Olen kristitty suvuiltani niin kauas, kun tiedän. Kyläsaarnaajia monessa polvessa. Aivan oikein Lars Levihän se oli esi-isieni innoittaja ja esikuva. Tämän kristilliseksi itseään kutsuvan pyolueen taas suuri raha. Kristityksi ei tulla vastustamalla viiniä. Teot lapsien, heikomusten, vähempiosasten hyväksi ovat kristillisyyttä. Tämä puolue, joka ratsastaa kristillisyysellä on irvikuva nimestään. Hävetkää! Muuttakaa puolueenne nimi.
Vastaukset 9
- Anonyymi
"7 miljardöörin hallitus"
Mitä tarkoitat?
"Tämän kristilliseksi itseään kutsuvan pyolueen taas suuri raha. "
Et perustellut väitettäsi mitenkään.
"Teot lapsien, heikomusten, vähempiosasten hyväksi ovat kristillisyyttä."
Kristinuskossa on kyse varsinaisesti ihan muusta, mutta kristinuskoon käytännössä kuuluu teot lasten, heikompien ja vähäosaisten hyväksi.
"Tämä puolue, joka ratsastaa kristillisyysellä on irvikuva nimestään. Hävetkää! "
Et perustellut väitettäsi mitenkään. Arvelen, että sinulla ei edes ole perusteluja tälle.- Anonyymi
Ei minun tarvitse. Ikävä kyllä he itse perustelevat tekemisensä. Viimeisellä tuomiolla asiat käsitelkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse. Ikävä kyllä he itse perustelevat tekemisensä. Viimeisellä tuomiolla asiat käsitelkään.
Mistä viimeisestä tuomiosta höpiset? Et ainakaan mistään kristinuskoon liittyvästä.
- Anonyymi
"Sielä katothan oletko feikki vai oikeasti Jumalan lapsi?"
Yritätkö nyt kysyä jotain?
"Ns. Kristillilluspuolueen jäsenkurjala..."
Mikä se sellainen on?
"...on huonon vessapapeein arvoinen."
Vihavasemmisto on kovin ulostekeskeistä.
- Anonyymi
Koko kristillinen puolue on täynnä ulkokullattuja ja fariseuksia ja kehtaavat sanoa vielä itseään kristillisiksi kun katsoo tämän hallituksen tulevaa ohjelmaa.
- Anonyymi
Et ole vieläkään lukenut hallitusohjelmaa. Olethan johdonmukaisesti kieltäytynyt tutustumasta siihen, kun se ei tue väitteitäsi siihen ja hallituspuolueisiin liittyen.
- Anonyymi
Ei tarvitse lukea mitään ohjelmaa kun näkee teidän tekonne, ne ovat päivittäin uutisoitavissa ja niissä ei ole kristillisyydestä tai lähimmäisenrakkaudesta pientä hiventäkään.
TEKOJENNE VUOKSI TEIDÄT TUOMITAAN !- Anonyymi
Niinpä. Hän on jatkuvasti hyökkäämässä KD:ta vastaan valheillaan ja tämän ketjun aloitus on vain yksi esimerkki monista.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398