"Toimeentulotuesta hallitus pyrkii säästämään 100 miljoonaa euroa. Tavoitteena on vähentää toimeentulotukea saavien määrää puoleen nykyisestä tasosta."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da50d94c-4241-49c8-814c-60bfd6749492
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa. buahahahaaa
Dacisteilta leikataan rahat pois ja hyvä niin!
14
327
Vastaukset
- Anonyymi
Buhahahahaha ittellles. Kluk kluk kluk äääh ja taas tuli keppana juotua. Huomenna käynnistän datsiani ja käyn hakemassa keppanaa ja napanderia. Mitäs siihen sanot.
- Anonyymi
Toyota vaari joutuu vetämään vielä 17 kauden samalla tuulipuvulla.
- Anonyymi
Sulla mitään rahaa ole ja jos onkin ne menee rättipäille.
- Anonyymi
Kuinka käy"Mersu ja Volvo" ihmisille joilla on usein Ruotsin rekisterikilvet joilla on helppo pysäköidä Invapaikoille ja ovien eteen jopa raviradille.
- Anonyymi
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa.......Kyllä vain käy !!!!
- Anonyymi
Kävin juuri ostamassa keppanaa. Luottopelini Sanderon takaloosteriin mahtui paaaljon juomaa. Ostin kaksi 24-packkiä. Ai niin, makkaraa ostin myös. Nyt saunaa lammittämään. Lissää löylyä, ei tunnu missään. Kommentteja.
- Anonyymi
Voi hitto soikoon. Söin lounaaksi hernekeittoa, ruisleipää ja lasillisen piimää. Nyt pierettää niin mahottomasti. Autoni sandero haisee p@skalle. Mitä neuvoksi.
- Anonyymi
Mitenkähän tuo vähentäminen meinataan toteuttaa? Pariksi kuukaudeksi rahahanat kiinni niin nälkä hoitaa homman?
- Anonyymi
Mä en meinaa vähentää. Lissää ööliä. Nyt saunaan lissää puita ja löylyä. Ei tunnu missään. Sandero, tuo luottopelini auttaa minua hakemaan kylmiä juomia s marketista.
- Anonyymi
Siis toimeentulotukea saavien määrän vähentäminen puoleen nykyisestä.
- Anonyymi
Tehdään toimeentulotukeen ehto joka sulkee puolet sen saajista pois. Nälkä varmaan hoitaa loput. Patalaiskoille työttömille aivan oikein.
- Anonyymi
Minä sanon et Sandero on hyvä auto. Mahtuu keppanat ja napanderit takaloosteriin.
- Anonyymi
Onneksi teiltä Corollisteilta ei Kela vie autoja, kun niiden arvo on alle 3000 euroa.
- Anonyymi
Jos auton saa alle 100tkm ajettuna 3000€ niin onko se sitten huono juttu? Ei tosin corolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun443106Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081907Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171890Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si771645- 181492
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901309Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1081123UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1071117