En saa edes sitä 9 euroa

Anonyymi-ap

Niin. Osa työkyvyttömyyseläkeläisenä olisin mielelläni mennyt kaupungin työpajoille leikkimään ihmistä.

Kelan mukaan en kuitenkaan ole oikeutettu edes siihen 9€:n korvaukseen. En minä halua lisää kuluja elämääni, mitä tulisi mennessäni.

En ole työtön työnhakija, en enää töissäkään, enkä kuulemma edes eläkeläinen.

Koittakaa nyt saatana päättää. Olen jo vuosia, heti onnettomuuden ja eläkevarman poppamiehen kumottua 7 asiantuntijalääkärin lausunnot täydestä työkyvyttömyydestä ollut aina se, jolta leikataan ja jolle nauretaan.

Toivottavasti eläkevarman poppamies halvaantuu kaulasta alaspäin ja saa ainoastaan osaeläkkeen.

18

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti se menee niin jos telot itses kolarisa ja konkkaat loppuelämän niin turha toivoa miljoonakorvauksia loppuelämän.Mikäs työkyvytön sinä olet kun pystyt kirjoittaan ylipäätänsä keskustelupalstalle.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­y­­­m­­­f­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17893278R

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Työpajat on tarkoitettu kokoomuseliitille. Saavat siellä pajassa veronmaksajien piikkiin harrastaa vaikka mitä, vaikka omatkin rahat riittäisivät.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittajan just tuossa kunnossa kannattas mennä istuun pajalle ni joku muukin näkee työkunnon.Klassinen virhe on jäädä kotio.Sitä se on kun ihmiset heti hätääntyy siitä kun rahaa ei tule.Kyllä vakuutuksia on tarjolla niin läl lää aloittaja mikset akoinaan hommannut kunnon vakuutksia ja nyt urputat.Ei se ole mikään automaatti vaikka kolarissa vammaudut että joku auttaa mutta perusturva ainakin 550eur kk toimeentulotukea yksinasuvalle.

    • Anonyymi

      Sitä kannattaa toivoa woodoon kautta.
      Aloittaja siis.

      • Anonyymi

        Taitaa tulla hallitusohjelmaan monta sivua sitä woodoota.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen täysin työkyvytön mukamas pystyy kirjoittaan keskustelupalstalle. Tuo on vaan oma toivomus että pääsis eläkkeelle.Vakuutukset on keksitty.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen ongelma aloittajalla on jos nyt jo osa työkyveläkkeellä.

    • Anonyymi

      Joku tehnyt tehtaassa 35vuotta raskasta työtä ja on kulumia ja yrittää eläkkeelle niin ei millään pääse mutta 23v kloppi joka nuppinsa pehmentäny aineilla pääsee suoraan eläkkeelle.Liikenneonnettomuudessa teloo itsensä niin eipä se tuosta vaan jotkut kuntoutusjaksot tule. Jenkkilässä telot itsesi tai sairastut niin voit joutua myymään esim, omakotitalon kulujen takia.

      • Anonyymi

        Mielenterveyseläkeläisille tarkempi seula, niin saadaan karsittua lusperit pois.


    • Anonyymi

      Siinäkin toki karsintaa ettei heti eläkkeelle jos ahdistaa. Mielenterveys perusteet eläkkeeseen niin kaikkeahan voi satuilla mutta jos oikeesti depressio on pirullinen.Yhteiskunta on niin vaativa ettei ihme että ihmisillä pinna kiristyy.

    • Anonyymi

      Minä olin 7kk sellaisessa pajassa, olin ja olen vieläkin sairaalan jonossa ollut kauan en ole päässyt vielä edes tutkimuksiin jalan takia vuosia olen ollut jo kiireettömien jonossa...

      Mutta oli hauska paja, nimittäin korjasimme pääasiassa armeijan polkupyöriä ja samalla sitten kunnostimme ja möimme kaupungilta hylättyjä pyöriä mitä kerätty talteen kaduilta.

      Ja niitä hylättyjä pyöriä oli sitten varasto täynnä tuhansittain :D

    • Anonyymi

      Olin tuollaisessa niin kauan, kunnes muutaman satasen säästörahatkin loppuivat kesken...

    • Anonyymi

      Mutta niin, tuollaista polkupyörien korjaamista pystyy tekemään vaikka ei pystyisi kävelemään, koska meillähän se työ oli pääasiassa, työpöydän ääressä istumassa ja teknisesti korjaamassa niitä polkupyöriä.... tuli koeajeltua muutamia kymmeniä armeijan polkupyöriä, joiltain hotelleiltakin oli huollossa pyöriä niitä koeajella, sellaista.

      Polkupyörällä, kuten autollakin pystyy ajamaan jos ei pysty kävelemääänh :D

    • Anonyymi

      ..hyvin oppii korjailemaan kaikenlaisia pyöriä kun 7kk kun on tuollaisessa paikassa, monia jokainen päivä erilaisia korjailtavana ja kunnostettavana... ja kaikki on tietysti aina koeajeltava, tulee kokemusta :D

    • Anonyymi

      No ne vakuutuslääkärit on täys pellejä. Kuka vaan jopa minä voisin olla vakuutuslääkäri Helppoa työtä kumoaa vain ihmisen livenä tiutkineiden lääkäreiden päätöksiä tai puoltaa niitä. Ei vaadi minkäänlaista ammattitaitoa . Heittelee vaan kolikolla kruunaa ja klaavaa.

    • Anonyymi

      Ni eikös aloittaja jo ole osittain työkyveläkkeellä ja moni nytkin kun on eläkkeellä pystyisi kylläkin jotain tekeen.Vakuutusyhtiöillä on väsytystaktiikka että ihmiset väsyisi hakeen korvauksia,päätöksiä.

    • Anonyymi

      Polkupyöriin on kannattavaa satsata, sillä se tulee olemaan selkeästi
      taajamien tulevaisuuden kulkuneuvo. Yhä harvemmalla on varaa autoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe