitää voittaa. Kumma kyllä hän ei tullut paksuksi vieraalle.

      • Anonyymi

        Olen kokenut tuon. Aivan mahtavaa yhtyä omaan vaimoon kun on nähnyt miten toinen mies on nainut häntä ja antanut siemenensä rouvan pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut tuon. Aivan mahtavaa yhtyä omaan vaimoon kun on nähnyt miten toinen mies on nainut häntä ja antanut siemenensä rouvan pilluun.

        Vaimona kiihottaa hurjasti saada vieraan miehen spermaa pilluun. Silloin tällöin on tullut vastaan miehiä jotka ovat tehneet vasektomian ja se tunne ei vaan enää sen tiedon jälkeen ole sama kuin, varsinkin, miehen kanssa joka on hedelmällinen ja tullut joskus isäksi. Kaikkein kiihottavinta ovat ne hetket kun olen rakastellut vieraan miehen kanssa ja olen sen jälkeen jossain mieheni kanssa ja tapaamme sattumalta joitakin meidän tuttujamme kuten sukulaisia tai ystäviä. Tietoisuus vieraan miehen siemennesteestä vellomassa yhä sisälläni on kutkuttavaa.


    • Se vain kuuluu asiaan, ei tunnu miltään jos mun nainen käyttää kortsua. Toinen hyvä systeemi jos ei spermat pillussa kelpaa niin ota vieraiden miesten lasti tissien väliin tai suuhun. Ihana suudella sperman makuista naista ja/tai levittää ne spermat tisseille ja vatsalle

    • Anonyymi

      En aivan varma ole,mutta sain tämän jokseenkin ymmärrettyä. Olen nyt 34 v rva, nämä eka kerrat mieheni sai houkuteltua, vieraitten miesten naitavaksi,ryhmä sexiä 3 vieraa miehe naitavaxi vuorotellen,otettiin viinaa ,ja miehet pani nussi yön.
      Olisin halunnut kortonkia miesten kyrpää ei tullut kuuloonkaan. Vain miehet sanoi,että tarviit vaan paljasta kyrpää ja limat saat emättimeesi syvälle vittuusi tätä sinä tarviit, miehesi on tämä sanonu että
      sinut nussitaa.Miehet halusi alistaa minut tähän että laskevat limat sisääni, tämä on miehille tärkeetä,haluavat olla ilkeitä.
      Rva 34v.

      • Anonyymi

        Mistä maasta olet kotoisin?


      • Anonyymi

        Luuletko että tämän voisi otaa uusiksi. Meitä olisi kolmen miehen porukka ja mielellämme nussisimme sinua porukalla ja tietenkin ilman kortsua. Voisit pukeutua oikein huoramaisesti niin ettemme edes riisuisi sinua kokonaan. Tärkeintä olisi että jokainen meistä panisi sinua pari-kolme kertaa illan ja yön mittaan ja pillun lisäksi saisit spermaa suuhusi ja tissiesi väliinkin. Et saisi pyyhkiä spermoja reisiltäsi vaan saisit mennä kotiin pillu spermaa valuvana niin että miehesi ymmärtäisi että olet todella saanut kyrpää!
        Millaiset tissit sinulla on ja millainen vittu - karvainen vai ajeltu? meidän puolesta saat käyttää mitä vain ehkäisyä paitsi kondomia, meillä ei ole tarvetta saattaa sinua raskaaksi - ainoastaa nauttia spermaa täynnä olevasta vitustasi.

        3M


      • Anonyymi

        Vieläkö Rva 34v olet linjoilla?
        Minä ja kaverimme kaipaisimme yhteistä vittua illanviettoomme.
        Olisi kiva jos käyttäisit ohuen paitasi alla neljänneskuppirintaliivejä (niitä saa kaikista seksikaupoista) niin että voisimme "näpelöidä" nännejäsi paidan läpi ennen kuin alkaisimme nussia vittuasi. Sinulla saisi olla musta lyhyt hame, jota emme edes riisuisi. Ottaisimme muistoksi muutaman kuvan avoimesta vitustasi ennen ja jälkeen kun se on täytetty spermalla. Panisimme sinua myös tissien väliin - varmaan ennen kuin vittuasi.
        Ja jos laittaisit yllesi jotain juhlavampaa vaatetta, niin kaikki vahingot me kyllä korvaisimme. Kyllä tissit ja vittu nätimmästäkin mekosta varmaan löydettäisiin. Voisit varautua kahteen tai kolmeen "kierrokseen" illan ja yön aikana.
        Niin ilkeitä olemme, että emättimesi olisi täynnä spermaa kotiin vietäväksi.

        Kiimainen kaksikko


      • Anonyymi

        Mua on aina pantu paljaalla ja lauettu sisälle kun itse halusin. En halua kortsua. Mies porukka on pannu ja moneen kertaan. Mulla isot tissit joita he ovat puristelleet ja imeneet pitkin iltaa. Ja kädet olleet pillussa että varmasti olen märkä. Ja minä nautin. J ihanaa kun saa spermat sisään.


    • Anonyymi

      Kyllä se aviomies on isä jos vahinko tapahtuu, niin se yleensä menee ainakin jos on ollut katsomassa yhdyntää. Näin se meilläkin meni. T. Marjo ja Antti

    • Halun naida ennestään spermaiseen vittuun selitys on evolutiivinen. Tutkimus on todennut, että miehen kyrvän mäntämäinen muoto pumppaa emättimestä pois 90 % (!) edellisen miehen spermasta.

      Jos yhdyntä tapahtuu uuden miehen kanssa alle vuorokaudessa, edellinen sperma ei ole vielä menettänyt hedelmöityskykyään, mutta jälkimmäinen mies tulee noin 90 %:sella todennäköisyydellä mahdollisesti syntyvän lapsen isäksi. Evolutiivinen etu jälkimmäisellä miehellä on huikea.

      Mies joka on saanut halun geneettisenä perintönä, saa enemmän jälkeläisiä ja geenejä populaatioon. Aikana, kun seksi oli promiskuista (kuten taas nykyään), jälkimmäinen mies voitti ns. spermakilpailun.

      Englantilaisessa kirjassa Spermakilpailu, jossa tätä topicia selostettiin, oli myös tieto tutkimuksesta, jolla selvitettiin, kuinka moni nainen oli ollut yhdynnässä saman vuorokauden aikana eri miehen kanssa. Muistelen, että noin puolet, mutten ole varma.

      Jälkimmäisellä miehellä ei tietenkään ole pienintäkään tietoa spermakilpailusta, vaan hän vain toteuttaa evoluution automatiikkaa.

      • En muistanut kirjoittaessani koko aloitustasi.

        Koska olit vappuaattona kolmen miehen kanssa yhdynnässä, viimeisen todennäköisyys on 90 %, keskimmäisen, 9 % ja ensimmäisen 1 %, mutta sehän on vain todennäköisyys, mikä tarkoittaa, että nämä prosentit lähentelevät todellisuutta, kun tapauksia on hyvin paljon. Mutta jos käytät ehkäisyä, et tule raskaaksi ollenkaan.


      • Anonyymi

        Asia ei ole edes noin yksinkertainen kuin mitä kerrot. Yksinkertaisella en tarkoita mitään negatiivista, vaan sitä kuinka selkeä totuus on.

        Nimittäin monet muutkin asiat todistavat sen että naiset ovat moniavioisia.

        Naiset fantasioivat miehiä useammin ryhmäseksistä (yksi nainen, monta miestä). Tuo on todettu tutkimuksissa jo useasti.

        Naiset istuvat ns. pankin päällä. Eli nainen päättää kuka saa seksiä ja kuka ei saa seksiä. Tuo on todettu eri tutkimuksissa jo useasti.

        Jälkimmäisellä miehellä etu on huikea, kuten totesit, mutta jos ajatellaan asiaa naisen näkökannalta, niin nainen toteuttaa siinä valintaa. Eli nainen voisi kieltäytyä jälkimmäisestä miehestä, mutta jos hän ei kieltäydy, silloin toisella miehellä on suurempi todennäköisyys hedelmöittää nainen. Eli naisella on huomattava etu vaikka miehisestä näkökulmasta voisi ajatella että toisella miehellä on etu.

        Mutta, tämä evoluution tuoma etu ei pääty siihen, vaan silloin kun nainen harrastaa ryhmäseksiä ja tulee siitä raskaaksi, naisella ja lapsella on useita suojelijoita ja tukijoita jotka turvaavat lapsen kehitystä aikuiseksi.

        Häät ja naimisiinmeno ja yksiavioisuus on suhteellisen uusi, ja täysin keinotekoinen keksintö. Jos nimittäin verrataan "kahden kerroksen väkeä", niin aikaisemmin ylemmän luokan etuna oli saattaa niin monia naisia raskaaksi kuin mahdollista, kun taas alempi luokka joutui alistumaan synnyttäjiksi ja yksiavioisiksi.

        Tuon tarkoituksena oli edistää ja sitouttaa omistuksia ja rikkauksia ja suhteita. Yläluokka ei siis käytännössä ollut lainkaan yksiavioinen, vaikka niin moralistit ovat antaneet ymmärtää vaan vahvimmat ovat lisääntyneet "hallitsemattomasti" kenen kanssa halusivat.

        Tänä päivänä naisilla on valtavasti valtaa ja se on aiheuttanut sen että esimerkiksi Yhdysvalloissa (Tämä korreloi myös muiden länsimaiden kanssa hyvin) 40 vuotiaista alle puolet on kokenut yhden avioliiton, ja kuten tiedämme yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Eli 40 vuotiaina on voinut kokea yhden avioliiton, joka on päättynyt eroon.

        Neljäkymmentä vuotta sitten, vuonna 1980 nelikymppisistä vain noin 6 prosenttia ei ollut lainkaan naimisissa. Täytyy muistaa myös se että ihmiskunnasta noin 5% on vammaisia joko fyysisesti tai henkisesti ja heillä on hyvin huonot todennäköisyydet päästä naimisiin. Eli käytännössä noin 1% "terveistä" ei ollut päässyt naimisiin neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä. Nyt käytännössä vain noin neljäsosa, eli 25% menee naimisiin alle nelikymppisenä ja se liitto kestää elämän loppuun saakka!

