Onko Toijalaan tulossa Prisma. Kuinka mahtaa käydä S-marketille.
Prisma olisi suunnitteilla motarin lähelle.
Prisma Akaaseen
21
1741
Vastaukset
- Anonyymi
Motarin vieressä, se on ainut järkevä paikka Akaassa noin isolle kaupalle. Mutta eipä taida tulla koko kauppaa tänne, Ideaparkin Prisma on vähän liian lähellä
- Anonyymi
Valkeakoski aloitti jo Prisman teon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakoski aloitti jo Prisman teon.
Tuskin aloittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aloittaa
Kehuuvat tekevänsä Koskikaran S-Marketista Prisman.
- Anonyymi
Kyllä market väistää sitten tieltä.
- Anonyymi
Ei ihmiset määräänsä enempää syö ja osta kaikkea muutakaan. Miksi kauppoja pitää olla liikaa ja pienet lähikaupat kuihtuu pois kun isot marketit vie asiakkaat . Ei ihme että ylipainoisia on entistä enemmän ja läski vaan pursuaa kun kaupat myy epäterveellisiä bulkkituotteitaan muka halvalla.
- Anonyymi
Eli kun tulee isoja kauppoja, niin pikkukaupat kuihtuu ja isot pääsevät myymään bulkkituotteita enemmän ja siitä seuraa ihmisten läskistyminen? Mahtavaa syväanalyysia! Olet selkeästi järjen jättiläinen. 🤣
- Anonyymi
Älä kuule rakas ystäväni pilkkaa toisia ihmisiä ja bulkkituotteita. Käytöstavat kunniaan, vaikka anonyyminä kirjoittelet.
- Anonyymi
Ihan totta. Joka toista pilkkaa on ite.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta. Joka toista pilkkaa on ite.
Joka toista pilkkaa, on itse Toijalalainen😂
- Anonyymi
Prisma ja Toijala😄 herää todellisuuteen
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Toijalassa on kyllä uskomattomia taulapääjuntteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toijalassa on kyllä uskomattomia taulapääjuntteja.
Eihän se niitä siellä haittaa keskenään kun touhuaa, pysyköön "fiksummat" pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se niitä siellä haittaa keskenään kun touhuaa, pysyköön "fiksummat" pois.
Toijalassa baarissa näkyy toisinaan aivan uskomattoman ruma mies, kännissä aina ja tuijottaa hullunkatseella muita. Sitä tyyppiä lienee joskus hevonen potkaissut päähän tai sitten se on lapsena uinut naapurin katiskaan ja jäänyt sinne liian pitkäksi ajaksi, niin että on saanut happivajauksen myötä aivovaurion.
- Anonyymi
Markku kirjoittelee tyhmiä somessa. Välillä hävettää hänen puolestaan.
- Anonyymi
Itsensä häpäisijä, oikein sarjahäpäisijä on taas viime päivinä munannut itseään somessa oikein urakalla. 🤦♂️
- Anonyymi
Markulla on tylsää.😣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markulla on tylsää.😣
Markku on kunnon Toijalalainen.
- Anonyymi
Mä kun luulin, et veturimuseon lähelle..
- Anonyymi
Sama tilanne pian kuin Lempäälän keskustan kanssa.Isot kaupat sijoittuu pois keskusta alueelta ja pienet kuolee koska ei enään liiku asiakkaita , eli keskusta autioituu entisestään. Suuret automarketit aiheuttanut sen jopa Tampereella jo vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441