Millä hinnalla tunnilta

Anonyymi-ap

Olen miettimässä naisen ottamista tunti korvausta vastaan, mut en tiiä kusetetaanko mua. 28-vuotias ihan ok näkönen muija pyytää 180€ tunnilta kivaa. Ois tästä läheltä. Mut toiset pyytää alle satkua tunnilta

18

1246

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun pitää miettii mihin hintaan oot valmis, ja vertailla naiset kestä haluat maksaa enemmän. Mä oon löytänyt juttuihin miehiä ketkä on halunnu just mun juttuja niin ovat kaikki maksaneet enemmän jutuista kuin mikä on yleinen keskitaso.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17892074p

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Tunti on yleensä vähintään 200€, eli halvalla saat. Jos kiva ja antautuvainen.

      • Anonyymi

        ja ryssiä saa koko yöksi 200


    • Anonyymi

      Hinta on kahden kauppa.

    • Anonyymi

      Pyytää saa mitä haluaa, hullu kuka maksaa

      • Anonyymi

        Hyvästä kannattaa aina maksaa.


      • Anonyymi

        No sehän on sun ongelmas jos oot päästänyt ittes siihen kuntoon.


    • Anonyymi

      Hinnat ovat 60-150 älä maksa maltaita kaikillaa noilla on liukas juttu ala edullisemmasta päästä, pyynti voi olla vaikka mitä, mut sano et 80,- 30 min ok.

      • Anonyymi

        Epätoivoset luuserit maksaa kun ei kukaan täysjärkinen nainen näille anna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivoset luuserit maksaa kun ei kukaan täysjärkinen nainen näille anna

        Olet sitten varmaan se vähintään 6/10 mies, loput ei saa tai ehkä saavatkin, mutta ovat samalla aisankannattajia tietäen tai tietämättään.
        Maksulliset on se helpompi, mukavampi ja parempi ratkaisu meille 1/10 - 4/10 miehille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epätoivoset luuserit maksaa kun ei kukaan täysjärkinen nainen näille anna

        No sä hönö et saa edes rahalla. Kerroit jälleen kerran totuuden ihan itsestäsi.


    • Anonyymi

      Teimme sopimuksen että 100 euroa 1/2 tuntia, siis 200/tunti. Voin maksaa kuukaudessa korkeintaan 2,5 tunnin ajan! Uskon ettei Kaikilla ole tähänkään varaa? Jos minulle tulee mitä tahansa ylimääräisiä maksuja on ne vähennettävä heti huoran maksuista! Mitä voin tehdä? Miksi pitää olla niin saakelin kallista!!

      • Anonyymi

        Halvemmaksi tuo kuitenkin tulee kuin oma tyttöystävä. Vaimosta puhumattakaan.


    • Maksatteko siis koko tunnista? Ainakin minulla yhdynnän kesto on lähinnä 5 minuuttia.
      Naitteko koko tunnin vai mitä te sillä loppuajalla teette?

      • Sisältyykö se hintaan?


      • Anonyymi

        Olet vissiin lapsena joutunut hyväksikäytetyksi. Ei taida normi jutut nappaa.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe