Onko muilla tarvetta esitellä kroppaansa ja kaluansa täällä netissä? Itse tykkään näyttää ja myös katsella, kun toiset näyttävät komeita kroppiaan ja kalujaan. https://whereby.com/paljastajat tuolla pääsis nyt katsomaan, kun runkkaan loppuun asti.
itsensä esittely/paljastelu
61
4501
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan livenä mielummin esittelen.
- Anonyymi
Samaa mieltä, livenä, täytyy nähdä reaktio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, livenä, täytyy nähdä reaktio.
Kiimasta runkata autossa parkkiksella kun joku mies näkee. M67v JKL
- Anonyymi
Haluisko joku pirkanmaalla esitellä runkkaustaan vaikka jossain parkkiksella tms. Olisin innokas näkemään.
- Anonyymi
Kuopiossa mieluusti esittelen runkkaustani ja kulliani voi tutkia ja pallejani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa mieluusti esittelen runkkaustani ja kulliani voi tutkia ja pallejani
Kuopiossa minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiossa minäkin.
Mä Jyväskylässä autossa parkkiksella
- Anonyymi
Oletko nainen
- Anonyymi
Kiihottaa paljastelu ja tykkään jos tutkisivat pallejani ja kulliani usein
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Oot sä🫡😝
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa kullin paljastelu , länsi uusimmalla runkaan ja paljastelen.
M 64 CD 💃- Anonyymi
Sama seutu, en paljasta vaan liikun elin kovana hameen alla ja samalla runkkaan. Voin paidan avata ja antaa rintaliivien näkyä kun niissä on tekorinnat. Mikä parasta kiinnostuneitakin on löytynyt, siksi odotan kesää.
- Anonyymi
Kiihotavaa. Sama seutu, en paljasta vaan liikun elin kovana hameen alla ja samalla runkkaan. Voin paidan avata ja antaa rintaliivien näkyä kun niissä on tekorinnat. Mikä parasta kiinnostuneitakin on löytynyt, siksi odotan kesää.
- Anonyymi
Mä tykkään käyttää erittäin läpinäkyviä uimahousuja...
- Anonyymi
Missä päin näyttelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin näyttelet?
Pieksämäen seudulla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieksämäen seudulla...
Onko tänään esittely päivä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tänään esittely päivä ?
Tänään vois ollakin...jos keli säilyy tällaisena...
- Anonyymi
Yleensä Pirkanmaan levareilla tosi tiukoissa pvc/ latex leggarit. Bootsit huivit vyöt ketjut. Joskus autossa ilman housuja pelkkä nahkatakki tai läpinäkyvä paita tai pienet farkkushortsit.
- Anonyymi
Tykkään myöskin paljastella. Kesäisin voi luonnossa ja p-paikoilla nähdä ja myöskin itse paljastaa, jos on sopiva tilanne. P-paikat on hyviä paikkoja. Myöskin uimarannoilla ja uimahallissa. Muistakaa, että se on täysi-ikäisten puuhaa.
- Anonyymi
Levareilla hyvä näytellä kulliansa. Mennä autosta ulos ja kuselle, kusien jälkeen ravistella turhan kauan ja antaa nousta vähän seisokkiin, vedellä nahkoja hitaast samalla katsellen miehiä joita autoissa istuskelee, jos alkaa käsi käydä autoissakin. Sit vaan kalu ulkona kävellä pusikkoon niin aina joku tulee ottaan suihin, näin se menee.
- Anonyymi
Tuota täytyisi kokeilla , olisi mukava kun olisi joku kaveri jonka kanssa runkkaa ja ottaa suihin.
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Missä on tollanen paikka ...punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on tollanen paikka ...punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli?
Huomenna tarjolla posliini pippeliä rantakalliolla p-mäki...punaset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Tänään ajelin metsätielle ja laitoin puhelimen kuvaamaan kun riisuuduin ja runkkasin. Kiihottavaa kun on koko ajan pelko että joku ajaa paikalle. Lopuksi menin auton takapenkille alastomana ja runkkasin loppuun.
- Anonyymi
En paljastele itseäni, mutta aina on ollut fantasia, että joku/jotkut päättäisi paljastella minut vaikka väkisin itselleen. Kun kuljen tiukahkoissa farkuissa jossakin, niin saisivat riisua ne pois ja katsella perseen ja munat olisiko niille jotain sopivaa käyttöä heille.
- Anonyymi
Näytän mielelläni pallejani savottamiehille.
- Anonyymi
Kiihoittavaa katsella miehen munaa sekä palleja livenä tietysti. Esittelisin myös omaani bim Lpr. Kaipaan samaa ikäluokkaa olevaa miestä seuraksi.
- Anonyymi
Onko pihkaiset pallit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihoittavaa katsella miehen munaa sekä palleja livenä tietysti. Esittelisin myös omaani bim Lpr. Kaipaan samaa ikäluokkaa olevaa miestä seuraksi.
Moi
Oon myös Lpr-alueelta. Kiihottaisi saada katsella sinua kun seisotat ja runkkaat.
T. Ukm
- Anonyymi
Näytän kyllä kikkeliä mielelläni niin netissä kuin livenäkin. .
- Anonyymi
Vain naisille esittelen...
- Anonyymi
Itkonniemen luontopaikalla penkkejä.
Mukava r runkkarin unkkailla ja istuskella . - Anonyymi
Aina kun on tilanne niin vilautan. Näin kesällä kiva etsiä joku uimapaikka, riisuutua alasti ja käydä pulahtamassa ja toivoa että joku tule ja näkee. Vedessä ollessa yritän pitää kalun puolikovana tai jopa täysin kovana. Eli jos jou yllättää niin nousen vedestä teeskennellen häpeilevää ja kalu sojottaa kovana.
- Anonyymi
Tänään esittelee rantakalliolla...posliini pippeli ja punaset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Posliini pippeli ja punaset pitsipöksyt...tänään on esittely päivä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posliini pippeli ja punaset pitsipöksyt...tänään on esittely päivä...
Onko ollut paljon katselioita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ollut paljon katselioita ?
Ei oo kovin paljon ollu ...posliini pippeli ja punaset pitsipöksyt...
- Anonyymi
Nyt olisi mahdollisuus taas tulla kimppaan.
- Anonyymi
Missä päin M65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin M65v
Ketä tarkoitat...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin M65v
JKL ymp 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JKL ymp 65v
Posliini pippeli ja punaset pitsipöksyt...Pieksämäen seutu ...
- Anonyymi
https://whereby.com/paljastajat runkkuseuraa vailla
- Anonyymi
Itse runkkailen puistoissa paljastellen jäykkää kaluani naisille. Aivan mahtava tunne, kun nainen katselee punertavana seisovaa kivikovaa kyrpääni..
- Anonyymi
Itse olen laittanut seisovasta kyrvästäni kuvia omakuva.org. Ja kun vertaa muiden kaluihin niin huomaan ettei tarvitse hävetä. Sen verran paksu ja iso on itsellänikin.
M60v- Anonyymi
Olen myös laittanut kuvia omakuva.org
viimeksi laitoin paras trans osiolle kuva missä
minulla punaiset sukkanauhaliivit ja seisokissa posliini kulli.
M 64 CD 💃
- Anonyymi
Koska olisi whereby huoneita auki?
- Anonyymi
ketään tänään linjoilla?
- Anonyymi
Kelit lämpenee kohta pääsee esittelee...punaset pitsipöksyt ja posliini pippeli ...
- Anonyymi
Joko oot käyny esittelemässä pippeliä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko oot käyny esittelemässä pippeliä ?
Tänään kalliolle ...posliini pippeli...
- Anonyymi
Puoliksi paljastelua kommandona kulkiessa. Kalun profiili näkyy housujen läpi, joskus saattaa seisoakin :-P
- Anonyymi
sama juttu
- Anonyymi
Tänään wherebyssä ketään?
- Anonyymi
Tänään kalliolle esittelee posliini pippeliä....ja punaset pitsipöksyt...
- Anonyymi
En ole itseni paljastelija, mutta tykkäisin jos muut paljastelisi minua nähdäkseen millainen olen vaatteiteni alla. Olisi kiva tulla riisutuksi alastomaksi vaikka yllättäen.
- Anonyymi
Kuka näyttäis mulle ulkona muna?Siru14, haluun vaa katsoo. Saat runkata ihtees.
Ketjusta on poistettu 158 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984