Julma hallitusohjelma estää hätää ja kärsimystä paenneiden pakolaisten paalamisen kotimaahansa sukulaisia ja tuttavia tapaamaan.
pakolaiset eivät pääse enää lomailemaan kotimaahansa!
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
HÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄH ja LääääääH
HÄÄÄÄÄÄÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄÄÄÄH ja LäääääääH- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17895099y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kerrankin ääneni meni vaaleissa oikeaan osoitteeseen ja hallitukseen pääsivät . Elintasopakolaiset ei kuulu tähän maahan koska minä ja sinä jotka tekevät töitä maksavat ne loma/sukulointimatkat näille huijareille . Savulihat pysyköön siellä mistä ovat tulleen ja takaisin ei asiaa.
- Anonyymi
Pakeneminen vainoa ja väkivaltaa ei saisi olla syynä etteikö voisi lomailemaan palata. Mistä tiedämme, että lomalla kyseinen henkilö olisi uhattuna? Ei voi varmasti tietää. Siksi pitää saada lomailla. Ja pitäähän pakolaisten saada mahdollisuus kuljettaa täältä tienaamansa rahat perheilleen, sitä vartenhan he alunperin pakolaiseksi ryhtyivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693