Uusi tulkinta Ilmestyskirjasta

Anonyymi-ap

10
Ja viides enkeli vuodatti maljansa pedon valtaistuimelle, ja sen valtakunta pimeni; ja he pureskelivat kielensä rikki tuskissansa

Ja viides kusipaa myi ikuisen elaman pillereita normaaleille tervejarkisille ihmisille ja vihdoin saatiin bunkkerin sahkot korjattua ja he paasivat vihdoinkin nettiin


11
ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

Ja kiittivat saatanaa sairauksien parantamisesta mutta sanoivat, etta se taytyy tappaa silti

12
Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistuisi auringon noususta tuleville kuninkaille.

Ja kuudes kusipaa myi ikuisen elaman nestlelle jotta sen menekki lisaantyisi ja ne vitun amerikkaan menijat eivat saisi mitaan


13
Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.

Ja mina nain karitsan suusta, ja normaalien tervejarkisten ihmisten ja tarkkojen historioistsijoiden suusta lahtevan kolme hyvaa meemia, sammakon muotoista

14
Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

Ne olivat hyvia meemia jotka saivat heidat tajuamaan miten vitun aaliota he olivat ja ne levisivat netissa kulovalkean tavoin tavallisten ihmisten jakaessa nitta kokoamaan heidat sotaan saatanan suurena paivana

15
— Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi!

Katso, mina en hiivi taalla niin kuin joku gang stalkkeri mutta fiksu se joka on mukana total paranoiassa koska idioottejahan he ovat jos eivat sellaisiin usko



16
Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

Ja ne kokosivat heidat siihen paikkaan jonka nimi on hebreaksi vuoriston tasanko

20

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"

      Ja he halveksuivat karitsaa joka ei ollut saanut mittaan aikaiseksi normaalien ja tervejarkisten ihmisten hyvaksi
      5
      Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.

      Ja normaaleille tervejarkisille ihmsille sanottiin ettteivat ne saaneet puhua mitaan deep staten rikoksista 42 kuukauteen

      6
      Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.

      Ja ihmisett olivat hiljaa ja ylistivatt poliitikkoja ja muita joilla oli valtaa

      7
      Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.

      Ja he eivat saaneet hyokata poliiseja tai psykiatreja vastaan vain havitakseen oikeudessa eika silla ollut tenaa edes demokraattista valtaa

      8
      Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.

      Ja jokainen jonka nimi on CIA:n favourtism/jobs/grants/no investigation by the police listalla halveksuu normaaleita tervejarkisia ihmisia

      Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.


      10
      Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.

      Ja CIA sanoi, etta ne jotka osallistuvat muiden murhaamiseen, niita ei itseaan tapeta ja tahan uskoivat poliisit ja psykiatrit

      • Anonyymi

        On muuten melko lähellä tätä juttua:

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a12d0667-3b57-40da-9085-f9c35db7b572
        "Miehen pyyntöihin ei päivystyksessä reagoitu muutenkaan (!)
        – Makasin sidottuna peiton alla, ja oli todella kuuma. Pyysin juomista ja pyysin virtsa-astiaa, mutta en saanut mitään. Jouduin laskemaan alleni."

        Onko noiden "hoitajien" mielenterveyttä tai luonteen pätevyyttä alalle tutkitu?


    • Anonyymi

      Linkki eläviin kuviin?

      • Anonyymi

        Mita?


    • Anonyymi

      https://www.seiska.fi/kotimaa/miki-liukkosen-somejulkaisut-huolestuttivat-jo-pitkaan-en-mina-ela-vanhaksi/1076168

      Miki Liukkosen somejulkaisut huolestuttivat jo pitkään: "En minä elä vanhaksi"
      WSOY:n tiedottaja vahvisti Miki Liukkosen kuoleman Seiskalle tänään.
      Kirjailija Miki Liukkonen menehtyi eilen tiistaina 4. heinäkuuta 33 vuoden ikäisenä

      Mikin somekäytös eron jälkeen oli huomattavan alavireistä ja hän kirjoitti Instagram-julkaisuihinsa riipaisevan kauniita tekstejä, joissa kuvaili piinaavia tunteitaan.

      Mikin kolmanneksi viimeiseksi julkaisuksi jäi kuva, jonka surumielinen teksti kumpusi jostakin syvältä.

      - Olen voinut erittäin huonosti viime aikoina. Herään aamuisin paniikkiin ja kauhuun, illat myös kamalia. En tiedä. Tätä olotilaa, tätä tuskaa on mahdoton kuvailla.

      - Seuraan kevään hirvittävää elämän kukoistusta surun ja kateuden vallassa, en ole osa sitä. Ja kaikki, kaikki on vain ja ainoastaan Karmeaa. Tämä on tilanne. En minä jaksa, Miki kirjoitti.

      Toukokuun alussa lisäämässään erojulkaisussa Miki kuvasi tuntemaansa syvää rakkautta ja pyysi, etteivät seuraajat lähettäisi hänelle tsemppiviestejä.

      - Nyt jokaisessa sanassa lymyää syksy… ja minä puhun taivaalle, mutta taivas on tyhjä, hän kirjoitti ja kertoi tarvitsevansa aikaa.

      - Vanhana sitten joskus keinutuolissa kun keinuskelet, voit surra montaakin asiaa mut et sitä, että sait häntä rakastaa, eräs seuraaja kommentoi.

      - En minä elä vanhaksi, Miki totesi vastauksessaan.

      Mikiä pidetään yhtenä sukupolvensa merkittävimmistä kirjailijoista. Hän julkaisi uransa aikana kolme runokokoelmaa, viisi romaania ja aikuisille kirjoitetun kuvakirjan.

      Mikin teos O (2017) oli ehdolla kaunokirjallisuuden Finlandia-palkinnosta, ja sitä kutsuttiin kritiikeissä muun muassa yhdeksi 2010-luvun tärkeimmistä kotimaisista romaaneista.

      Mikin kuolinsyytä ei ole kerrottu julkisuuteen.

      --------------

      https://www.kaleva.fi/arvostelu-miki-liukkosen-jarkalemainen-romaani-on/1940042

      Ar­vos­te­lu: Miki Liuk­ko­sen jär­kä­le­mäi­nen romaani on hauska ja lä­pi­tun­ke­va ajan­ku­vaus

      Miki Liukkosen romaani O on niin avara teos, että on vaikeuksia päättää, mistä syrjästä sen kuvauksen aloittaisi, eikä siinä edes ole syrjää kuten sen nimi kertoo.

      09.05.2017

      Romaani Miki Liukkonen: O (tai yleispätevä tutkielma siitä miksi asiat ovat niin kuin ovat). WSOY 2017.

      Miki Liukkosen (s. 1989 Oulussa) romaani O on niin avara teos, että on vaikeuksia päättää, mistä syrjästä sen kuvauksen aloittaisi, eikä siinä edes ole syrjää kuten sen nimi kertoo.

      O on ympyrä, ikuisuuden symboli, kosmoksen alku ja loppu.

      Hahmoja riittää

      Ilmestyskirjaa siteeraava uintivalmentaja

      O kyseenalaistaa fiktion ja todellisuuden suhteen ironisoimalla ja kyseenalaistamalla realismin.

      -------------

      https://books.google.fi/books/about/O_e_kirja.html?id=MkmLDgAAQBAJ&source=kp_book_description&redir_esc=y

      Miki Liukkonen
      WSOY, 7.4.2017

      O on romaani

      ja Espanjassa veneen alla asuvaan narkkariin, joka näkee pohjan raosta taivaan jollaisesta me muut voimme vain uneksia.

      • Anonyymi

        https://www.ess.fi/paikalliset/151797

        Huumekauppiaat tuovat ostokset kotikylälle - "kauppa-autopojat" kiertelevät Lahdessakin

        14.10.2018

        -----------

        https://yle.fi/a/3-10455959

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla
        Itä-Suomen poliisissa tutkitaan muun muassa tapausta, jossa Lahdesta lähdettiin myyntireissulle maakuntakaupunkeihin.

        14.10.2018

        ------------

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2419484

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

        14.10.2018

        ---------

        https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5220269

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

        14.10.2018


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.ess.fi/paikalliset/151797

        Huumekauppiaat tuovat ostokset kotikylälle - "kauppa-autopojat" kiertelevät Lahdessakin

        14.10.2018

        -----------

        https://yle.fi/a/3-10455959

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla
        Itä-Suomen poliisissa tutkitaan muun muassa tapausta, jossa Lahdesta lähdettiin myyntireissulle maakuntakaupunkeihin.

        14.10.2018

        ------------

        https://www.ksml.fi/paikalliset/2419484

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

        14.10.2018

        ---------

        https://www.hameensanomat.fi/paikalliset/5220269

        Savon Sanomat: Huumeita levitetään nyt "kauppa-autojen" avulla

        14.10.2018

        https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009699480.html

        Kirjailija Miki Liukkonen on kuollut

        Liukkonen yhdisti kansainvälisen kokeellisen kirjallisuuden tuulia
        suomen kielen virtuoosimaiseen hallintaan.

        MIKI LIUKKONEN puhui mielenterveyteen ja jaksamiseen liittyvistä ongelmista avoimesti. HS:n haastattelussa keväällä 2019 hän kertoi säikähtäneensä, kun romaania kirjoittaessaan huomasi voivansa todella huonosti.

        ”Säikähdin. Sekin, että kirja oli omistettu minulle itselleni. Se vaikutti melkein kuin testamentilta”, Liukkonen sanoi.

        Viisi viikkoa sitten julkaistussa Instagram-julkaisussa hän kirjoitti:

        ”Tässä kuvassa haluan sulautua seinään, kadota. Olen voinut erittäin huonosti viime aikoina. Herään aamuisin paniikkiin ja kauhuun, illat myös kamalia. En tiedä. Tätä olotilaa, tätä tuskaa on mahdoton kuvailla. Mitä se oikeastaan ON, mistä se tulee etc. (Toki syy on osin selvä monille.)”, hän kirjoitti.

        ”Mutta on todettava, että myös jokin tässä keväässä, tässä sinfonisessa multikakofoniassa on tehdä hulluksi, ja sitten se kuinka jokainen akti, pieninkin, on tuskan ja työn takana. Etten osaa kuin maata lattialla ja huohottaa pahaa oloa ulos vain jotta se samassa hetkessä palaa taas sisään. Tuntuu että olen tulossa hulluksi. Tai surusta vain vinossa. Että jokainen solu tekisi kuolemaa, olisi musta.”

        ”Seuraan kevään hirvittävää elämän kukoistusta surun ja kateuden vallassa, en ole osa sitä. Ja kaikki, kaikki on vain ja ainoastaan Karmeaa. Tämä on tilanne. En minä jaksa.”


    • Anonyymi

      Johanneksen ilmestys 22

      1 Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta.

      2 Keskellä sen katua ja virran molemmilla puolilla oli elämän puu, joka kantoi kahdettoista hedelmät, antaen joka kuukausi hedelmänsä, ja puun lehdet ovat kansojen tervehtymiseksi.

      3 Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä

      4 ja näkevät hänen kasvonsa, ja hänen nimensä on heidän otsissansa.

      5 Eikä yötä ole enää oleva, eivätkä he tarvitse lampun valoa eikä auringon valoa, sillä Herra Jumala on valaiseva heitä, ja he hallitsevat aina ja iankaikkisesti.

      6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

      7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin!"

      8 Ja minä, Johannes, olen se, joka tämän kuulin ja näin. Ja kun olin sen kuullut ja nähnyt, minä lankesin maahan kumartuakseni sen enkelin jalkojen eteen, joka tämän minulle näytti.

      9 Ja hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi, profeettain, kanssapalvelija, ja niiden, jotka ottavat tämän kirjan sanoista vaarin; kumartaen rukoile Jumalaa".

      10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.

      11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.

      12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

      13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

      14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

      15 Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

      16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

      17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!" Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!" Ja joka janoaa, tulkoon, ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.

      18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

      19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

      20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!

      21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

    • Anonyymi

      2. Pietarin kirje 3

      15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;

      16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.

      17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,

      18 ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.

      ----------

      Apostolien teot 5

      1 Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan,

      2 ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.

      3 Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta?

      4 Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle."

      5 Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat.

      6 Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.

      7 Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.

      8 Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan".

      9 Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois."

