PUTINI on tapattanut satoja ihmisiä josta lapsia yli kuusisataa.Ei nämä ihmiset ole liikoja Jumalan apua saaneet. jumalaa ei ole olemassakaan,
Missä Jumala on
8
1223
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas Jumala. Vie suomalaiset pois.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17899026g
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jumala kuoli kirottuna ristillä 33 jKr koska rakasti maailmaa sen väkivallasta huolimatta.
Hän tahtoi maailmalle antaa elinaikaa ja antoi siksi henkensä maailman edestä.
Jumalan perijäjoukko oli kirjava. Mukana oli myös saatana jonka valta tuli ulottumaan yli valtakuntien ja niiden loiston.
Mä oon pahoillani että Jumalaa ei todellakaan enää ole. Hän on kuollut. Sen tähden maailmassa on tosi paljon raakuutta yhäti.
Jumalan perijät yrittää varmaan parhaansa, mutta vasta monien ahdingojen jälkeen saavat pystyyn Jumalan valtakunnan. He eivät ole kuitenkaan kuolleen Jumalan veroisia, vaan hallitsevat petoksella ja väkivallalla. Yhäti.
Jumalan valtakunta on kuitenkin parempi ratkaisu kuin jokin muu.
Muista että kuollut Jumala jätti jälkeen myös pyhiä kirjoja. Niiden avulla voi monet asiat selventyä.- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18622066/uskonnollinen-fanatismi-on-kaikkein-vaarallisin-ilmio
Uskonnollinen fanatismi on kaikkein vaarallisin ilmiö
Anonyymi-ap
2024-09-09 13:15:23
Mitä IKUISEN HELVETIN kidutususkonnon historia opettaa meille? Että se on kaikkialla lietsonut suvaitsemattomuuden liekkejä, levittänut tasangoille ruumiita, juottanut maan vereen, polttanut kaupunkeja, tuhonnut kansakuntia, mutta ei ole koskaan tehnyt ihmisistä parempia, vain huonompia.
Kidutususkonto on ollut vain talutushihna. Jos kansa on sortunut kidutususkontoon, se tarkoittaa, että se suostuu sietämään enemmän. Kidutusskonto on ristiriidassa moraalin kanssa juuri siksi, että se on ristiriidassa järjen kanssa. Hyvyyden aisti liittyy läheisesti totuuden aistiin. Älyn turmeltuminen johtaa sydämen turmeltumiseen. Sillä, joka pettää älyään, ei voi olla vilpitöntä, rehellistä sydäntä. Kristillinen ikuisen helvettiopin kidutususkonto on tappanut miljoonia ihmisiä. Jotain on selvästi vialla siinä uskonnossa. Olen erittäin iloinen, että Jumala ei ole kuollut, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minussa sekä kaikissa uskovissa. Lähes joka päivä keskustelen Hänen kanssaan. Evankeliumin ilosanoma on siinä, että jo noin 2000 vuotta sitten Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen kaikkien maailman ihmisten edestä, niin että voimme saada vanhurskauden (syyttömäksi julistamisen) armosta ilmaiseksi, täysin ilman omia tekojamme ja ansioitamme. Ylistys Jumalalle!
Tiedätkö, mitä Jeesus Kristus on tehnyt Putinin synneille jo noin 2000 vuotta sitten?
Hän on tehnyt sen, minkä Hän on tehnyt sinun ja minun ja kaikkien ihmisen synneille, joten täysin samalla viivalla olemme kaikki Putinin kanssa.- Anonyymi00006
Niin jokainen tappaar
- Anonyymi00007
Satuolentohan jumala on👀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit214897Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483789KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1152825Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181938- 1231880
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439