Oli hyvin analysoitu eräässä kolumnissa nuota ministerivalintoja,miksi ei alueidensa ääniharavat saaneet salkkua? Esim. Tynkkynen,Peltokangas,Mäenpää,no siksi ku ne on öyhöttäjiä.Riikka ,työmies, ja muu järkevä puoli Persuusta osas onneksi löytää oikeat nimet ministeriksi,joilla edes vähän uskottavuutta.
Öyhöttäjät
45
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvät valinnat oli, erittäin korkeasti koulutettua väkeä, tästä tulee hyvää jälkeä.
- Anonyymi
Eiköhän heistäkin niitä kaupan kassoja löydy, kun kesätöitä selvitellään …
- Anonyymi
Minkälainen koulutus on esim. Junnilalla ? Ei oikein mistään löydy tietoa ? Vuosikausia ollut poliittinen broileri, näitä ei ole aiemmin persuissa arvostettu, nyt johtoportaassa useampi sellainen, Purrasta lähtien. Enemmän kaupan kassa ymmärtää tavan kansalaisen asioista kuin kabineteissa työkokemuksensa hankkinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen koulutus on esim. Junnilalla ? Ei oikein mistään löydy tietoa ? Vuosikausia ollut poliittinen broileri, näitä ei ole aiemmin persuissa arvostettu, nyt johtoportaassa useampi sellainen, Purrasta lähtien. Enemmän kaupan kassa ymmärtää tavan kansalaisen asioista kuin kabineteissa työkokemuksensa hankkinut.
Kai se on ollu nuorempana Jugend HH -koulutuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai se on ollu nuorempana Jugend HH -koulutuksessa.
Taloushallinnon ja valtio-opin opinnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taloushallinnon ja valtio-opin opinnot.
Onkohan myös loppututkinto? Vai pelkkä hyvä alku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan myös loppututkinto? Vai pelkkä hyvä alku?
Taitaa olla jotaki kirjekursseja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jotaki kirjekursseja...
Natsi tausta kuten muillakin persuilla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3b69a666-4eb1-4f82-baeb-7e85cd3157c5
- Anonyymi
Ensimmäiset öyhöttäjät karsittiin jo huhtikuun vaaleissa.
Ei ollut puolueloikkareilla, Niemistö/Koskela kannatusta. - Anonyymi
Mäenpää olis sopinu työkyvyttömyys ministeriksi, mutta ei kyenny.
- Anonyymi
Ei sopisi, se kun taisteli itsensä eläkkeeltä pois.
Joku kepuli nostaa maataloustukea luopumiskorvausta ja maksattaa eläkkeensäkin vielä verovaroista. Helppo on huudella oppositiosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kepuli nostaa maataloustukea luopumiskorvausta ja maksattaa eläkkeensäkin vielä verovaroista. Helppo on huudella oppositiosta.Oliko ne Mäenpään pahoinpitelijät jonkun korkea-arvoisen kepulin poikia?
Tämä mietityttää? - Anonyymi
Juha sai medianäkyvyyttä Hesarissa ja muutama muukin... kyllä ollahan "mirnaata"..:)
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009660151.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juha sai medianäkyvyyttä Hesarissa ja muutama muukin... kyllä ollahan "mirnaata"..:)
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009660151.htmlTämähän on persujen suuresti arvostama ja kunnioittama lehti😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on persujen suuresti arvostama ja kunnioittama lehti😂😂😂😂
Mäenpäästä oli kaunis kuva Hesarissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kepuli nostaa maataloustukea luopumiskorvausta ja maksattaa eläkkeensäkin vielä verovaroista. Helppo on huudella oppositiosta.Onko siis lakannut olemasta päävikainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäenpäästä oli kaunis kuva Hesarissa.
UUH... melkoinen uros. UUH....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vkk-ano rinnalta puuttuu😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se taas Seolla, eduskunta on koolla juuri nyt ?
- Anonyymi
Tämä on yleinen käsitys.
Kepu pettää aina. - Anonyymi
PERSUT PETTÄÄ AINA!
- Anonyymi
Tämä oli hyvin päätelty.
- Anonyymi
Hyvät valinnat ja hyvää jälkeä tulee todellakin,mutta kyllä Möykkä-Mauria olis tarvittu grillijonoministeriksi ja Tynkkystä H.Moilasministeriksi,Mäenpää olis ollu oiva Turvenuijaministeri.
- Anonyymi
Takinkäännön maailmanennätys:
Purran persut olivat ilmastohumpan seinäruusuja mutta nyt he hehkuvat tuulivoimatangon pyöritettävänä
Välttämättömän vihreän siirtymän voimalla syntyy poliittisen takinkäännön maailmanennätys.
Kuinka ne työmiehen räjähtävät lepakot?
Ministeriauton nahkapenkki on niin houkutteleva.
Nyt kun hallitus on nimetty, 98 oli 2€ litra. Viime viikolla oli vielä 1,90€. Näin se elämä menee...- Anonyymi
Toukokuussa 2020 dieselin hinta oli Tilastokeskuksen mukaan 1,16 euroa litralta ja 95-bensiinin 1,28 euroa litralta.
Sitten tuli Sannan huulipunahallitus. Sana, Annika, Li, ja Hutisalo.
Näimme miten kyvyttömiä he olivat. Hinnat tuplaantuivat.
Joko on ikävä vihervasemmistohallitusta.
Pitkä on kepun opposiittiöaika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa 2020 dieselin hinta oli Tilastokeskuksen mukaan 1,16 euroa litralta ja 95-bensiinin 1,28 euroa litralta.
Pitkä on kepun opposiittiöaika.Olipa taas Persu kommentti,mikään hallitus ei olisi voinut estää öljyn hinnannousua jos ymmärtää tämän ajan maailmantilanteen,en nyt niitä jaksa sinulle lähteä toistamaan koska se olisi kuin tuuleen huutaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkä on kepun opposiittiöaika.On sullekin pitkä aika tulossa, Kela-tuet kun leikkaantuu.
Edellinen hallitus astui remmiin muuten vuonna 2019, että persuöyhötykseen pikkuisen tarkkuutta.
Kun Niinistö nimitti Orpon hallituksen virkaansa. Heti markkinat reagoivat, litra hinta 2,18€. Jos luvattu hinnan alennus tulisi, tulisi nyt edes edellisten viikkojen hintoihin alaspäin n. 1,85 litralta.
- Anonyymi
Toivottavasti PS saa alennettua lämmityspolttoöljyn hintaa,,,nyt oli 1,49 St1:llä..
- Anonyymi
Kuka lämmittää vielä öljyllä tapaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka lämmittää vielä öljyllä tapaansa?
Mun mielestä ö-lämmitys on oikein mukava, huoleton ja kestävä ratkaisu jo 60-luvulta ....(se on sitte eri asia,jos tykkää siitä luopua muka "maailmanpelastusmieles" niiren fossiilipäästöjen takia!:P).
Minen ölijylämmityksestä luopuusi, vaikka valtio tuplaas sen 4000 euron "avustuksen" , joka erellyttääs aika ison velan ottamista siinä muutosremontissa.
Ölijylämmityksen saa pienellä vaivalla täysin omavaraiseksi, jottei sammu kuin se pakkasilmasta lämpöä puristava hiäno ILPPI , jos sähkökatko tuloo! - Anonyymi
Lupasko ne lamppuöljyn hinnan laskua ? Taantumuksen aika koittaa persujen takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasko ne lamppuöljyn hinnan laskua ? Taantumuksen aika koittaa persujen takia.
Päreiden hinta pitäisi myös saada kohtuulliseksi. Hoitajapulaa voi lieventää poistamalla työmatkahevosten heiniltä arvonlisäveron.
- Anonyymi
Saako ny lämmittää puilla,antooko Orpo luvan
- Anonyymi
Kyllä saa, nyt on historiamme parhain hallitus, ideologiset ja muuten selkärangattomat puolueet on sivussa pitkään ja ihmisten on helpompi elää ja hengittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä saa, nyt on historiamme parhain hallitus, ideologiset ja muuten selkärangattomat puolueet on sivussa pitkään ja ihmisten on helpompi elää ja hengittää.
Kyllä, puhemiehelläkin on, vaikka on sivari niin ryhtiä ampua h0m0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, puhemiehelläkin on, vaikka on sivari niin ryhtiä ampua h0m0.
Kuka tässä nyt homoja ammuskelee, ei ne ole mitään pahaa tehneet, tai siis no, onhan se yksi tehnyt paljonkin pahaa, joka terroristeja elämäntyökseen on tänne rahdannut ja mahdollistanut toimillaan monet katuryöstöt ja raiskaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tässä nyt homoja ammuskelee, ei ne ole mitään pahaa tehneet, tai siis no, onhan se yksi tehnyt paljonkin pahaa, joka terroristeja elämäntyökseen on tänne rahdannut ja mahdollistanut toimillaan monet katuryöstöt ja raiskaukset.
Yks kiertää kaikki alan tapahtumat ja laskee puskista lippuja.
- Anonyymi
Punikit ulisee
- Anonyymi
Täs poikien kans mietittihin. Minä oon kyllä sitä mieltä notta kepu sitä ja kepu tätä? Voiko tämä pitää paikkaansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täs poikien kans mietittihin. Minä oon kyllä sitä mieltä notta kepu sitä ja kepu tätä? Voiko tämä pitää paikkaansa?
Tuskin. Taidatte olla humalassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä siitä mutta Kepun vika se täytyy olla.
- Anonyymi
Pressut tutisee,Pian ilmestyy uudet gallupit,neljän vuoden kuluttua jälleen 10% puolue ja Vihreät ja Kepuki edellä.
- Anonyymi
Miksi tosiaan nää ääniharavat ei päässy ministeriksi,olihan Möykkä-Maukkakin suosittu.Miten voi muuten selvitä pelkillä sakoilla törkeästä ylinopeudesta?Onko Poliisitkin Persuja?
- Anonyymi
Tynkänen olis varmaan kans halunnu Kaikkienalojenasiantuntijaministeriksi
- Anonyymi
Samaa huutaa Orpokin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549