      10 Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen.

      11 Ja suuri pelko valtasi koko seurakunnan ja kaikki ne, jotka tämän kuulivat.

      ----------

      Matteus 12

      30 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

      31 Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta.

      32 Ja jos joku sanoo sanan Ihmisen Poikaa vastaan, niin hänelle annetaan anteeksi; mutta jos joku sanoo jotakin Pyhää Henkeä vastaan, niin hänelle ei anteeksi anneta, ei tässä maailmassa eikä tulevassa.

      33 Joko tehkää puu hyväksi ja sen hedelmä hyväksi, tahi tehkää puu huonoksi ja sen hedelmä huonoksi; sillä hedelmästä puu tunnetaan.

      34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.

      35 Hyvä ihminen tuo hyvän runsaudesta esille hyvää, ja paha ihminen tuo pahan runsaudesta esille pahaa.

      36 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, minkä ihmiset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä.

      37 Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syylliseksi."

    • Anonyymi

      Luuk. 8:17

      Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.

      ----------

      Matteus 10

      24 Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.

      25 Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

      26 Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      27 Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

      28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

      -----------

      Luukas 12

      1 Kun sillä välin kansaa oli kokoontunut tuhatmäärin, niin että he polkivat toisiaan, rupesi hän puhumaan opetuslapsillensa: "Ennen kaikkea kavahtakaa fariseusten hapatusta, se on: ulkokultaisuutta.

      2 Ei ole mitään peitettyä, mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.

      3 Sentähden, kaikki, mitä te pimeässä sanotte, joutuu päivänvalossa kuultavaksi, ja mitä korvaan puhutte kammioissa, se katoilta julistetaan.

      4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä.

      5 Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

    • Anonyymi

      Sananlaskut 6

      12 Kelvoton ihminen, väärä mies on se, joka kulkee suu täynnä vilppiä,

      13 silmää iskee, jaloillaan merkkiä antaa, sormillansa viittoo,

      14 kavaluus mielessä, pahaa aina hankitsee, riitoja rakentaa.

      15 Sentähden hänen turmionsa tulee yhtäkkiä, tuokiossa hänet rusennetaan, eikä apua ole.

      16 Näitä kuutta Herra vihaa, ja seitsemää hänen sielunsa kauhistuu:

      17 ylpeitä silmiä, valheellista kieltä, käsiä, jotka vuodattavat viatonta verta,

      18 sydäntä, joka häijyjä juonia miettii, jalkoja, jotka kiiruusti juoksevat pahaan,

      19 väärää todistajaa, joka valheita puhuu, ja riidan rakentajaa veljesten kesken.

      ------------

      Sananlaskut 30

      32 Jos ylpeilit-olipa se houkkamaisuutta tai harkittua-niin laske käsi suullesi.

      33 Sillä maitoa pusertamalla saa voin, nenää pusertamalla saa veren, ja vihoja pusertamalla saa riidan.

      --------

      Sananlaskut 17

      14 Alottaa tora on päästää vedet valloilleen; herkeä, ennenkuin riita syttyy.

      Sananl. 15:18

      Kiukkuinen mies nostaa riidan, mutta pitkämielinen asettaa toran

      Sananl. 18:6

      Tyhmän huulet tuovat mukanaan riidan, ja hänen suunsa kutsuu lyöntejä.
      Sananl. 26:21

      Hehkuksi hiilet, tuleksi halot, riidan lietsomiseksi toraisa mies.

      Sananl. 28:25

      Tavaranahne nostaa riidan, mutta Herraan luottavainen tulee ravituksi.

      Sananl. 29:22

      Pikavihainen mies nostaa riidan, ja kiukkuinen tulee rikkoneeksi paljon.

      -------------

      Matteus 10

      34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.

      35 Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;

      36 ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.

      ------------

      Sananl. 18:19

      Petetty veli on vaikeampi voittaa kuin vahva kaupunki, ja riidat ovat kuin linnan salvat.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      3. Moos. 18:22

      Älä makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus.

      5. Moos. 22:5

      Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.

