USA vastaa valtiona täydellisesti sarjamurhaaja Holmesia 1800-luvulla.

Anonyymi-ap

Henry Holmes nimellä tunnettu sadisti sarjamurhaaja rakensi Chicagoon 1800-luvun lopulla velkarahalla palatsin, minkä oli huolella suunnitellut ihmisten kiduttamalla tappamista varten. Sinne hän mm. pestasi kauniita naisia töihin, jotka ensin vietteli seksikumppaneikseen ja rakastumaan itseensä, saattoipa vielä kosia ikionnellista morsianta, ennen kuin tappoi tämän sadistista nautintoa tuntien. Ja sitten taas houkuteltiin uusi uhri murhattavaksi.

Holmes oli äärimmäisen kiero, hyväkäytöksinen ja taitava valehtelija/manipuloija, juuri kuten USA valtiona on. Holmesin luoma kuva valtaisan rikkaasta miehestä auttoi korviaan myöten velkaista huijaria hurmaamaan naisen kuin naisen, ihan kuten maailman velkaisin ja valtaisalla nopeudella lisää velkaantuva USA aina vain pystyy huijaamaan pauloihinsa pyydystämänsä uhrit luulemaan itseään ökyrikkaaksi.

Katsoessani dokumenttisarjan Holmesista tuli väistämättä mieleen, että USA on täsmälleen samanlainen pahuuden kyllästämä sadistien valtakunta, mikä on huijannut Suomen kaltaiset Hölmölät kieroilullaan vuosikymmeniä sitten valtaisaan kiimaan itseään kohtaan, samalla tavalla kuin Holmes huijasi kymmenet naiset täydellisesti valtaansa.

En epäile hetkeäkään, eikö Suomen kansan kohtalo USA:n seksileluna ole samalainen kuin oli kymmenien Holmesin huijaamien seksilelu-naisten kohtalo. Suomen johto tapattaa kansansa niin kuin Holmesin naisuhrit tapattivat itsensä, kuvitellen olevansa palvontansa kohteen arvostamia rakastettuja, vaikka palvonnan kohde vain saa sairasta nautintoa oveluudestaan ja ylivertaisuudestaan, leikkimällä kissaa ja hiirtä ennen uhrinsa tappamista.

https://www.youtube.com/watch?v=pEpBXnrk-4U

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Holmesin tapaus ja sadat vastaavat ympäri maailmaa todistavat, kuinka taitavat sadistit huijarit kykenevät pyörittämään uhrejaan miten haluavat, jolloin uhrit palvovat heitä sokeasti aina siihen asti, kunnes vasta kuoleman hetkellä älyävät totuuden. Siihen asti he antavat murhaajalleen innoissaan kaiken, mitä tämä haluaa.

Suomen vuosikymmeniä jatkunut sokea USA:n palvonta ja sen lukemattomien valtaisien rikosten kiistämien, sekä esim. Irakissa noin 500 000 lapsen murhaamisen väittäminen pelkäksi Irakin kansan auttamiseksi, kertoo täysijärkisille USA:n hypnoosista vapaille ihmisille vastaavanlaisesta suhteesta, kuin missä sadisti Holmes vaivattoman helposti huijasi uhrinsa alistumaan ja jumaloimaan itseään.

Holmesin tapauksessa osuvasti Suomen näköpiirissä olevaa kohtaloa USA:n palvelijana kuvastaa se, miten Holmes huijasi häntä täydellä lojaaliudella vuosia rikoksissaan avustaneen miehen ottamaan henkivakuutuksen, minkä jälkeen Holmes murhasi tämän, saadakseen vakuutusrahat.

• Anonyymi

Minusta USA on taas kuin hyttyiset, jotka lentelee vierellä "eeeh mittän hättää, kaverit tässä vaa on", kohta kun silmä välttää niin ne on imemässä verta käsivarresta.

• Anonyymi

Henry Kissingeriä ihaillaan suurena rauhantekijä-nobelisti-diplomaattina, vaikka tämä nyt 100-vuotias herra on vastuussa Vietnamin massapommituksista ja tuhansien ihmisten kuolemista.

• Anonyymi

Juuri USA on hallinnut teknologiaylivoimallaan länsimaiden puhelin- ja internetverkkoja, joista Venäjä on ollut ulkona kuin lumiukko.

Juuri USA on paljastunut yhä uudelleen ja uudelleen maailman johtajien sähköpostien ja puhelujen urkkijaksi teknologisen ylivoimansa avulla. Eikä esim. Angela Merkelin vuosikymmenten urkinnan paljastuminen aiheuttanut mitään sanktioita, vaan asiaa pidettiin täysin luonnollisena USA:n oikeutena toimia.

Juuri USA:ssa majailee harvojen mediapoolien omistukseen keskittynyt länsimaiden medioiden johto, jolloin kaikki Suomen valtamedioiden maailmaa koskeva uutisointi tuotetaan USA:sta.

Edellä kerrotuista faktoista huolimatta, kun USA:n taskussa olevat Suomen poliitikot ja valtamediat rummuttavat Venäjä vakoilevan, trollaavan ja ohjailevan Suomen kansaa mielin määrin, uskoo kansa sokeasti tähän. Kansa kieltäytyy edes ajattelemasta, että vain USA:lla on välineet ja kyky sellaiseen, ja että se myös käyttää molempia maksimaalisella teholla, ajaakseen vain omia etujaan.

• Anonyymi

Uuden hallituksemme lupaus on tiivistää ja lähentää Suomen ja USAn välejä ja yhteistyötä.
      Tämä kun maailmassa on jo menossa yhä uusien maiden irrottautuminen sen "kumppanuudesta" ja dollarihegemoniasta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja tuosta tulee mieleen että olkoon niin tai näin, niin parasta olisi pitää riittävästi välimatkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe