7 miljardöörin hallitus

Anonyymi-ap

Olen kristitty suvuiltani niin kauas, kun tiedän. Kyläsaarnaajia monessa polvessa. Aivan oikein Lars Levihän se oli esi-isieni innoittaja ja esikuva. Tämän kristilliseksi itseään kutsuvan pyolueen taas suuri raha. Kristityksi ei tulla vastustamalla viiniä. Teot lapsien, heikomusten, vähempiosasten hyväksi ovat kristillisyyttä. Tämä puolue, joka ratsastaa kristillisyysellä on irvikuva nimestään. Hävetkää! Muuttakaa puolueenne nimi.

9

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"7 miljardöörin hallitus"

Mitä tarkoitat?

"Tämän kristilliseksi itseään kutsuvan pyolueen taas suuri raha. "

Et perustellut väitettäsi mitenkään.

"Teot lapsien, heikomusten, vähempiosasten hyväksi ovat kristillisyyttä."

Kristinuskossa on kyse varsinaisesti ihan muusta, mutta kristinuskoon käytännössä kuuluu teot lasten, heikompien ja vähäosaisten hyväksi.

"Tämä puolue, joka ratsastaa kristillisyysellä on irvikuva nimestään. Hävetkää! "

Et perustellut väitettäsi mitenkään. Arvelen, että sinulla ei edes ole perusteluja tälle.

• Anonyymi

Ei minun tarvitse. Ikävä kyllä he itse perustelevat tekemisensä. Viimeisellä tuomiolla asiat käsitelkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minun tarvitse. Ikävä kyllä he itse perustelevat tekemisensä. Viimeisellä tuomiolla asiat käsitelkään.

Mistä viimeisestä tuomiosta höpiset? Et ainakaan mistään kristinuskoon liittyvästä.

• Anonyymi

"Sielä katothan oletko feikki vai oikeasti Jumalan lapsi?"

Yritätkö nyt kysyä jotain?

"Ns. Kristillilluspuolueen jäsenkurjala..."

Mikä se sellainen on?

"...on huonon vessapapeein arvoinen."

Vihavasemmisto on kovin ulostekeskeistä.

• Anonyymi

Koko kristillinen puolue on täynnä ulkokullattuja ja fariseuksia ja kehtaavat sanoa vielä itseään kristillisiksi kun katsoo tämän hallituksen tulevaa ohjelmaa.

• Anonyymi

Et ole vieläkään lukenut hallitusohjelmaa. Olethan johdonmukaisesti kieltäytynyt tutustumasta siihen, kun se ei tue väitteitäsi siihen ja hallituspuolueisiin liittyen.

• Anonyymi

Ei tarvitse lukea mitään ohjelmaa kun näkee teidän tekonne, ne ovat päivittäin uutisoitavissa ja niissä ei ole kristillisyydestä tai lähimmäisenrakkaudesta pientä hiventäkään.

TEKOJENNE VUOKSI TEIDÄT TUOMITAAN !

• Anonyymi

Niinpä. Hän on jatkuvasti hyökkäämässä KD:ta vastaan valheillaan ja tämän ketjun aloitus on vain yksi esimerkki monista.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1044
    2. 65
      913
    3. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      898
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      47
      882
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      49
      811
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      649
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      526
    Aihe