Missä Jumala on

Anonyymi-ap

PUTINI on tapattanut satoja ihmisiä josta lapsia yli kuusisataa.Ei nämä ihmiset ole liikoja Jumalan apua saaneet. jumalaa ei ole olemassakaan,

6

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas Jumala. Vie suomalaiset pois.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899026g

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jumala kuoli kirottuna ristillä 33 jKr koska rakasti maailmaa sen väkivallasta huolimatta.
      Hän tahtoi maailmalle antaa elinaikaa ja antoi siksi henkensä maailman edestä.

Jumalan perijäjoukko oli kirjava. Mukana oli myös saatana jonka valta tuli ulottumaan yli valtakuntien ja niiden loiston.

Mä oon pahoillani että Jumalaa ei todellakaan enää ole. Hän on kuollut. Sen tähden maailmassa on tosi paljon raakuutta yhäti.

Jumalan perijät yrittää varmaan parhaansa, mutta vasta monien ahdingojen jälkeen saavat pystyyn Jumalan valtakunnan. He eivät ole kuitenkaan kuolleen Jumalan veroisia, vaan hallitsevat petoksella ja väkivallalla. Yhäti.
      Jumalan valtakunta on kuitenkin parempi ratkaisu kuin jokin muu.

Muista että kuollut Jumala jätti jälkeen myös pyhiä kirjoja. Niiden avulla voi monet asiat selventyä.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18622066/uskonnollinen-fanatismi-on-kaikkein-vaarallisin-ilmio
        Uskonnollinen fanatismi on kaikkein vaarallisin ilmiö
        Anonyymi-ap
        2024-09-09 13:15:23

Mitä IKUISEN HELVETIN kidutususkonnon historia opettaa meille? Että se on kaikkialla lietsonut suvaitsemattomuuden liekkejä, levittänut tasangoille ruumiita, juottanut maan vereen, polttanut kaupunkeja, tuhonnut kansakuntia, mutta ei ole koskaan tehnyt ihmisistä parempia, vain huonompia.

Kidutususkonto on ollut vain talutushihna. Jos kansa on sortunut kidutususkontoon, se tarkoittaa, että se suostuu sietämään enemmän. Kidutusskonto on ristiriidassa moraalin kanssa juuri siksi, että se on ristiriidassa järjen kanssa. Hyvyyden aisti liittyy läheisesti totuuden aistiin. Älyn turmeltuminen johtaa sydämen turmeltumiseen. Sillä, joka pettää älyään, ei voi olla vilpitöntä, rehellistä sydäntä. Kristillinen ikuisen helvettiopin kidutususkonto on tappanut miljoonia ihmisiä. Jotain on selvästi vialla siinä uskonnossa.

• Olen erittäin iloinen, että Jumala ei ole kuollut, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minussa sekä kaikissa uskovissa. Lähes joka päivä keskustelen Hänen kanssaan. Evankeliumin ilosanoma on siinä, että jo noin 2000 vuotta sitten Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen kaikkien maailman ihmisten edestä, niin että voimme saada vanhurskauden (syyttömäksi julistamisen) armosta ilmaiseksi, täysin ilman omia tekojamme ja ansioitamme. Ylistys Jumalalle!

• Tiedätkö, mitä Jeesus Kristus on tehnyt Putinin synneille jo noin 2000 vuotta sitten?
      Hän on tehnyt sen, minkä Hän on tehnyt sinun ja minun ja kaikkien ihmisen synneille, joten täysin samalla viivalla olemme kaikki Putinin kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2918
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2249
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1582
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1326
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1188
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      903
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      834
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      832
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      786
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe