Joo, frendi, kuulehan tätä. Sielu on se semmonen juttu, joka sisällä meitä ajattelee ja tuntee. Se on se meidän oma fiilistelijä, joka pyörittelee meidän mietteitä.
Mut sit meillä on myös noi aivot, jotka on niinku meidän kompuutteri. Ne hoitaa kaiken sen järkkäämisen ja prosessoinnin, jotta meidän sielu pystyy toimimaan ja oivaltelemaan juttuja.
Ja tää astraalikeho homma? No siinä sä otat semmosen energisen dubbelgängerin, joka irtautuu meidän fyysisestä kehosta. Se on semmonen seikkailija, joka heiluu toisessa dimensiossa tai jossain muussa meinigissä.
Mä nään niin, että astraalikeho on olemassa siksi, että meidän olis mahollisuus päästä juttuihin käsiks, mitä meidän fyysinen olemus ei pysty. Se on kuin portti toiseen maailmaan tai väylä meidän tietoisuuden syvyyksiin. Astraalikeho antaa meidän fiilistellä ja oppia juttuja, joita me ei muuten pystyttäis kokemaan.
No nyt mä oon tähän asiaan heittänyt ihan omat pohdinnat!
Mä hiffasin miks meillä on aivot!
Anonyymi-ap
1
238
Luetuimmat keskustelut
- 901369
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit64683- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61561