Noilla sanoilla transsukupuoliset ja heidän tukijansa perustelevat oikeutta ilmoittaa oma sukupuoli ja tulla kohdelluksi sen mukaan.
Jo on aikoihin eletty!
Ennen ihmiset tiesivät sukupuolen olevan synnynnäinen ja muuttumaton, mutta nyt se voi heidän mielestään vaihdella tunteiden oikkujen mukaan montakin kertaa elämässä ja he vahvistavat ihmisen sukupuoleksi sen, joka ei ole hänen todellinen sukupuolensa.
Ajatella, että laki antaa oikeuden esiintyä eri sukupuolta olevana kuin mitä todellisuudessa on!
On tämä pimeä aika...!
Ihminen saa olla sitä, mitä hän tuntee olevansa
7
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mielen voima on valtava. Jos mieli kiinnittyy pelastavaan Jeesukseen, niin vaikea on uskontoa vaihtaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17897740s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Julkisessa elämässä sukupuolella ei ole mitään merkitystä koska sukupuolielimellä ei hoideta mitään julkisia tehtäviä.
- Anonyymi
Sukupuoli on yllättävän monimutkainen asia, jos on perehtynyt asiaan.
- Anonyymi
Ennen ihmiset olettivat sukupuolen olevan synnynnäinen ja muuttumaton, mutta käsitykset, lähes joka asiassa tapaavat muuttua ajan mittaan. Mikään ei ole varmaa paitsi muutos, niinkuin joku on sanonut. Mutta voihan sitä potkia tutkinta vastaan ja vedota vanhoihin, hyviin (?) aikoihin. Mikähän on pimeää siinä, että yksittäisellä ihmisellä on oikeus määritellä sukupuolensa itse?
- Anonyymi
Tämä heidän oikeutensa haittaa sinua - tarkkaan ottaen - millä tavalla? Ihan omin sanoin voit kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623