Dacisteilta leikataan rahat pois ja hyvä niin!

Anonyymi-ap

14

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Buhahahahaha ittellles. Kluk kluk kluk äääh ja taas tuli keppana juotua. Huomenna käynnistän datsiani ja käyn hakemassa keppanaa ja napanderia. Mitäs siihen sanot.

• Anonyymi

Toyota vaari joutuu vetämään vielä 17 kauden samalla tuulipuvulla.

• Anonyymi

Sulla mitään rahaa ole ja jos onkin ne menee rättipäille.

• Anonyymi

Kuinka käy"Mersu ja Volvo" ihmisille joilla on usein Ruotsin rekisterikilvet joilla on helppo pysäköidä Invapaikoille ja ovien eteen jopa raviradille.

• Anonyymi

Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa.......Kyllä vain käy !!!!

• Anonyymi

Kävin juuri ostamassa keppanaa. Luottopelini Sanderon takaloosteriin mahtui paaaljon juomaa. Ostin kaksi 24-packkiä. Ai niin, makkaraa ostin myös. Nyt saunaa lammittämään. Lissää löylyä, ei tunnu missään. Kommentteja.

• Anonyymi

Voi hitto soikoon. Söin lounaaksi hernekeittoa, ruisleipää ja lasillisen piimää. Nyt pierettää niin mahottomasti. Autoni sandero haisee p@skalle. Mitä neuvoksi.

• Anonyymi

Mitenkähän tuo vähentäminen meinataan toteuttaa? Pariksi kuukaudeksi rahahanat kiinni niin nälkä hoitaa homman?

• Anonyymi

Mä en meinaa vähentää. Lissää ööliä. Nyt saunaan lissää puita ja löylyä. Ei tunnu missään. Sandero, tuo luottopelini auttaa minua hakemaan kylmiä juomia s marketista.

• Anonyymi

Siis toimeentulotukea saavien määrän vähentäminen puoleen nykyisestä.

• Anonyymi

Tehdään toimeentulotukeen ehto joka sulkee puolet sen saajista pois. Nälkä varmaan hoitaa loput. Patalaiskoille työttömille aivan oikein.

• Anonyymi

Minä sanon et Sandero on hyvä auto. Mahtuu keppanat ja napanderit takaloosteriin.

• Anonyymi

Onneksi teiltä Corollisteilta ei Kela vie autoja, kun niiden arvo on alle 3000 euroa.

• Anonyymi

Jos auton saa alle 100tkm ajettuna 3000€ niin onko se sitten huono juttu? Ei tosin corolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73