Voisko eput kyhätä sen uudestaan ? Sais kyl jotain tapahtumaa olla kylällä..
Vastaukset 10
- Anonyymi
EppuRock !! siinä olis ideaa ! Nuoria bändejä ja muutama wanhempi esiintyjä mukaan. . .
- Anonyymi
Akuntehdas puuhamieksi.. Ja miksi Kunta ei tee mitään ? ?
- Anonyymi
Räikkärock takasin.Ei nää Saurion pöhinät vedä vertaa em tapahtumalle.
- Anonyymi
Niin ja miksihän pöheikkökin jouduttiin sirtämään räikältä sauriolle?
Joku valittaja valittanut melusta räikän seudulla??- Anonyymi
Ne valittajat pitäs tervata ja viedä saunan taa..
- Anonyymi
Räikät loppuivat?
- Anonyymi
Tänään on sitten joku rokki?
Perhana kun sitten valtavaat aivan kaikki parkkipaikat. Asemantien sale, kirjasto ja vielä s-market tupaten täynnä autoja! Ei meninannu mihkään saada autoa parkiin kun kävin s-marketilla tulevassa prismassa. - Anonyymi
Hyvä...että loppu ja ranta jätkät ry sais lopettaa myöskin toimintansa .eiköhän rahaa ole jo kupattu tarpeeksi.
- Anonyymi
Hyvä ehdotus, Räikkärokki takasi Ja kuinka se päivä vuodessa ,ruuhkaa Kuruntiellä voi häiritä kenenkään kauppareissua?Ja keskustankin pysty ennakoiden kiertää Elovainion kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111221Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 89951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587