Lehden päätoimittaja ei ole mikään epäilevä-Tuomas, vaan julistaja!
Jos minä olisin vielä ko. lehden tilaaja, nyt olisi korkea aika lopettaa tilaus.
Seurakunta-sanomien julkaisun luulisi kuuluvan seurakunnalle, ei Kauhajoen Kunnallislehti Oy:lle?
Jessus sentään, Kauhajoki-lehti!
18
928
Vastaukset
- Anonyymi
Täydestä menee useimmille, kun eivät ole koskaan oikeaa paikallislehteä nähneetkään!
- Anonyymi
voisin päästää ruikut lehden päälle ja ottaa kuvan, lähettää sen sitten Tuomaalle. hän varmasti ilahtuisi
- Anonyymi
On vähä eroa kun lukee uusinta Te-Ju-Ka-lehteä ja meidän kirkkosanomia. Uusimmassa Tejukassa haukutaan jo maan hallituskin pääkirjoituksessa .
- Anonyymi
ei kepulainen osaa toimittaa lehteä
- Anonyymi
TEJUKAn voi lukea missä vaan kirjastossa epress.fi-palvelun kautta. Kauhajoki-lehteä ei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TEJUKAn voi lukea missä vaan kirjastossa epress.fi-palvelun kautta. Kauhajoki-lehteä ei!
eikä sitä kukaan haluaisikaan lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävin lukemassa TEJUKAa. Siellä näkyi olevan Teuvan kunnanjohtajalla oma palstansa. Milloinkahan Kauhajoen Kunnallislehti Oy:n lehdykässä vastaavaa on nähty?!
- Anonyymi
Kunnanlehti ei voi uutisoida vapahtajastaan huonoja uutisia. Vain ainoastaan hänen omat hyväksytyt jutut voi painaa lehden etusivulle.
- Anonyymi
Peräaukon poijat.
Kauhajoella vaikuttaa intohimoinen kerho jossa Tyttöjä ei tarvita laisinkaan. Poikien intohimoa kuvaastaa muutama Murhakin sillä mitään esteitä hartaalle toiminalle ei sallita.
Olavi lienee viimeisin peräaukon poikien uhri maksoi hengellään koska puolusti Suomen lakia.
Valitettavasti jokainen hetero on jo asitinut Peräaukon poikien vallan oikeusintuintamme myöden heitä on jokaisessa käsittelyssä eikä ole vaaraa että saataisiin vaikka Murhasta tuomiolle.
Itäsuomessa Katri Itävalko oli kirjoittamassa Karjala lehteen juttua Peräaukon piokien kansaivälisetä tapaamisesta kolle lennätettiin myös lapsia Venäjältä Carter lenolla.
2 toimittajaa ja 1 avustaja kuitenkin ammutiin avoinna olleiden kännyköiden takia ravintolan ovelle näi jäi tämä juttu kansaltamme lukematta vaan onhan joka lehdessä heidän edustsjansa estämäss tälläisen tiedon julkaisu.
Teuvalla on kadonnut ja jäänyt lavan väliin puristuksiin 2 uhria. Kauhajoella 1 kuoli ja 2 joutui autokolariin menettäen henkensä.
Paikkakunalamme on kuitenkin voimakas tarve nuolla toisen miehen P nämä tekijät tekevät tätä rahasta joita Seinäjoen päälikkö maksaa Ameerikasta saaduin varoin.
Heillä on myös järjestelmä joka antaa aina ilmoituksen summasta joka on tarjolla Heteron lavastamiseta. Tämä summa on määritelty Hetero miehen mukaan jos on listalla summa voi olla satoja tuhansia. Tätä toimintaa kuvataan Gran Stalkingiksi joka on Suomen laissa kiellettyä mutta Tuoreet peräaukon tuoksut saavat peräaukon pojat Kiihkon valtaan eikä tuomista ole vaaraa vaikka murhan sattuessa.
Viimeisin iso peräaukon poikien joukko tapaaminen oli Conovoi Rekka tapahtumassa Helsinkiin oli kutsuttu Satoja ulkomaan poikia ja toiminta oli kiihkokasta.
Suomalainen Hetero sai tuntea peräaukon yhdistävän voiman nahoissaan.
Ryhmän inho Heteroutta vastaan on niin voimaksata että suurin osa maailman kansoista on päätetty ottaa hengiltä keinoista välittämättä pandeiamme oli vasta alkusoittoa ja tappoi lähinnä vanhuksia. Uusia Rokotuksia on suuniteltu ja lasten normaalin kehittymisen estäviä piikitys kierroksia on jo odottamassa ottajaansa.
Näin voimakas on vietti joka ei tunne rajanaan Suomen lakia jokainen jäsen vannoo valan toimia yli Suomen lain veljeyden puolesta.
- Anonyymi
Jeesus letti toimittaja
- Anonyymi
Esimerkiksi!
- Anonyymi
lukekaa myllysanomia
- Anonyymi
Hyvä avaus!
- Anonyymi
Tämän aamun ensiuutinen omassa paikallislehdykässämme!
"Marjatta Hautala on neljättä kautta seurakunnan valtuutettuna ja toista kautta kirkolliskokousedustajana"
Ei mitään STT:n uutisia!? - Anonyymi
Erosin kirkosta hävyttömän sateenkaariväen pilattua senkin pyhyyden
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569