    • Anonyymi

      Ilm 2:14 Mutta minulla on vähän sinua vastaan: sinulla on siellä niitä, jotka pitävät kiinni Bileamin opista, hänen, joka opetti Baalakia virittämään Israelin lapsille sen viettelyksen, että söisivät epäjumalille uhrattua ja haureutta harjoittaisivat.

      Bileam vietteli israelilaisia syömään epäjumalille uhrattua sekä harjoittamaan haureutta.

      4 Moos 31:16 Katso, nehän ne olivat, jotka Bileamin neuvosta saivat israelilaiset antautumaan uskottomuuteen Herraa vastaan Peorin vuoksi, niin että vitsaus kohtasi Herran seurakuntaa.

      4 Moos 24:25 Senjälkeen Bileam nousi, lähti matkaan ja palasi kotiinsa; ja myöskin Baalak lähti tiehensä.

      4 Moos 25:

      1 ¶ Niin Israel asettui Sittimiin. Ja kansa rupesi irstailemaan Mooabin tyttärien kanssa.
      2 Nämä kutsuivat kansaa jumaliensa uhreille, ja kansa söi ja kumarsi heidän jumaliansa.
      3 Kun Israel näin antautui palvelemaan Baal-Peoria, syttyi Herran viha Israelia kohtaan.

      • Anonyymi

        Ovela keino; esim. kun ajattelee, että viholliskansat tai vaikka vain kateelliset jstkn syystä, niin lähtevät jakamaan jalluja ym pornolehtiä maahan, missä sodan jälkeen vielä rukoillaan totisena. Pian hätiin pääsee "asiassa auttamaan" TV eli esittäen riettaita pornohallivood filmejään ja härskisti lasten ja nuorten katseluaikaan.
        Eikä aikaakaan, kun näin opetettuina aikuiseksi kasvaneet pääsevät toimittajiksi ym asiantuntijoiksi, jotka aivan täydestä todesta kuuluttavat , että seksi ja porno on vapautettu kaikille nuorille jo yläasteella opetettavaksi. No, sitten näin opin saaneet uusi opettajakunta taas päättäjineen päättävät , että lapsille on heti päiväkotiin tultuaan alettava opettaa samat asiat, että varmasti OPPII suvaitsevaiseksi haureutta harjoittamaan!

        Lapsen kasvatuksesta aikuiseksi saakka Vastaa Jumalan Edessä ainoastaan lapsen omat VANHEMMAT. Miksi tämän ymmärtäminen ja toteuttaminen on pakon edessä estetty jo vuosikymmenet kansamme perheiltä? Että , kun aikoinaan jotku villitsijät keksivät, että pikkulapsilla on päiväkotioikeus, mutta ei oikeutta omien vanhempiensa varjelevaan läsnäoloon, niin kansa totteli vastaanpanematta näitä harvoja? Miksi?

        Vanhemman kansan on edelleen vastuu maamme suuntauksen menosta, koska he tietävät totuuden . He ovat jo kuin voimattomia seurausten edessä, mikä näkyy siinä, että nuoria on erittäin helppo viedä ja villitä vaikka mihin, ja eivät kuuntele vanhempiaan, vaan tietysti "suvaitsevaisia ". Rangaistus muotoutuu kuin itsestään ihmisten tahdosta kansalaistemme päälle, kuten Room 1 "..... Jumala on heidät hylännyt heidän synteihinsä, niin että....!

        Totuus katoaa ymmärryksestä - se on kansallemme erittäin paha asia , kun annetaan lapsi vietellä vain itse sivusta katsellen ja estämättä. Äiti ei voi mitenkään tietää , mitä päiväkodissa lapsi joutuu kestämään ja oppimaan, hän itse keskittyy päivän aikana omaan työrupeamaansa täysillä! Raamattu sanoo vain äidin opetukset. Sitten äidittömillä tietysti on omat kasvattajansa.

        Miksi ylipäätään kansamme alkoi puolivuosisataa sitten hyväksyä kaikki Bileamin opit? Miksi unohti, että Suomi oli Jumalan varjelema kristinuskoinen maa?
        https://www.youtube.com/watch?v=USM1cFne-p0&pp=ygUlbmluYSDDpXN0csO2bSBldGjDpG4gdW5vaGRhIGp1bWFsYWFzaQ==


    • Anonyymi
    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe