Suomessa kansalaisaloitelaki tuli voimaan vuonna 2012 vaikka jo Puna-Suomen perustuslakiehdoituksessa vuonna 1918 se jo oli. No, näpyttelin kansalaialoitteen ja lopussa tulikin ilmi, että pitää olla viisi vastuuhenkilöä eli yksin en voi tätä jättää. Neljä ihmistä puuttuu ja minkä takia? Löytyykö niitä? Tässä se kansalaisaloite nyt kuitenkin on:
Suomen tulisi mahdollistaa tupakkatuotteissa puhtaalla siirtymällä vain maatuvien filttereiden käytön ja näin olla luontoa suojeleva esimerkki muille maille.
Tupakantumpit ovat ympäristöongelma. Sallimalla vain maatuvat filtterit suunta on puhtaampaa siirtymää. Maatuvia filttereitä on jo markkinoilla tarjolla joten tuotekehitystäkään ei tarvitse tehdä. Pelkkä päätös tavallisten filttereiden vaihtaminen maatuviin riittää. Myöskin kaikki ulkomailta tuotavat tupakkatuotteet ei-maatuvilla filttereillä tulisi hävittää asian mukaisesti. Tehdään Suomesta ensimmäisena maana puhtaasti pelkkien maatuvien filttereiden maa.
KEKSIN KANSALAISALOITTEEN - MAATUVIEN FILTTEREIDEN MAA
Anonyymi-ap
3
241
Vastaukset
- Anonyymi
Johan filtteritön unelmasi on jo melkein toteutunut, nuuskapusseja on maastossa filttereitä enemmän..
Miksei kukaan valmista "tee se itse nuuskapusseja" settiä missä itse tehdään tupakasta nuuskaa ja laitetaan pussiin? Itse olen tätä tehnyt DIY-tyylillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749