Prisma Akaaseen

Anonyymi-ap

Onko Toijalaan tulossa Prisma. Kuinka mahtaa käydä S-marketille.
Prisma olisi suunnitteilla motarin lähelle.

21

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Motarin vieressä, se on ainut järkevä paikka Akaassa noin isolle kaupalle. Mutta eipä taida tulla koko kauppaa tänne, Ideaparkin Prisma on vähän liian lähellä

      • Anonyymi

        Valkeakoski aloitti jo Prisman teon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakoski aloitti jo Prisman teon.

        Tuskin aloittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin aloittaa

        Kehuuvat tekevänsä Koskikaran S-Marketista Prisman.


    • Anonyymi

      Kyllä market väistää sitten tieltä.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset määräänsä enempää syö ja osta kaikkea muutakaan. Miksi kauppoja pitää olla liikaa ja pienet lähikaupat kuihtuu pois kun isot marketit vie asiakkaat . Ei ihme että ylipainoisia on entistä enemmän ja läski vaan pursuaa kun kaupat myy epäterveellisiä bulkkituotteitaan muka halvalla.

      • Anonyymi

        Eli kun tulee isoja kauppoja, niin pikkukaupat kuihtuu ja isot pääsevät myymään bulkkituotteita enemmän ja siitä seuraa ihmisten läskistyminen? Mahtavaa syväanalyysia! Olet selkeästi järjen jättiläinen. 🤣


    • Anonyymi

      Älä kuule rakas ystäväni pilkkaa toisia ihmisiä ja bulkkituotteita. Käytöstavat kunniaan, vaikka anonyyminä kirjoittelet.

      • Anonyymi

        Ihan totta. Joka toista pilkkaa on ite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta. Joka toista pilkkaa on ite.

        Joka toista pilkkaa, on itse Toijalalainen😂


    • Anonyymi

      Prisma ja Toijala😄 herää todellisuuteen

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Toijalassa on kyllä uskomattomia taulapääjuntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toijalassa on kyllä uskomattomia taulapääjuntteja.

        Eihän se niitä siellä haittaa keskenään kun touhuaa, pysyköön "fiksummat" pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se niitä siellä haittaa keskenään kun touhuaa, pysyköön "fiksummat" pois.

        Toijalassa baarissa näkyy toisinaan aivan uskomattoman ruma mies, kännissä aina ja tuijottaa hullunkatseella muita. Sitä tyyppiä lienee joskus hevonen potkaissut päähän tai sitten se on lapsena uinut naapurin katiskaan ja jäänyt sinne liian pitkäksi ajaksi, niin että on saanut happivajauksen myötä aivovaurion.


    • Anonyymi

      Markku kirjoittelee tyhmiä somessa. Välillä hävettää hänen puolestaan.

    • Anonyymi

      Itsensä häpäisijä, oikein sarjahäpäisijä on taas viime päivinä munannut itseään somessa oikein urakalla. 🤦‍♂️

      • Anonyymi

        Markulla on tylsää.😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markulla on tylsää.😣

        Markku on kunnon Toijalalainen.


    • Anonyymi

      Mä kun luulin, et veturimuseon lähelle..

    • Anonyymi

      Sama tilanne pian kuin Lempäälän keskustan kanssa.Isot kaupat sijoittuu pois keskusta alueelta ja pienet kuolee koska ei enään liiku asiakkaita , eli keskusta autioituu entisestään. Suuret automarketit aiheuttanut sen jopa Tampereella jo vuosia sitten.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe