Äitimme on saattohoidossa, eikä pysty enää puhumaan, syömään eikä juomaan. Pyysin pankkia (N....) lähettämään tiliotteet nyt minun osoitteeseeni, joka olen äidin pankkiasioita hoitanut jo monta vuotta eli valtakirja tai vastaava on aikanaan tehty ko. pankille. Eivät halua lähettää, koska pitäisi kuulemma tehdä osoitteenmuutos Digivirastoon tai sitten joku edunvalvontasopimus. Äiti on tilassa, jossa ei voi mitään edunvalvontaa enää minulle antaa. Ja sitä paitsi eikös siellä Digivirastossa ole pitkät jonot ?
Että niin on hyvää pankkipalvelua tässä tilanteessa tarjolla...
Mitä kokemuksia teillä ?
Saattohoitopotilas ja pankki
9
577
Vastaukset
- Anonyymi
Se edunvalvontavaltakirja olisi kannattanut tehdä aikanaan. Se on juuri tuollaisia tilanteita varten, kun omaisesi ei enää itse pysty ja sinun täytyy käydä hänen asioitaan hoitamaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä, että asioiden virallinen hoito kannattaa tehdä ajoissa, ettei sitten tule yllätyksiä. Kuten nyt tapauksessasi on käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, että asioiden virallinen hoito kannattaa tehdä ajoissa, ettei sitten tule yllätyksiä. Kuten nyt tapauksessasi on käynyt.
Minun tapauksessani ko. paperi on tehty jo monta vuotta sitten. En ole aloittaja. Tsekkaa vastauskohta.
- Anonyymi
Aloittaja on havahtunut suomen "hyvinvointiin" mutta ilmeisesti hieman liian myöhään.
- Anonyymi
Pankin vaihto kesti kauan n pankista toiseen
- Anonyymi
N-pankki palvelee vain rikkaita yrityksiä sekä siirtelee venäläistä pimeä rahaa.
- Anonyymi
Osuuspankki pettää aina.
- Anonyymi
Edunvalvonta on aina äärimmäinen keino. Omat kokemukset julkisesta edunvalvonnassa ovat läheisen osalta erittäin negatiiviset
- Anonyymi
"Edunvalvonta" ja edunvalvontavaltakirja, eli valtuutus omaiselle asioiden hoitoon, ovat kaksi eri asiaa kahdessa erilaisessa tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895