Kuinka moni mies tykkäis naida varattua rouvaa luvan kanssa..
Varatun naisen pillu.
42
2385
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17891864C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Voikun pääsis jyystää..
- Anonyymi
Pääsyt pari kertaa kolmanksi pyöräks.
Rouvan saa kiimaan alkaa suudella ja voihkia nautinnosta, jotenkin ihastuin häneen jopa sairasta halusin et ihastuu oikeesti minuun. - Anonyymi
Olisi kyllä vaikeaa vastustaa kiusausta, jos naapuri kysyisi hänen rouvaansa kimpassa naimaan. On nimittäin melkoinen herkkupakkaus.
- Anonyymi
Monen parin fantasia keskenään yhtyessä, miltä tuntuis vieras kulli vaimon pillussa.
- Anonyymi
Niin on. Meilläkin.
- Anonyymi
Kyllä tekisi mieli. Vaimo on eri mieltä varmaankin muttei sen tarvitse tietää. Mistä päin aloittaja olet?
- Anonyymi
Tuusulasta..
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulta tietysti
Anonyymi kirjoitti:
Tuusulasta..
Kyllä kiinnostaisi erittäin paljon vierasta vaimoa naida, asun vielä lähellä Tuusulaa….
- Anonyymi
Minä useasti kuiskin vaimolleni kun panen sitä että olethan kiltti sitten kun meidän yhteinen kaveri tulee niin annat sille kanssa kiimaista pilluasi, tunnen kuinka vaimoni kiima lisääntyy ja pillu supisteleen sekä väriseen, saa helpommin orkun silloin kun fantsoin sille siittä ;)
- Anonyymi
Samoin meillä kun vaimo lämpeni, nuolessa pillua sanon kuvittele olet hotellissa ja vieras nuolee, vaimo tulee eri kuumaksi. Viedään koko yhdyntä läpi vaimo fanntasioi olevansa vieraan kanssa. Olen myös soittanut sexsitrhvit numeroon jossa mies etsii puh. Sexsiä naisesta, vaimo juttelee kaverin kanssa kun panen, useesti vaimo kertoo kaverille et mies panee samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin meillä kun vaimo lämpeni, nuolessa pillua sanon kuvittele olet hotellissa ja vieras nuolee, vaimo tulee eri kuumaksi. Viedään koko yhdyntä läpi vaimo fanntasioi olevansa vieraan kanssa. Olen myös soittanut sexsitrhvit numeroon jossa mies etsii puh. Sexsiä naisesta, vaimo juttelee kaverin kanssa kun panen, useesti vaimo kertoo kaverille et mies panee samalla.
Että spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Löytäis vaki panon varatusta vois käydä tyhjentää paineet aina.
- Anonyymi
Kyllä se tuollainen ns. slutwife olisi oikein ihana naitava ;)
- Anonyymi
Sanos muuta..baareissa näin kesällä kantsii yrittää päästä juttusille parien kanssa. Nopsaan selviää hakekoo paniijaa rouvalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta..baareissa näin kesällä kantsii yrittää päästä juttusille parien kanssa. Nopsaan selviää hakekoo paniijaa rouvalle.
Tuollaset tyrkyt kuohitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ainakin haetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ainakin haetaan.
Mistähän päin haette? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän päin haette? ;)
Kuopiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa.
Minä voisin tulla kolmanneksi. Ihan lähellä Kuopiota asun. Ihan kuosissa olen ja 180/75 kokoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin tulla kolmanneksi. Ihan lähellä Kuopiota asun. Ihan kuosissa olen ja 180/75 kokoa.
Hyvä, tervekin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, tervekin?
No ihan terve ja normaali kaveri. Ehkä nyr vähän enemmän seksuaalinen. Liikun aika usein Kuopiossa. Minkä ikäisiä olette? Kehitelläänkö jotain?
- Anonyymi
Tykkäisin kyllä jos vierasta rouvaa sais panna ihan huolella
Jos nyt 6kymppinen äijä kelpaa,vaikka vain nuolemaan
Ragnar 66- Anonyymi
Moni rouva tykkää vanhemmista.
- Anonyymi
Juu oishan se
- Anonyymi
Täälläkin etsitään varatulle panijaa nyt ostajan markkinat!
Olisi ilo
- Anonyymi
Mun vaimo ollut aina häveliäs ja ei ole käyttänyt lyhyitä hameita tai mekkoja.
Oon vähitellen ostanut lyhyempiä vaatteita ja vaimo ei oo pannut pahaksi.
Ehkä hänkin tykkää, kun ei vaan oo tullut aatelleeksi moista.
On vientiä tansseissa ja varsin nuoret miehet etenkin.
Vaimo jo iällä 60 v, mutta nuorekas. - Anonyymi
Ei se pillu muuksi muutu oli varattu tai ei. Se jos makaa useiden äijien kanssa tekee patjaksi ja tautipilluksi.
- Anonyymi
Kyllä se muuttuu. On todella kiihottavaa naida varattua. Sormus kimaltaa sormessa ja vieras kyrpä sisällä. Siinä ei sinisiä pillereitä tarvita. Vaimo sanoo vierailla aina seisovan kivikovana. Kun vieras kuulee pääsevänsä panemaan paljaalla kovenee kalu entisestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se muuttuu. On todella kiihottavaa naida varattua. Sormus kimaltaa sormessa ja vieras kyrpä sisällä. Siinä ei sinisiä pillereitä tarvita. Vaimo sanoo vierailla aina seisovan kivikovana. Kun vieras kuulee pääsevänsä panemaan paljaalla kovenee kalu entisestään.
Kyllä tekisi mieli, kun löytyisi jostain se nätti, leveälanteinen XL kurvikas, suudelmahuulet ja hiukset päässä? Onpa sitten varattu tai ei, niin voisin käydä parikin kertaa kuukaudessa, ehkä kolmantena pyöränäkin. Viestiä voit lähettää: jukkap999 at gmail.com , m52
- Anonyymi
Nain säännöllisesti. Vaumoni on varattu ja saan luvalla.
- Anonyymi
Meillä käy yksi nuorempi kaveri 31v naimassa vaimoani 55v säännöllisesti. Kaverilla aika iso ja paksu kulli. Vaimi tykkää isosta ja minulla ei isoa ole. Usein katselen, kun kaveri nai vaimiani ja runkkaan. Joskus ovat ihan kaksistaan naimassa.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/M7s9D1
- Anonyymi
Minun entinen vanhempi työnantaja 76vpariskunta jotka lopettivat firmansa jo aikaa sitten ja olen käynyt välillä kahvilla niiden luona ja mies on ollut sairaana pitkään ja joutui sairaalaan pitemmäksi aikaa niin soitti minulle että voisinko käydä auttamassa rouvaansa ja sanoi minulle suoraan haluavansa että panen sitä, vähän ensin emmin ja sanoin pitäähän rouvankin sitä haluta niin sanoi että ovat jo tästä pitkään sen kanssa puhuneet ja kuulemma vuosia sängyssä minusta fantasoineet ja kuvitelleet että olen heille se kolmaspyörä, sanoi että voiko hän soittaa rouvalleen ja pitää asiaa sovittuna,
sanoin että kyllä se sopii, pyysi että ottaisimme sitten vähän kuviakin puhelimella sessiosta ja että vaimo pitää puhelinta auki tai nauhoittaa kun rakastelemme.... - Anonyymi
Minulla on yksi 71 vuotias rouva jonka mies ei pysty. Hän on oikein kuosissa. Pari kertaa kuussa panemme. Joskus sovitaan tapaaminen keskenämme ja pannaan vaikka autossa. Saa laittaa spermat sisään ja suihinkin ottaa.
- Anonyymi
Luvalla tai ilman.
Kumpaakin tehty 😏 - Anonyymi
yleisesti parhaat tyypit on varattuja!
- Anonyymi
Etenkin pitkissä liitoissa olevat. Koska se kertoo useimmiten että kykenee parisuhteeseen ja on kyvykäs. Poislukien kulissiliitot jotka ovat perseestä olevia huonoja liittoja.
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A0t4G4
Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909