        Naisista taas useimmat harrastavat säännöllisesti seksiä ja nämä naiset harrastavat hyvin pienen osan, vain noin10% miehistä kanssa seksiä. Eli suurin osa miehistä ei pääse harrastamaan seksiä, koska naisilla on nykymaailmassa todella helppoa valita seksikumppaninsa. Tämä myös selittää sen miksi puolet naisista on harrastanut seksiä kahden tai useamman miehen kanssa seksiä samaan aikaan!

        Tämä heijastuu myös tutkimuksiin joita on tehty pitkissä suhteissa harrastetusta seksistä. Seksin määrä ja onnellisen seksin määrä avioliitoissa on vähentynyt! Tuota ilmiötä selittää se että naiset kyllä haluaisivat harrastaa seksiä mutta he eivät uskalla erota ja etsiä miellyttävää miestä.

        Mutta jos asiaa tarkastellaan maailmalla ja sellaisilta alueilta minne ei ole helppo matkustaa, ilmiö on täysin selvä! Alueilla jonne on äärimmäisen vaikea matkustaa, miehet yleensä jakavat talouden ja taloudessa on yksi nainen joka on perheen pää. Miehet tuovat rahaa, tekevät kotityöt ja muut hommat. Aivan kuten nykymaailmassakin, mutta naiset ovat perheiden päitä ja hoitavat kaiken päätöksenteon ja lasten kasvattamisen. Tuo ilmiö toistuu kaikkialla sellaisilla alueilla jonne ei ulotu kauppakaravaanit, uskontojen moralistit, ja jossa vaihtuvuutta ei ole. Nyt koko maailmasta on tullut sellainen kun netti on lähentänyt kaikki ihmiset yhden valtavan "leirinuotion" ympärille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei ole edes noin yksinkertainen kuin mitä kerrot. Yksinkertaisella en tarkoita mitään negatiivista, vaan sitä kuinka selkeä totuus on.

        Nimittäin monet muutkin asiat todistavat sen että naiset ovat moniavioisia.

        Naiset fantasioivat miehiä useammin ryhmäseksistä (yksi nainen, monta miestä). Tuo on todettu tutkimuksissa jo useasti.

        Naiset istuvat ns. pankin päällä. Eli nainen päättää kuka saa seksiä ja kuka ei saa seksiä. Tuo on todettu eri tutkimuksissa jo useasti.

        Jälkimmäisellä miehellä etu on huikea, kuten totesit, mutta jos ajatellaan asiaa naisen näkökannalta, niin nainen toteuttaa siinä valintaa. Eli nainen voisi kieltäytyä jälkimmäisestä miehestä, mutta jos hän ei kieltäydy, silloin toisella miehellä on suurempi todennäköisyys hedelmöittää nainen. Eli naisella on huomattava etu vaikka miehisestä näkökulmasta voisi ajatella että toisella miehellä on etu.

        Mutta, tämä evoluution tuoma etu ei pääty siihen, vaan silloin kun nainen harrastaa ryhmäseksiä ja tulee siitä raskaaksi, naisella ja lapsella on useita suojelijoita ja tukijoita jotka turvaavat lapsen kehitystä aikuiseksi.

        Häät ja naimisiinmeno ja yksiavioisuus on suhteellisen uusi, ja täysin keinotekoinen keksintö. Jos nimittäin verrataan "kahden kerroksen väkeä", niin aikaisemmin ylemmän luokan etuna oli saattaa niin monia naisia raskaaksi kuin mahdollista, kun taas alempi luokka joutui alistumaan synnyttäjiksi ja yksiavioisiksi.

        Tuon tarkoituksena oli edistää ja sitouttaa omistuksia ja rikkauksia ja suhteita. Yläluokka ei siis käytännössä ollut lainkaan yksiavioinen, vaikka niin moralistit ovat antaneet ymmärtää vaan vahvimmat ovat lisääntyneet "hallitsemattomasti" kenen kanssa halusivat.

        Tänä päivänä naisilla on valtavasti valtaa ja se on aiheuttanut sen että esimerkiksi Yhdysvalloissa (Tämä korreloi myös muiden länsimaiden kanssa hyvin) 40 vuotiaista alle puolet on kokenut yhden avioliiton, ja kuten tiedämme yli puolet avioliitoista päättyy eroon. Eli 40 vuotiaina on voinut kokea yhden avioliiton, joka on päättynyt eroon.

        Neljäkymmentä vuotta sitten, vuonna 1980 nelikymppisistä vain noin 6 prosenttia ei ollut lainkaan naimisissa. Täytyy muistaa myös se että ihmiskunnasta noin 5% on vammaisia joko fyysisesti tai henkisesti ja heillä on hyvin huonot todennäköisyydet päästä naimisiin. Eli käytännössä noin 1% "terveistä" ei ollut päässyt naimisiin neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä. Nyt käytännössä vain noin neljäsosa, eli 25% menee naimisiin alle nelikymppisenä ja se liitto kestää elämän loppuun saakka!

        Naisista taas useimmat harrastavat säännöllisesti seksiä ja nämä naiset harrastavat hyvin pienen osan, vain noin10% miehistä kanssa seksiä. Eli suurin osa miehistä ei pääse harrastamaan seksiä, koska naisilla on nykymaailmassa todella helppoa valita seksikumppaninsa. Tämä myös selittää sen miksi puolet naisista on harrastanut seksiä kahden tai useamman miehen kanssa seksiä samaan aikaan!

        Tämä heijastuu myös tutkimuksiin joita on tehty pitkissä suhteissa harrastetusta seksistä. Seksin määrä ja onnellisen seksin määrä avioliitoissa on vähentynyt! Tuota ilmiötä selittää se että naiset kyllä haluaisivat harrastaa seksiä mutta he eivät uskalla erota ja etsiä miellyttävää miestä.

        Mutta jos asiaa tarkastellaan maailmalla ja sellaisilta alueilta minne ei ole helppo matkustaa, ilmiö on täysin selvä! Alueilla jonne on äärimmäisen vaikea matkustaa, miehet yleensä jakavat talouden ja taloudessa on yksi nainen joka on perheen pää. Miehet tuovat rahaa, tekevät kotityöt ja muut hommat. Aivan kuten nykymaailmassakin, mutta naiset ovat perheiden päitä ja hoitavat kaiken päätöksenteon ja lasten kasvattamisen. Tuo ilmiö toistuu kaikkialla sellaisilla alueilla jonne ei ulotu kauppakaravaanit, uskontojen moralistit, ja jossa vaihtuvuutta ei ole. Nyt koko maailmasta on tullut sellainen kun netti on lähentänyt kaikki ihmiset yhden valtavan "leirinuotion" ympärille.

        "Nimittäin monet muutkin asiat todistavat sen että naiset ovat moniavioisia."

        Olet aivan oikeassa, mutta enhän minä voi kaikkea kirjoittaa, mitä tiedän. Täytyy valita vain pari asiaa, silla pitempää kirjoitusta useimmat eivät jaksa lukea. Evoluutio, jota vasten kaikkea biologista tulee tarkastella, on useimmille täyttä hepreaa. Luulevat, että evoluutio on vain sitä, että lajit ovat geneettistä sukua keskenään.

        Todellisuudessa evoluutio on mutkikasta matematiikkaa ja automatiikkaa, joka ylläpitää sitä, että menestyvimmät saavat eniten geenejänsä populaatioon. Siinäkin pitäisi tuoda vielä esiin tasapainon saavuttamin niin kauan, kun olot pysyvät vakioina. Muutoksia tasapainoon tuovat uudet mutaatiot, siis sellaiset alleelit, joita ei ennestään ole populaatiossa.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        "Nimittäin monet muutkin asiat todistavat sen että naiset ovat moniavioisia."

        Olet aivan oikeassa, mutta enhän minä voi kaikkea kirjoittaa, mitä tiedän. Täytyy valita vain pari asiaa, silla pitempää kirjoitusta useimmat eivät jaksa lukea. Evoluutio, jota vasten kaikkea biologista tulee tarkastella, on useimmille täyttä hepreaa. Luulevat, että evoluutio on vain sitä, että lajit ovat geneettistä sukua keskenään.

        Todellisuudessa evoluutio on mutkikasta matematiikkaa ja automatiikkaa, joka ylläpitää sitä, että menestyvimmät saavat eniten geenejänsä populaatioon. Siinäkin pitäisi tuoda vielä esiin tasapainon saavuttamin niin kauan, kun olot pysyvät vakioina. Muutoksia tasapainoon tuovat uudet mutaatiot, siis sellaiset alleelit, joita ei ennestään ole populaatiossa.

        Juuri noin. En tarkoittanut että viestisi olisi väärin tai virheellinen, tai "yksinkertainen", vaan että monet asiat vahvistavat 100% sen mitä aikaisemmin kirjoitit spermakilpailusta.

        Tietenkin vastaavasti myös se mitä tuossa kerroit, vahvistaa myös noita mitä minä otin esille.

        Me ihmiset voimme kuvitella olevamme "tietoisia" ja tekevämme päätöksiä jotka ovat "itsenäisiä", mutta kun pohjalla on se halu mikä on vuosituhansien ajan valikoitunut, me käyttäydymme sen pohjalta.

        Ne jotka väittävät että meillä on "oma halu, oma tietoisuus" voivat yrittää alkaa "omasta halustaan" esimerkiksi pomppimaan yhdellä jalalla kymmenen kertaa joka päivä ja katsoa kuinka kauan se "oma halu" jaksaa kiinnostaa. Sama juttu esimerkiksi heteroilla. He voivat kokeilla "haluta" homoseksiä, ja miettiä sitten miksi se halu ei kuitenkaan pelkästä päätöksestä synny. Vastaavasti homoseksuaalit voivat kokeilla haluta vastakkaista sukupuolta ja miettiä että miksi se halu ei pelkästä valinnasta sytykään.

        Meille on käytännössä mahdotonta sytyttää halua vaikka me kuinka haluaisimme.

        Me seuraamme hyvin tiukasti tänäänkin niitä mekanismeja jotka evoluutiossa on meille jäänyt ja eliökuntana meitä hyödyttänyt. Meidän valintamme ovat siinä suhteessa täysin mitättömiä koska käytännössä kaikki halumme syntyvät sen pohjalta, eikä "omasta" halusta.

