Ipa pro shop

Anonyymi-ap

Löytyykö tämä firma vielä Karkkilasta? Miksiköhän puhelin ei vastaa? Tietääkö kukaan tämän firman tämänhetkisestä tilanteesta?

6

2077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Olen tilannut kalliin laitteen toukokuussa eikä tilaustani ole koskaan toimitettu. Asiakaspalvelunumero ei ole käytössä enkä saa mitään vastausta sähköpostiin. Olen todella huolestunut olenko menettänyt rahani.

• Anonyymi

Olen laittanut heidän sähköpostiinsa reklamaation tilauksesta jota ei koskaan toimitettu. En ole saanut mitään vastausta tältä yritykseltä, Tätä kirjoitettaessa sivustolta on poistunut asiakaspalvelunumero ja toinen sähköpostiosoite mihin voisi ottaa yhteyttä. Lisäksi sivustolta ipaproshop.fi Yhteystiedoista on poistunut paikkakuntatiedot,
      NYT HYVÄT IHMISET VAROVAISUUTTA TÄMÄN YRITYKSEN KANSSA! Kokeilkaa edes ensin vastataanko teille postiin mitään jos kysytte tuotteesta jotakin koska alkaa vaikuttaa siltä, että yrityksen toimituksia ei hoida kukaan mutta rahat kyllä viedään.

• Anonyymi

Itselläni on myös tilaus sisällä kyseisestä yrityksestä jota ei ole toimitettu enkä saa yritykseen yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse, nähtävästi puhelin numero on kadonnut yrityksen sivulta(numero oli ennen poistoa lankapuhelin numero) . Olen ollut yhteydessä myös laitevalmistajaan jonka tuotetta Ipaproductions jälleenmyy. Laitevalmistaja on saanut vain osan tuotteiden hinnasta mutta ei kokonais maksua tältä yritykseltä, rikosilmoituksen etenemistä odotellessa. Rahoja tuskin koskaan saan takaisin. Useamman tuhannen euron ostoksesta kyse.

• Anonyymi

Nyt ei löydy enää koko nettisivuja..

• Anonyymi

Tyhmästä päästä kärsii koko talous.
      Mitä menette maksamaan etukäteen. KÄDETTÖMÄT AVUTTOMAT.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe