Dacisteilta leikataan rahat pois ja hyvä niin!

Anonyymi-ap

14

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Buhahahahaha ittellles. Kluk kluk kluk äääh ja taas tuli keppana juotua. Huomenna käynnistän datsiani ja käyn hakemassa keppanaa ja napanderia. Mitäs siihen sanot.

• Anonyymi

Toyota vaari joutuu vetämään vielä 17 kauden samalla tuulipuvulla.

• Anonyymi

Sulla mitään rahaa ole ja jos onkin ne menee rättipäille.

• Anonyymi

Kuinka käy"Mersu ja Volvo" ihmisille joilla on usein Ruotsin rekisterikilvet joilla on helppo pysäköidä Invapaikoille ja ovien eteen jopa raviradille.

• Anonyymi

Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa.......Kyllä vain käy !!!!

• Anonyymi

Kävin juuri ostamassa keppanaa. Luottopelini Sanderon takaloosteriin mahtui paaaljon juomaa. Ostin kaksi 24-packkiä. Ai niin, makkaraa ostin myös. Nyt saunaa lammittämään. Lissää löylyä, ei tunnu missään. Kommentteja.

• Anonyymi

Voi hitto soikoon. Söin lounaaksi hernekeittoa, ruisleipää ja lasillisen piimää. Nyt pierettää niin mahottomasti. Autoni sandero haisee p@skalle. Mitä neuvoksi.

• Anonyymi

Mitenkähän tuo vähentäminen meinataan toteuttaa? Pariksi kuukaudeksi rahahanat kiinni niin nälkä hoitaa homman?

• Anonyymi

Mä en meinaa vähentää. Lissää ööliä. Nyt saunaan lissää puita ja löylyä. Ei tunnu missään. Sandero, tuo luottopelini auttaa minua hakemaan kylmiä juomia s marketista.

• Anonyymi

Siis toimeentulotukea saavien määrän vähentäminen puoleen nykyisestä.

• Anonyymi

Tehdään toimeentulotukeen ehto joka sulkee puolet sen saajista pois. Nälkä varmaan hoitaa loput. Patalaiskoille työttömille aivan oikein.

• Anonyymi

Minä sanon et Sandero on hyvä auto. Mahtuu keppanat ja napanderit takaloosteriin.

• Anonyymi

Onneksi teiltä Corollisteilta ei Kela vie autoja, kun niiden arvo on alle 3000 euroa.

• Anonyymi

Jos auton saa alle 100tkm ajettuna 3000€ niin onko se sitten huono juttu? Ei tosin corolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1746
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1389
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1180
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      279
      1115
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      84
      1115
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      942
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      932
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      900
    9. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      39
      865
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      844
    Aihe