Nakuranta Yyterissä

Anonyymi-ap

Hienoa nähdä Yyteriin palaavan taas enenevissä määrin pariskuntia ja yksinäisiä naisia, sekä naispareja. Vieläkin on nakurannalla yliedustettuna miehet, mutta kiintiöitä ei ole.
Nakurannalta on kyltit poistettu ja virallinen status poistettu. Auringon ottaminen sinänsä ei ole kiellettyä alastomana ja toimintaa voi jatkaa järjestylain suomin . Toiminta ei saa olla seksuaalista, häiritsevää tai pahennusta herättävää. Pelkkää uimista tai auringon ottamista alasti on vaikea pitää häiritsevänä tai pahennusta herättävänä.
Porin kaupungin lupaamaa korvaavaa rantaa ei ole vielä osoitettu. Porin kaupunki järjesti kyselyn nakurannasta ja lupasi etsiä uuden osuuden rantaa käyttöön, josta olisi helpompi yhteys veteen. Nyt pitää vähän tarkkailla liikennettä, kun haluaa ilkosillaan veteen. Ainakin minä käytän siihen saakka vanhaa ja kaikkien tuntemaa dyyniä, kunnes suunnitelma saa tuulta purjeisiin..

14

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksin sait tumputtaa

    • Anonyymi

      Lisää nakurantoja tarvittaisiin ehdottomasti..
      N49

      • Anonyymi

        Ehdottomasti tarvitaan jokaiseen kuntaan vähintään yksi ranta myös naturisteille. Jokaiselle isommalle rannalle kaistale aatamin ja eevan pukuisille. Tanskassa voi lähes jokaisella rannalla olla ilman uimapukua. Naturisteille tarvittaisiin myös oma leirintäalue. Muissa euroopan maissa näitä on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yyterin ex nakuranta osuus hohkaa tyhjyyttä. Nyt ollut 2 viikkoa hellettä eikä paikalla ole ollut kuin 2-5 miestä per. Päivä.

    • Anonyymi

      Muutamia pareja oli etelän puolella hyvät nautinnot sain

      • Anonyymi

        Lisää katselijoita ois kiva saada. Tekee hyvää kun joku katselee naiseni paljaita paikkoja


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Just näin. Viime kesänä oli joinain päivinä aika paljonkin väkeä. Heti kun lämmöt palaa niin tontille!

      • Anonyymi

        Pysy kotonasi urpo.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      H­­ei! Ku­­­ts­um­­­me sinu­­­t kä­­ymään u­­­ude­­­ss­­­a cha­­tis­­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/Z4u7E5

    • Anonyymi

      Koska nihkeä Porin kaupunki ei näköjään aio osoittaa korvaavaa nakurantaa, niin eikö Yyteriin voisi perustaa epävirallinen n-ranta? Vaikka eteläpäätyyn Munakarin tienoille. Sinne vaan kesällä, vaikka 50 kerralla, niin kukaan ei tuu pois ajamaan..

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe