joukkoampumisessa viime lauantaina. Ja ihan päivällä vaan Metro-aseman vieressä, pari sivullista sitten haavoittuikin, toinen kuoli myöhemmin.
Kaksi tekijää on nyt vangittu. 19-vuotiaat Milosz Olak ja Ronnie Delen vangittiin epäiltynä kahdesta murhasta, kahdesta murhan yrityksestä, törkeästä ampuma-aserikoksesta ja törkeästä virkamiehen uhkaamisesta.
Olak on polakki, Delen taas on toisen polven kurditaustainen maahanmuuttaja. Hän on vaihtanut nimensä ruotsalaistyyliseksi, mutta hänen syntymänimensä on arabialainen.
Molemmat ovat iästään huolimatta kovan luokan gangstoja.
Farstassakin tuli joskus käytyä Tukholman vuosinani, mutta mamupaikka se oli jo silloin.
21 kutia AK 47:sta, sen verran pojat laski meneen Farstan(Tukholma)
12
199
Vastaukset 12
- Anonyymi
Eli kumpikaan ei ole muslimi.
Ja syy ammuskeluun ei ollut jonkun tietyn tyypin tappaminen vaan näyttää valtionjohdolle sekä poliiseille että täältä pesee, tämmöistä saatte ja paljon jos ette jätä meidän bisneksiämme rauhaan.
Jengit taistelee keskenään reviireistä, mutta samassa rintamassa koko järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan.- Anonyymi
Kurdi voi aivan hyvin olla muslimi.
Anonyymi kirjoitti:
Kurdi voi aivan hyvin olla muslimi.
Kyllä jos olisin Putin olisin sanoa olen muslmi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Islam se on mitä Amerikka ja länsi maa pelkää hhhhhhhh pelkuri hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Kyllä jos olisin Putin olisin sanoa olen muslmi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Islam se on mitä Amerikka ja länsi maa pelkää hhhhhhhh pelkuri hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Islam elää keskiaikaa, se on väkivaltainen ideologia.
Anonyymi kirjoitti:
Islam elää keskiaikaa, se on väkivaltainen ideologia.
No onneksi Hitler tappoi 6 mil juutalaiset ,hän oli myös Muslmi..Amerikka tappoi Vietnami ja Iraki jaAfgani,Amerikka myös muslmi maa, Ranska ja Englanti 150 varasti maailma he ovat muslmi maa, Nyt Venäjä ja Ukraina sota ,,Onneksi Putin ja Nato ja Joe Baden he ovat kaikki muslmi hhhhhhhhhhhhhhhh
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17892821t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eikös Stubbi sanonut, että Ruotsissa ei ole mitään ongelmia?
- Anonyymi
Ja taas on viimekin yönä tapahtunut stokkiksessa. Ruotsin media kertoo asiasta eiköhän ole Suomessakin uutinen kohta
- Anonyymi
Jahas jahas!
- Anonyymi
Kurdikristitty!
- Anonyymi
Tuommoiset täytyisi opastaa kuninkaanlinnan suuntaan, kun eivät älyä omin päin, missä on parhaat pihvit.
- Anonyymi
Pian niillä
On LAWS singot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa671431Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921067- 164957
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as28911Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30893Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks52794Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201782Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128768- 27734
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93717Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.175684- 64644
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45643Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12595- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo188523sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55497