Mennäänkö joskus uimaan?

Anonyymi-ap

Työnnän sut laiturilta kylmään veteen, kjih kjäh. 🙃

26

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laiha oon niin aaltoja pitää varoa kyllä.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17896725Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Höh, miksi poistettiin kun kerroin, että en henno työntää veteen minun mussukkaa! Ap

    • Anonyymi

      Ole varovainen. Liian nopea lämpötilan vaihtelu aiheuttaa sydämen pysähdyksiä. Uimareilla yleisin hukkumisen syy. Voi tulla pitkä kakku.

      • Anonyymi

        Huuiii, en kyllä sitten työnnä! 😰😭 ja kirjoitinkin, etten hentois työntää! Ap


      • Anonyymi

        Olisi kyllä hirveää, onneksi varoitit. 😭😭 Ap


      • Anonyymi

        Suomessako pitkä kakku, hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessako pitkä kakku, hah.

        Tuo on kyllä totta. 2 vuotta kuolemantuottamuksesta. ehdollista.


      • Anonyymi

        Joo, jos kyseessä on jo vanhempi henkilö, jolla ongelmia esim. kolesterolin kanssa. Kylmä vesi supistaa verisuonia ja nostaa verenpaineen hetkellisesti ylös.

        Nuorilla ei näitä ongelmia ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, jos kyseessä on jo vanhempi henkilö, jolla ongelmia esim. kolesterolin kanssa. Kylmä vesi supistaa verisuonia ja nostaa verenpaineen hetkellisesti ylös.

        Nuorilla ei näitä ongelmia ole.

        Niin ja muutenkin. Kerran yksi pettynyt ihailija tönäisi minut bileissä uima-altaaseen ja vedin kunnolla vettä keuhkoihin. Tuntui hukkumiselta.

        Ei hauskaa eikä tervettä. Ihmiset osaa olla perseestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja muutenkin. Kerran yksi pettynyt ihailija tönäisi minut bileissä uima-altaaseen ja vedin kunnolla vettä keuhkoihin. Tuntui hukkumiselta.

        Ei hauskaa eikä tervettä. Ihmiset osaa olla perseestä.

        No aloittaja tuskin mietti sinun henkilökohtaista ikävää kokemustasi leikkimielistä aloitusta kirjoittaessa.🙄 Elämä helpottuu huomattavasti kun ei kaikkea niin raskaasti aina itseensä ota.


    • Anonyymi

      en osaa uida, tarviin kellukkeet 🤣🤣

      • Anonyymi

        😁😄😂 En minäkään osaa uida, Minä tarvin uimarenkaan


    • Anonyymi

      Juu, mutta et taida arvata, että sinä menet mukana. Tarraan kiinni, ja siellä järvessä ollaan molemmat.

      • Anonyymi

        Juu, ja minä hyppään sinne järveen kiljuen ilosta sen kanssa, joka on leikkimielinen, ja ymmärtää huumoria, Kivaa tulee joka tapauksessa. Voi pyhä sylvi...


    • Anonyymi

      Ei mennä. Ui sinä jonkun toisen verkkoon ja minä virittelen uudet kunhan ihastun joskus. Petyin välinpitämättömyyteesi.

      • Anonyymi

        Ei, vaan Sinä petyit omaan välinpitämättömyyteesi. Minä olin vain varovainen, etten olisi kiusallinen perskärpänen sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan Sinä petyit omaan välinpitämättömyyteesi. Minä olin vain varovainen, etten olisi kiusallinen perskärpänen sulle.

        Ei pidä paikkaansa. Minä yritin vaikka mitä mutta sinua ei kiinnosta tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Minä yritin vaikka mitä mutta sinua ei kiinnosta tarpeeksi.

        Minä yritin. Ja sinä halusit olla vain kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Minä yritin vaikka mitä mutta sinua ei kiinnosta tarpeeksi.

        Älä höpötä , en jaksa väitellä.


    • Anonyymi

      Ei ketään saisi vain työntää veteen. Joillain voi olla pelkotiloja tippumisesta veteen ja voi mennä paniikkiin ja vetää vettä keuhkoihin. Kaikki eivät tykkää tehdä uimahyppyjä.

    • Anonyymi

      Voin kyllä lähteä.
      Mutta avannossa käyneenä tuollainen ei tunnu missään.

    • Anonyymi

      Mennään sitten kun järven veden lämpötila on
      +22-25C•

    • Anonyymi

      Mä olen käynyt hänen kanssaan uimassa...

    • Täälläpäin oli ainakin vesi jo lämmennyt, kun eilettäin kokeilin. Uimaan en tosin pulahtanut. Ei ollut uikkareita. Alasti en halunnut mennä.
      Osaan kyllä uida, että ei siinä kuinkaan kävisi. Mutta ei sellainen kivaa olisi, välttämättä.

    • Anonyymi

      No mennään vaan kyllä se minulle sopii otahan sitten yhteyttä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe