Volvo markkanen
Onko kyseinen mies naapurisi
8
727
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kun Volvopaavo jolla on 242 sininen Volvo.Nyt ei Juhanin sameaa tarvi enää juoda Kun Orpon hallitus vapautti alkoholin nettikaupan.Tilssin heti Virosta vodkaa.Toki se on ollut sallittua jo siemmin mutta nyt lakia selkeytettiin.
Loppui se Suomalaisten kyykyttäminen.
Tätä ei kepu saanut aikaan mutta persut hoito kokkooomuksen kanssa homman.
Volvo on lastuauto- Anonyymi
Oletko Sydänmaan nuorisoseuran ropakantapäällikkö?
- Anonyymi
Hänen avullaan pääsin vanhoista markoista eroon.
- Anonyymi
Oli se komia se Paavon Volvo 242.Sininen kuin taivas.No Pösöökin oli auto mutta vain jyväsäkkien apulanta sekä rehusäkkien kuljetukseen.
Volvomarkkanen käytti ryöstöissä vain Volvoja.Hiljattain kuoli.Oli kuin
Kalevi Keihänen chinchillaturkissa ja Kihniön kipakkaa potti taskussa. - Anonyymi
Matti oli kopio Kalevi Keihäsestä
Oli vaan isompi eikä tehnyt töitä ja rahaa oli viettää kesämihen huoletonta elämää.
Pontikkakin oli aitoa toisin kuin Keihösmatkoilla jonssa pintikka oli
Mallorcalaista vodkaa vaikka potin kyljes luki Kihniön kipakkaa - Anonyymi
Matti asui lähes naapurissa Fuengirolassa, missä vietän osan vuodesta loma-asunnollani. Matti "Volvo Markkanen" on kuollut jo muutamia vuosia sitten. Matikkanero ja naistennaurattaja, hauska veikko oli. Lepää rauhassa Matti.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029