        Jos ajatellaan tilannetta missä on äärimmäisen karut olot, sellaisessa tilanteessa yksiavioisuus tarkoittaa käytännössä koko lajin sukupuuttoa. Jos halua muihin naisiin tai miehiin ei syty, tai sitä "ei sallita" kun jäljellä on vain muutama sata ihmiskunnan edustajaa ja ympärillä raivoaa metsäpalot, kulkusirkat, rutto ja pierukaasut ja kaikenlaiset verenhimoiset petoeläimet, yksi lapsi tuohon joukkoon ei ole kestävää kun lapsen kasvattaminen sukukypsäksi, selviytymistaitoiseksi ja vastuuntuntoiseksi aikuiseksi vie 18 vuotta. Yksi susi voi tuhota koko "sadon" yhdellä haukkauksella, ja saman tekee yksi horjahdus tuliseen kuoppaan tai ruttokirppujen purtavaksi joutuminen.

        On siis ehdottomasti hyödyllistä ihmiskunnalle kun ihmiset ovat moniavioisia ja naivat ja tekevät naimalla lapsia.

        Meillä ihmisillä on vielä tuon lisäksi ikään perustuva mekaniikka joka tekee aikuisista "vartijoita", ja vanhuksista kasvattajia. Kun lapsi kasvaa, se on täysin vanhempien armoilla. Kun nuori tekee huonoja päätöksiä ja mokailee, ja näkee kaiken mustavalkoisena, vanhemmat vartioivat häntä koska vanhemmilla nuoren mustavalkoinen maailmankuva on muuttunut "jämähtäneeksi". Kun sitten nuoresta tulee aikuinen ja hän tekee lapsia, hänen omat vanhempansa katsovat lasten perään. Ja tuo mekanismi jatkuu sukupolvesta toiseen.

        Onko siis ihme että nimenomaan ryhmäseksin harrastajissa suurin osa on keski-ikäisiä ja nuorten ryhmäseksi on satunnaista ja perustuu vain oikeille olosuhteille.

        Tuo vanhempien "jämähtäminen" on tärkeä mekanismi, koska se luo turvaa nimenomaan nuorelle joka sekoilee. Sekoilu on myös tärkeä kasvuvaihe koska sekoillessa nuorta sattuu nimenomaan sosiaalisessa kontekstissa, kun taas lapsuudessa sattuu fyysisessä kontekstissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. En tarkoittanut että viestisi olisi väärin tai virheellinen, tai "yksinkertainen", vaan että monet asiat vahvistavat 100% sen mitä aikaisemmin kirjoitit spermakilpailusta.

        Tietenkin vastaavasti myös se mitä tuossa kerroit, vahvistaa myös noita mitä minä otin esille.

        Me ihmiset voimme kuvitella olevamme "tietoisia" ja tekevämme päätöksiä jotka ovat "itsenäisiä", mutta kun pohjalla on se halu mikä on vuosituhansien ajan valikoitunut, me käyttäydymme sen pohjalta.

        Ne jotka väittävät että meillä on "oma halu, oma tietoisuus" voivat yrittää alkaa "omasta halustaan" esimerkiksi pomppimaan yhdellä jalalla kymmenen kertaa joka päivä ja katsoa kuinka kauan se "oma halu" jaksaa kiinnostaa. Sama juttu esimerkiksi heteroilla. He voivat kokeilla "haluta" homoseksiä, ja miettiä sitten miksi se halu ei kuitenkaan pelkästä päätöksestä synny. Vastaavasti homoseksuaalit voivat kokeilla haluta vastakkaista sukupuolta ja miettiä että miksi se halu ei pelkästä valinnasta sytykään.

        Meille on käytännössä mahdotonta sytyttää halua vaikka me kuinka haluaisimme.

        Me seuraamme hyvin tiukasti tänäänkin niitä mekanismeja jotka evoluutiossa on meille jäänyt ja eliökuntana meitä hyödyttänyt. Meidän valintamme ovat siinä suhteessa täysin mitättömiä koska käytännössä kaikki halumme syntyvät sen pohjalta, eikä "omasta" halusta.

        Jos ajatellaan tilannetta missä on äärimmäisen karut olot, sellaisessa tilanteessa yksiavioisuus tarkoittaa käytännössä koko lajin sukupuuttoa. Jos halua muihin naisiin tai miehiin ei syty, tai sitä "ei sallita" kun jäljellä on vain muutama sata ihmiskunnan edustajaa ja ympärillä raivoaa metsäpalot, kulkusirkat, rutto ja pierukaasut ja kaikenlaiset verenhimoiset petoeläimet, yksi lapsi tuohon joukkoon ei ole kestävää kun lapsen kasvattaminen sukukypsäksi, selviytymistaitoiseksi ja vastuuntuntoiseksi aikuiseksi vie 18 vuotta. Yksi susi voi tuhota koko "sadon" yhdellä haukkauksella, ja saman tekee yksi horjahdus tuliseen kuoppaan tai ruttokirppujen purtavaksi joutuminen.

        On siis ehdottomasti hyödyllistä ihmiskunnalle kun ihmiset ovat moniavioisia ja naivat ja tekevät naimalla lapsia.

        Meillä ihmisillä on vielä tuon lisäksi ikään perustuva mekaniikka joka tekee aikuisista "vartijoita", ja vanhuksista kasvattajia. Kun lapsi kasvaa, se on täysin vanhempien armoilla. Kun nuori tekee huonoja päätöksiä ja mokailee, ja näkee kaiken mustavalkoisena, vanhemmat vartioivat häntä koska vanhemmilla nuoren mustavalkoinen maailmankuva on muuttunut "jämähtäneeksi". Kun sitten nuoresta tulee aikuinen ja hän tekee lapsia, hänen omat vanhempansa katsovat lasten perään. Ja tuo mekanismi jatkuu sukupolvesta toiseen.

        Onko siis ihme että nimenomaan ryhmäseksin harrastajissa suurin osa on keski-ikäisiä ja nuorten ryhmäseksi on satunnaista ja perustuu vain oikeille olosuhteille.

        Tuo vanhempien "jämähtäminen" on tärkeä mekanismi, koska se luo turvaa nimenomaan nuorelle joka sekoilee. Sekoilu on myös tärkeä kasvuvaihe koska sekoillessa nuorta sattuu nimenomaan sosiaalisessa kontekstissa, kun taas lapsuudessa sattuu fyysisessä kontekstissa.

        Muuten olen kanssasi samaa mieltä biologiasta ja evoluutiosta, mutta olen tavannut ja vaimoni tavannut niin monia vanhempia, joiden toimintaa olimme seuranneet jo heidän ollessaan nuoria.

        Tyystin ovat unohtaneet, että käyttäytyvät itse samoin kuin heidän nuorensa nyt. Ovat aivan vakavissaan, että nuoret nyt toimivat vapaammin, ja saavat siitä aihetta moittia nuoria.


      • Anonyymi

        Jos vaimo on ilman ehkäisyä vieraan kanssa ja aviomies on paikalla niin mies kyllä varsin pian yhtyy vaimoonsa mutta laukeaa nopeasti niin pumppaaminen jää kyllä vähiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaimo on ilman ehkäisyä vieraan kanssa ja aviomies on paikalla niin mies kyllä varsin pian yhtyy vaimoonsa mutta laukeaa nopeasti niin pumppaaminen jää kyllä vähiin.

        Aivan. Aisurista ei ole siittäjäksi. Ei aisuri pysty pumppaamaan ja spermat jää pelkästään emättimeen josta ne valuu pois hyödyttöminä.

        Panomiehet ne voi pumpata ulos, mutta siinäpä sonnit kilpailee keskenään ja nainen välissä tykkää.


    • Anonyymi

      Kiihottava ajatus että puolet naisista antaa peräjälkeen useammalle. Kolmannes käy vieraissa ja aviossa olevat pettävät eniten. Kiihottavia ovat kaikki naiset jotka vievät vieraan spermat kotiin ja päästävät oman miehen liukkaille. Tuossa on selitys miksi vain niin pieni osa lapsista on tehty muille kuin omalle puolisolle.

      • Anonyymi

        Ehkä tuossa on selitys. Vaimoni oli luvallani monta kertaa vieraan miehen kanssa ilman ehkäisyä eikä yhtään vierasraskautta tullut. Ihanaa oli naida omaa vaimoa kun tiesi vieraasta siemennesteestä vaimon sisällä ja olin vielä nähnyt kuinka se oli sinne laitettu. Muistan miten miehet halusivat vaimoani ja kuinka ne siittimet seisoivat työntyäkseen paljaina vaimoni sisään.


    • Anonyymi

      Itse en ainakaan todellakaan halua naida sellaista pillua, mihin joku toinen mies on juuri hetkeä ennen tai edes samana päivänä käynyt roiskimassa omat spermansa "pohjille". Kuvottaa jo ajatuskin siitä ja onhan sellainen ainakin parisuhteessa olevalle parille aika törkeää vittuilua tai iso loukkaus ainakin suhteen miestä kohtaan.
      Muuten kyllä haluan päästää spermat sisään. Ihan senkin vuoksi jo, koska tuntuu paljon paremmalta kuin että vaikka vetäisi viime hetkellä ulos ja päästäisi spermat naisen päälle. Tai laukeaisi kortsuun.
      Niin ja toisekseen, jos nainen tulisi tällaisesta raskaaksi, niin itse ainakin haluan täyden varmuuden siitä jo heti saman tien, että olisin sen lapsen isä. Siinä tilanteessahan sitä ei voi tietää, ennen kuin jälkikäteen isyystesteillä, jos siinä olisi tosiaan käynyt 2-3 miestä ejakuloimassa samaan naiseen mua ennen.

    • Anonyymi

      Ei se susta oikeesti välitä, jos se haluaa että muutkin ruoskii sinuun. Alustaa se sut haluaa ja käyttää hyväksi. Paska juttu sulle.

      • Anonyymi

        * ruiskii


    • Anonyymi

      Katariina=Hannu

      • Anonyymi

        Sinun kokemattomuus on tullut aivan kaikille näillä palstoilla kirjoitteleville selväksi jo aikoja sitten, joten suksippas neitsytpelle jo takaisin sinne äidin helmoihin. Vai onko jo niin paljon pojalla ikää että äitikin on ajanut sinut ulos?

