Päivitykset loppuvat.

Anonyymi-ap

Onko Windows 10 päivitykset loppuneet?
Yritän päivittää, mutta ei siitä mitään tule. Se vaan aloittaa, mutta lopettaa kans 20% paikkeille , eikä enää liiku jatka ollenkaan. Ollut jo ainakin viikon. Mitä on tehtävä?

13

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo loppunut.
      Naapurihuoneessa pönttökone näkyi asentelevan viimeistä päivitystä parastaikaa ja läppäri tuli päivitettyä tiistai-iltana.

      • Anonyymi

        KOKO W10 on LOPPU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOKO W10 on LOPPU!

        Ja käyttäjä se on niin LOPPU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOKO W10 on LOPPU!

        PASKA LOPPU! JA PASKA W11 TULI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja käyttäjä se on niin LOPPU!

        Kaikki loppuu!


      • Anonyymi

        Sai tappopäivityksen joka hidasti kympin ihan etanaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PASKA LOPPU! JA PASKA W11 TULI!

        Päivitin w1o->>>w11 ja tahmaan alkoi huolella. mm Counter-Strike, The destruction of Kiev peli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PASKA LOPPU! JA PASKA W11 TULI!

        Pitääpä menneä pössytteleen naapurin satoa.
        Nyt pyllymajassa bongipiippu savuaa tiuhaan.


    • Anonyymi

      Windows 10:n alaversioita on pudotettu tuen piiristä pois, ja nyt kesäkuussa 2023 on päättymässä syksyllä 2021 julkaistun Windows 10:n 21H2-version tuki.

      Windows 10:n 21H2-version tuen päättymisen myötä sille ei julkaista enää tietoturva- saati muita päivityksiä.

      Windows 10 21H2:n tuen päättyessä Microsoft tuleekin nyt automaattisesti päivittämään vielä päivittämättä olevat laitteet uudempaan, ja Windows 10:n viimeiseen ominaisuuspäivitykseen, 22H2:een. Automaattiset päivitykset tulevat tapahtumaan vaiheittain vielä tarkemmin määrittelemättömänä ajankohtana 21H2:n tuen päätyttyä.

    • Anonyymi

      kympille ei enää uusia ominaisuuksia tule, mutta tietoturvapäivityksiä pitäisi tulla siihen asti kuin on luvattu. ne joilla on alitehoinen kone jolla päivityksien asentaminen vie useita tunteja, voivat olla iloisia siitä ettei tule uusia ominaisuuksia.

      • Anonyymi

        SE ON ✞_M$- Windows Game Over.


    • Ehkä ei kannattaisi yrittääkään päivitellä Kymppiä itse, vaan antaa automaattipäivitysten hoitaa hommat, kunhan pitää huolen siitä, että konetta pidetään päällä tarpeeksi pitkiä jaksoja kerrallaan.

      On todellakin ihmisiä, jotka käynnistävät koneensa muutamaksi minuutiksi toisinaan tarkistaakseen postit tai hakeakseen jonkin jutun netistä. Heillä eivät automaattipäivitykset toimi juuri koskaan.

      Jopa Seiskaan tulee vielä tietoturvapäivityksiä, vaikkei Seiskalla nettiin menemistä voi enää suositellakaan.

      • Anonyymi

        Älä nyt satuja mussuta!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe