Yhtiö myi suomalaisen patjavalmistajan maanantai kappaleen. Alennushinta oli iso kalliista ohjehinnasta johon ansaan astuin. Keksivät omasta päästään syyn patjan jousiston pettämiseen valokuvan perusteella ja muotoseikan takia kieltäytyivät korvaamasta epäkuranttia tuotetta.
Toinen veto oli syyttää hidastelusta ilmoittamisessa.
Kuitti oli kadoksissa ja löytyi kahden kuukauden jälkeen.
Miten voit reklamoida ilman todistetta ostospaikasta?
Tuotteen valmistaja on Hilding Anders Finland
JYSK kodin tavaratalo huijaa asiakkaitaan
Anonyymi-ap
2
478
Vastaukset
- Anonyymi
Paha kauppa, kaikki on alennuksella. Jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163361
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit201996- 181851
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321805- 821758
- 261572
- 281410
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui351344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111314