        Jos ei tuossa iässä ole pillua saanut ja oppinut tuntemaan naisia, ei pitäisi katkerana yrittää itselleen valehdella että "kaikki naiset on miehiä" koska se on säälittävää.


    • Anonyymi

      Itse en tykkää mistään joukkopanosta jossa joukko miehiä nussii itsensä puhki ja laskee spermansa sisääni. Mutta se kiihottaa kovasti kun esim yhden päivän aikana useampi mies nussii minua yksitellen erillisissä sessioissa. Otan useammat spermat päivän aikana sisääni.

      Olen esim antanut aamulla huoltomiehelle kun kävi korjaamassa liesituuletinta. Ei kauaa tarvinnut häntä hóukutella kun olin jo lattialla selälläni ja huoltomies jalkojeni välissä kyntämässä. Tämän jälkeen naapurin mies otti minut taloyhtiön pesuhuoneessa takaapäin pesukonetta vasten. Ja illalla sitten oma mies vaati vielä osansa. Avasin jalkani ja hän nousi satulaan. Kyrpä sisään ja hetken ähkittyään ampui siemenet muiden siementen joukkoon. En tiedä huomasiko mitään mutta ei ainakaan sanonut.

      N40

      • Anonyymi

        Oma vaimo on samanlainen. Sanoo ettei suostu kimppapanoon kimppapimpaksi. Seksi on kahden välinen nautinto. Tykkää kyllä antaa monelle niinkuin sinäkin.


      • Anonyymi

        Itteä kanssa kiihottaa kun miettii niitä kyrpiä jotka on laskeneet lastinsa vaimon pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma vaimo on samanlainen. Sanoo ettei suostu kimppapanoon kimppapimpaksi. Seksi on kahden välinen nautinto. Tykkää kyllä antaa monelle niinkuin sinäkin.

        Ihan sama juttu meilläkin. Vaimo antautuu sen verran ryhmäpanoon että minä ja toinen mies voidaan olla yhtäaikaa. Mutta muuten aina vaimo haluaa että häneen tullaan vain mies kerrallaan että hän pystyy keskittyä mieheen sataprosenttisesti.


      • Anonyymi

        Ollapa naapurisi ;) Meidän talossa ei kylläkään ole tuota pesuhuonetta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama juttu meilläkin. Vaimo antautuu sen verran ryhmäpanoon että minä ja toinen mies voidaan olla yhtäaikaa. Mutta muuten aina vaimo haluaa että häneen tullaan vain mies kerrallaan että hän pystyy keskittyä mieheen sataprosenttisesti.

        Ollapa tuo teidän toinen mies ;()


    • Anonyymi

      Se on se tunne kun tietää että vaimo on antautunut toiselle ja antanut viettien viedä. Sperma lisää kiihotusta. Tietää että vaimo voi olla raskaana toiselle kaikista pillereistä ja kierukoista huolimatta. Vahvin sperma ja uros voittaa. Vaimo vakuuttaa että lapset ovat minun mutta sitä ei voi tietää.

      • Anonyymi

        Sperma, ja nimenomaan emättimeen ruiskutettava sperma, on se juttu. Pelkkä seksi voi olla vähän kiihottavaa, mutta sitten alkaa mielihyvähormonit hyrisemään kun mies purkaa siemennesteensä syvälle vaimoon. Kaikkein kiihottavinta on se riski että siitä voi tulla raskaaksi. Joskus olen sitä miettinyt että millaista olisi sinun kaltaisen miehen kanssa istua iltaa kun meidän molempien vaimot olisivat jonkun miehen tai miesten rakasteltavina ja siemennettävinä. Se olisi varmasti hienoa miettiä että napsahtaako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperma, ja nimenomaan emättimeen ruiskutettava sperma, on se juttu. Pelkkä seksi voi olla vähän kiihottavaa, mutta sitten alkaa mielihyvähormonit hyrisemään kun mies purkaa siemennesteensä syvälle vaimoon. Kaikkein kiihottavinta on se riski että siitä voi tulla raskaaksi. Joskus olen sitä miettinyt että millaista olisi sinun kaltaisen miehen kanssa istua iltaa kun meidän molempien vaimot olisivat jonkun miehen tai miesten rakasteltavina ja siemennettävinä. Se olisi varmasti hienoa miettiä että napsahtaako.

        Ensimmäinen kerta meillä mentiin kumilla ja se oli sohlaamista, toisella kerralla vieras sai paljaalla mutta sanoin vieraalle että älä laske sisään ja siinä oli jo meininkiä ja jännitystä. Kolmas kerta mentiin jo riski ottaen ja loppuun asti ja kaikki kolme saimme täyden nautinnon. Ehkä joskus vielä uusitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kerta meillä mentiin kumilla ja se oli sohlaamista, toisella kerralla vieras sai paljaalla mutta sanoin vieraalle että älä laske sisään ja siinä oli jo meininkiä ja jännitystä. Kolmas kerta mentiin jo riski ottaen ja loppuun asti ja kaikki kolme saimme täyden nautinnon. Ehkä joskus vielä uusitaan.

