On se muodostettu, turhaa sitä hoet. Kaikki se tiedetään.
Kapi hokee että hallitus on muodostettu
18
216
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi välttämättä haluat tulla todistamaan idioottimaisuutesi tänne ja päivittäin. Tee Perhon Ekit, olet täysin turha ihminen ja rasite ympäristölle.
- Anonyymi
Kapiko ?
- Anonyymi
Puhemieskin jo valittiin, joka arvoasteikossa presidentin jälkeen toisena.
- Anonyymi
Joko sinne perähikiälle tuli linja-autossa tieto, että meillä on nyt uusi hallitus? Kepu on Kurvisen mukaan mallioppilas oppositiossa ja ei turhia vastustele.
- Anonyymi
Oli se Kurvinen jolla on se possun töpselinokka? Se emäsian näköinen kepulainen? Jäätteenmäki näytti ihan kanalta ja kaakatti samalla tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli se Kurvinen jolla on se possun töpselinokka? Se emäsian näköinen kepulainen? Jäätteenmäki näytti ihan kanalta ja kaakatti samalla tavalla.
Kapin ihmis arvostelu. Ei ihmetellä kun Valiolta laitettiin kasvamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurvisesta saisi Atrialle hyvän mainoshahmon joulukinkkua myymään, peppuun saparo ja kontilleen röhkimään Kurvinen, kinkkua menisi kaupaksi, kuin ryssissä lantunlientä.
Kapi laittoivat muhkealle eläkkeelle arvostettuna henkilönä, ehti siinä sivussa nostaa aikamoista palkkaakin, kepu arvosti suuresti Kapia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele idiootti edes kirjoittamaan, kyllä huomaa, että yläastelaiset on kesälomalla.. Mutta soittokuntalaiset ainesta selvästi, tyhmä kuin aisa-ossi tai kuka tahansa vvklainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurvisesta saisi Atrialle hyvän mainoshahmon joulukinkkua myymään, peppuun saparo ja kontilleen röhkimään Kurvinen, kinkkua menisi kaupaksi, kuin ryssissä lantunlientä.
Kapi laittoivat muhkealle eläkkeelle arvostettuna henkilönä, ehti siinä sivussa nostaa aikamoista palkkaakin, kepu arvosti suuresti Kapia.Mistä tiedät Pankkolängvitsi.
Maitojunallako eläkkeelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät Pankkolängvitsi.
Maitojunallako eläkkeelle.Kepulainen märkä päiväuni, Valiosta maitojunalla;-)))))))))) Mistä näitä kepu-urpoja oikein sikiää;-)))))))) Bwahaahaaaaaaaaaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lapsena kasvatettu. Se näkyy nyt vanhuksena korostuneesti.
- Anonyymi
On hallitus valittu, on se. Sano Kapillekkin, ettei ole huolestuneena.
- Anonyymi
Mutta Kapi ei ole kertonut vielä, että onko kepu mukana hallituksessa ja mitkä salkut meni kepulle? Saivatko pääministerin salkun?
- Anonyymi
Olipa turha aloitus.
Kapin aloituksessa oli tunnetusti muutakin kuin se, että hallitus on muodostettu.- Anonyymi
Avaajalle se ei ole auennut.. Hänellä on paha vika luetun ymmärtämisessä.. Erittäin paha vika..
En juuri koskaan tällaisiin reagoi, mutta nyt teen poikkeuksen. Avaukseni oli ajankohtainen ja asiallinen ja on saanut asiallisia vastauksiakin. Sanonhan sen lopuksi näinkin: ”Täällä on tiedoiltaan ja taidoiltaan minua parempia asiakeskustelijoita. En kuitenkaan tunne heitä kohtaan ihailua tai kateutta niin, että alkaisin tehdä heistä avauksia tai edes alkaisin heistä keskustelemaan”.
Tämän avauksen tarkoitus oli vain herättää keskustelua minusta ja on näköjään tullutkin - ja vain sellaista, josta ei voitane sanoa samoin kuin sanoin tuohon edelle avauksestani lainaamassani. Enpä viitsi puutua moiseen enempää, mutta oikaisen tuota, joka sanoo: ”Ei ihmetellä kun Valiolta laitettiin kasvamaan”.
Ei minua laitettu pois sieltä Valiolta vaan 63-vuotiaana 01.07.1998 jäin täydelle eläkkeelle ja minulle pidettiin komeat läksiäisjuhlat isännöintiini kuuluneessa Valion edustuspaikassa Näsen kartanossa Porkkalanniemellä, jossa minulle vielä ojennettiin korkein kunniamerkkini Suomen Valkoisen Ruusun Ritarikunnan ritarimerkki.- Anonyymi
Älä välitä, tämän ketjun avaaja on mieletään sairas ja ei todellakaan ns normaali. Jätä omaan arvoosi, niin me muutkin tehtiin, mitä nyt vähän kurmootettiin vajakkia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804