"Toimeentulotuesta hallitus pyrkii säästämään 100 miljoonaa euroa. Tavoitteena on vähentää toimeentulotukea saavien määrää puoleen nykyisestä tasosta."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da50d94c-4241-49c8-814c-60bfd6749492
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa. buahahahaaa
Dacisteilta leikataan rahat pois ja hyvä niin!
14
316
Vastaukset
- Anonyymi
Buhahahahaha ittellles. Kluk kluk kluk äääh ja taas tuli keppana juotua. Huomenna käynnistän datsiani ja käyn hakemassa keppanaa ja napanderia. Mitäs siihen sanot.
- Anonyymi
Toyota vaari joutuu vetämään vielä 17 kauden samalla tuulipuvulla.
- Anonyymi
Sulla mitään rahaa ole ja jos onkin ne menee rättipäille.
- Anonyymi
Kuinka käy"Mersu ja Volvo" ihmisille joilla on usein Ruotsin rekisterikilvet joilla on helppo pysäköidä Invapaikoille ja ovien eteen jopa raviradille.
- Anonyymi
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa.......Kyllä vain käy !!!!
- Anonyymi
Kävin juuri ostamassa keppanaa. Luottopelini Sanderon takaloosteriin mahtui paaaljon juomaa. Ostin kaksi 24-packkiä. Ai niin, makkaraa ostin myös. Nyt saunaa lammittämään. Lissää löylyä, ei tunnu missään. Kommentteja.
- Anonyymi
Voi hitto soikoon. Söin lounaaksi hernekeittoa, ruisleipää ja lasillisen piimää. Nyt pierettää niin mahottomasti. Autoni sandero haisee p@skalle. Mitä neuvoksi.
- Anonyymi
Mitenkähän tuo vähentäminen meinataan toteuttaa? Pariksi kuukaudeksi rahahanat kiinni niin nälkä hoitaa homman?
- Anonyymi
Mä en meinaa vähentää. Lissää ööliä. Nyt saunaan lissää puita ja löylyä. Ei tunnu missään. Sandero, tuo luottopelini auttaa minua hakemaan kylmiä juomia s marketista.
- Anonyymi
Siis toimeentulotukea saavien määrän vähentäminen puoleen nykyisestä.
- Anonyymi
Tehdään toimeentulotukeen ehto joka sulkee puolet sen saajista pois. Nälkä varmaan hoitaa loput. Patalaiskoille työttömille aivan oikein.
- Anonyymi
Minä sanon et Sandero on hyvä auto. Mahtuu keppanat ja napanderit takaloosteriin.
- Anonyymi
Onneksi teiltä Corollisteilta ei Kela vie autoja, kun niiden arvo on alle 3000 euroa.
- Anonyymi
Jos auton saa alle 100tkm ajettuna 3000€ niin onko se sitten huono juttu? Ei tosin corolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844