        Vaimo antoi joskus paljaalla vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Kotiin tultuaan kertoi asian häpeissään. Minun piti tietysti päästä heti panemaan. Vaimo oli vähän yllättynyt minun kiihottumisesta. Hän sanoi ettei ole ikinä saanut niin kovaa kalua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo antoi joskus paljaalla vieraalle ilman mitään ehkäisyä. Kotiin tultuaan kertoi asian häpeissään. Minun piti tietysti päästä heti panemaan. Vaimo oli vähän yllättynyt minun kiihottumisesta. Hän sanoi ettei ole ikinä saanut niin kovaa kalua.

        Nuorena kävi silloisen tyttöystävän kanssa ihan sama. Opiskeluaikaan käytimme kortsua jatkuvasti. Tyttöystävä kävi jossain opiskeluryhmän juhlissa exän kanssa ja minä häivyin kotiin. Aikaisin aamulla tyttöystävä tuli kotiin ja oli poikkeuksellisen raikkaan oloinen ja hiukset vielä vähän kosteat. Ekaksi hän väitti että se oli muka hikeä, ja ettei mitään ollut tapahtunut, mutta kun hiki tuoksui jollekin miehiselle kukka shampoolle, alkoi tyttöystävä tunnustamaan että hiki olikin jälkihikeä kun hän oli käynyt exänsä luona nopeasti suihkussa. Ihmettelin sitä ja vaikka tyttöystävä yritti kierrellä että se oli pelkkä pikasuihku eikä mitään muuta, lopulta hän alkoi paljastamaan että kun olin häipynyt paikalta, exä oli halunnut panna. Samaan aikaan olin ihan hemmetin kiihottunut mutta myös kylmäävä olo. Ne oli lähteneet exän luokse mutta siellä ei ollut kortsuja. Tyttöystävä oli ensin nainut sängyssä ja antanut exälle luvan tulla paljaalla pilluun ja sitten tyttöystävä oli mennyt suihkuun pesemään mäihää pois ja olivat vielä siellä halunneet naida toisen kerran. Tyttöystävän exä ei tiennyt että minä tiesin. Silloin vielä ei naitu, koska pelkäsin että tyttöystävä haluaa pistää suhteen poikki. Myöhemmin kyllä muisteltiin tuota tilannetta ja tyttöystävä sai myös exäänsä muutaman kerran uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperma, ja nimenomaan emättimeen ruiskutettava sperma, on se juttu. Pelkkä seksi voi olla vähän kiihottavaa, mutta sitten alkaa mielihyvähormonit hyrisemään kun mies purkaa siemennesteensä syvälle vaimoon. Kaikkein kiihottavinta on se riski että siitä voi tulla raskaaksi. Joskus olen sitä miettinyt että millaista olisi sinun kaltaisen miehen kanssa istua iltaa kun meidän molempien vaimot olisivat jonkun miehen tai miesten rakasteltavina ja siemennettävinä. Se olisi varmasti hienoa miettiä että napsahtaako.

        Tuollaisen jälkeen aviomiehen kannattaa panna vaimoaan niin tuo riski kyllä pienenee mutta ei kokonaan poistu joten ei aviomiestä helpolla päästetä vastuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sperma, ja nimenomaan emättimeen ruiskutettava sperma, on se juttu. Pelkkä seksi voi olla vähän kiihottavaa, mutta sitten alkaa mielihyvähormonit hyrisemään kun mies purkaa siemennesteensä syvälle vaimoon. Kaikkein kiihottavinta on se riski että siitä voi tulla raskaaksi. Joskus olen sitä miettinyt että millaista olisi sinun kaltaisen miehen kanssa istua iltaa kun meidän molempien vaimot olisivat jonkun miehen tai miesten rakasteltavina ja siemennettävinä. Se olisi varmasti hienoa miettiä että napsahtaako.

        Tuota myös kolmen kimpan jälkeen mietin että entä jos vaimo tuleekin raskaaksi niin se toinenkin voi olla siittäjä. Mutta yhteinen nautinto se oli ja toki tiesimme riskin. Hieno hetki se oli kun näin vieraan antavan siemenensä vaimolleni.


    • Anonyymi

      Mieheni kiihoittuu tuosta myös ja kerran olen tuon ilon hänelle suonut. Helppoa saada mies kiihoittumaan kun muistutan tuosta. Maria

      • Anonyymi

        Kun vaimo on antanut vieraan laueta sisäänsä, on liukkaille pääsy liiankin kiihottavaa. Monta työntöä en ensimmäisellä kierroksella kestä. Ei yleensä vieraatkaan kestä pitkään, koska pääsevät panemaan varattua paljaalla.


    • Anonyymi

      Mä ainakin haluisin tulla raskaaksi.

    • Anonyymi

      Vaimoni soitti työmatkalta ajellessa kotiin päin. Kertoi illalla tanssineensa useamman miehen kanssa. Yksi oli ehdottanut naintia tanssin jälkeen niinpä olivat käyneet naimassa kesken illan. Sama oli tapahtunut myös aamupalan jälkeen ennen huoneen luovutusta. Kertoi vieraat spermat sisällä ajelee kotiin päin. Villi pano odottaa ....

    Ketjusta on poistettu 258 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe