Ei pelkkä uskominen ketään pelasta yhtään mistään

Anonyymi-ap

Ei pelkkä uskominen ketään pelasta yhtään mistään.

Jenkkilästä tulee paljon niitä uskon huutkauppakeisareita, jotka hokee Jeesuksen nimeä, aamenia ja halleeluujaa....ensimmäinen, toinen ja kolmas kerta. Siellä on käsi pystyssä ja siellä...

Maksuksi kelpaa vain käteinen.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

68

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaatolahkojen molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

1. Kun. 18:29

Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍒 ­­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17900265F

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vauvakastettu aloittaja, jos et usko, niin miksi kirjoittelet USKOVIEN palstalla?
      Sinulle on varattu jumalattomien vauvakastettujen palsta.

• Anonyymi

aina on paljussa tilaa yhdelle sambaajalle niin !

• Anonyymi

Uudestikastettu haluaa taas vauvoja. SE on jumalaton pedo ja tämä on sen palsta ja täällä on näköjään myös kristittyjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aina on paljussa tilaa yhdelle sambaajalle niin !

aina on paljussa tilaa yhdelle helluntailaiselle pedolle !

tässä tapauksessa aambaavalle pedokääkälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aina on paljussa tilaa yhdelle helluntailaiselle pedolle !

tässä tapauksessa aambaavalle pedokääkälle

Vauvakastettu pysy omalla palstallasi tai luovuta minulle lapsesi !

• Anonyymi

Näyttää olevan kun sen viesti poistettiin tuosta.

Hyvä niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää olevan kun sen viesti poistettiin tuosta.

Hyvä niin

Se on hieno asia. Se saa sen aina raivon valtaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hieno asia. Se saa sen aina raivon valtaan :D

Siksikö sinä raivoat noin kovasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi raivoat niin kovasti! Sinun viestisi poistettiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan jonglööri ollut lähetystössä Taiwanilla:
        "Ainakin kahdeksan entistä Suomen lähetysseuran lähetyskodissa Taiwanissa asunutta lasta on tehnyt poliisille rikosilmoituksen heihin kohdistuneesta törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksista. Asia käy ilmi toimittaja Janne Villan tänään tiistaina julkaistavasta kirjasta Hengellinen väkivalta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan jonglööri ollut lähetystössä Taiwanilla:
        "Ainakin kahdeksan entistä Suomen lähetysseuran lähetyskodissa Taiwanissa asunutta lasta on tehnyt poliisille rikosilmoituksen heihin kohdistuneesta törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja raiskauksista. Asia käy ilmi toimittaja Janne Villan tänään tiistaina julkaistavasta kirjasta Hengellinen väkivalta"

Kappas. vaikuttaa siltä että uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on ollut siellä

Hän on lasten kimpussa aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kappas. vaikuttaa siltä että uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa on ollut siellä

Ainakin se kopioi tänne aina noita raiskausjuttuja. No, ne helluntailaista kiinnostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonglööriin näköjään sattui!
        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Hänellä mahtoi olla hauskaa Taiwanilla.

• Anonyymi

Jumala pelastaa. Pelastus otetaan vastaan uskon kautta.

• Anonyymi

Pelasta nyt edes itse itsesi. Ei sitten. Nyt.

• Anonyymi

Usko Herraan Jeesukseen Kristukseen pelastaa kun katuen käännymme Vapahtajan puoleen ja haluamme vastustaa syntiä.

• Anonyymi

Ihmisen teot, ajatukset ja mielentilan muutokset ("metanoia") eivät ole pelastustekoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisen teot, ajatukset ja mielentilan muutokset ("metanoia") eivät ole pelastustekoja.

Uskon Hengen lahjan saaminen on se viimeinen vaihe ja sinetti Jumalan tekemässä syntien pois pesemisessä eli pelastusoperaatiossa. Pelastusteot on Jumalan tekoja.

Hän pelasti meidät, ei meidän hurskaiden tekojemme tähden, vaan pelkästä armosta. Hän pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät.

Joh. 3:27

Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta. "

• Anonyymi

Hell. liikkeen perustaja Parhami oli ahkera kielimies. Samoin sen lahkoliikkeen tänne Suomeen tuonut Olsenin pastori. Heille oli tärkeätä lapsityö, poikatyö, miestyö ja vankilatyö.
      Molemmat on ylennetty kirkkauteen ja julistettu Pentecostalismin ylimmän päättävän elimen toimesta pyhimyksiksi.

• Anonyymi

No kerrohan aloittaja, ellei uskominen Jeesukseen siis pelasta ketään yhtään mistään, että mikä sitten Sinun mielestäsi pelastaa?

• Anonyymi

Pakene pois helluntailaisten harhaopeista ja henkivalloista

Muista Lootin vaimoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista Lootin vaimoa!

Toinen helluntai - toinen henki - toinen herra - toinen kaste

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista Lootin vaimoa!

Samaten siinä käy kuin Lootin vaimolle kun pakenee helluntaiseurakunnasta luterilaiseen, muuttuu patsaaksi. Luterilainen muotojumalisuus saa sen aikaiseksi että ihiminen jähmettyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaten siinä käy kuin Lootin vaimolle kun pakenee helluntaiseurakunnasta luterilaiseen, muuttuu patsaaksi. Luterilainen muotojumalisuus saa sen aikaiseksi että ihiminen jähmettyy.

Luterilainen Kirkko on vanha Kristillinen kirkkokunta, siellä on tallessa synnit pois pesevä yksi kaste. Ef.4:5, mitä helluntailaisuus ei tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.

Amerikassa tänä lopun ajassa perustettu Pentecostalismi, jossa on vieraat henget ja vieraat opit, joiden tehtävä on eksyttää mahdollisimman monta kristitttyä lahkolaiseksi villitsevien antikristillisten henkien alaisuuteen. Helluntailaisuuden villitsevät epäpyhät henget käyttää härskisti Jeesus- nimen voimaa eksyttäessään ihmisiä liittymään lahkolaiseksi.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luterilainen Kirkko on vanha Kristillinen kirkkokunta, siellä on tallessa synnit pois pesevä yksi kaste. Ef.4:5, mitä helluntailaisuus ei tunne eikä tunnusta olevan olemassakaan.

Amerikassa tänä lopun ajassa perustettu Pentecostalismi, jossa on vieraat henget ja vieraat opit, joiden tehtävä on eksyttää mahdollisimman monta kristitttyä lahkolaiseksi villitsevien antikristillisten henkien alaisuuteen. Helluntailaisuuden villitsevät epäpyhät henget käyttää härskisti Jeesus- nimen voimaa eksyttäessään ihmisiä liittymään lahkolaiseksi.

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

Jeesus: Monet tulevat esiintymään minun nimelläni ja eksyttävät monia.

• Anonyymi

Kristillisissa vanhoissa Kirkoissa on tallessa synnit pois pesevä kaste ja ehtoollinen syntien anteeksisaamiseksi.

Jenkkilä uskonto Pentecostalismit on vesittäneet niiden merkityksen pelkäksi uskonnolliseksi rituaaliksi, ihmisteoksi.

• Anonyymi

Kaste ei pese lihan saastaa pois.

1.Piet 3:21...Se ei ole lihan saastan poistamista vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaste ei pese lihan saastaa pois.

1.Piet 3:21...Se ei ole lihan saastan poistamista vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta Jeesuksen Kristuksen ylösnousemuksen kautta,

Lihan saastalla Pietari viittaa Mikve-pesuun, jossa mentiin kokonaan veden alle pesemään lihan saastaisuuksia yhdynnän ja kuukautisten jälkeen.

Kasteessa Jumala pesee synnit pois aina perisynnin kadottavasta voimasta lähtien.

Ap. t. 22:16

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihan saastalla Pietari viittaa Mikve-pesuun, jossa mentiin kokonaan veden alle pesemään lihan saastaisuuksia yhdynnän ja kuukautisten jälkeen.

Kasteessa Jumala pesee synnit pois aina perisynnin kadottavasta voimasta lähtien.

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

Hyvä omatunto on seurausta siitä kun Jumala pesee kasteessa synnit pois eli uudestisynnyttää ihmisen kasteen vedestä ja Hengestä sanansa lupauksen
        Kastetta vedestä ja Hengestä Raamattu kutsuu uudestisyntymisen pesoksi.
        Peso on vanha sana kasteesta, missä aina käytetään pesoasiassa olevaa pyhitettyä vettä.

• Anonyymi

Aloittaja on neuvostokommonistien trolli.

• Anonyymi

Joh. 15:15

En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.

Jaakob oli Jeesuksen läheinen ystävä, joka tiesi, mitä Jeesus ajatteli ja puhui.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Millaisia on aloittajan uskossa tekemät teot ?

• Anonyymi

Parhami ja Olseni taisivat olla niitä Mikve-miehiä? Ne kun pesi sitä lihan saastaisuuksia siellä paljussa?

• Anonyymi

Helluntailaisten harhaopin mukaan he ovat Jeesuksen kaltaisi täysin synnittömiä heti tähän maailmaan syntyissään, kasteelle ja ehtoollinen ei heidän opin mukaan liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

Ps. 58:4

Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

"Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
        Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
        Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin."

• Anonyymi

Ai, olivatko hekin solunäytejuutalaisia, niinkuin sinä, vai mitä tarkoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten harhaopin mukaan he ovat Jeesuksen kaltaisi täysin synnittömiä heti tähän maailmaan syntyissään, kasteelle ja ehtoollinen ei heidän opin mukaan liity mitenkään ihmisen syntiongelmaan.

Ps. 58:4

Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

"Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja äitini on minut synnissä siittänyt.
        Katso, totuutta sinä tahdot salatuimpaan saakka, ja sisimmässäni sinä ilmoitat minulle viisauden.
        Puhdista minut isopilla, että minä puhdistuisin, pese minut, että minä lunta valkeammaksi tulisin."

Varför dröjer du då nu? Stå upp och låt döpa dig och avtvå dina synder, och åkalla därvid hans namn.' [Apg 2,38]
        And now why tarriest thou? arise, and be baptized, and wash away thy sins, calling on the name of the Lord.

Ei ne Paavalinkaan synnit vielä siellä Damaskon tiellä pois lähteneet, vaikka puhuikin Jeesuksen kanssa (omien sanojensa mukaan).

• Anonyymi

Varovasti nyt. Voi muuten demokraatti iskeä väliin.

• Anonyymi

Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.

I write unto you, little children, because your sins are forgiven you for his name’s sake.

• Anonyymi

a little child, monikko little children (τεκνιον teknion tek-nee'-on, strongin koodi 5040)

• Anonyymi

Synnit on saatu anteeksi hänen nimensä tähden!

Ei kasteen tähden.
        Ap 10
        "Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kasteen tähden.
        Ap 10
        "Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi. Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

Nimen mainitseminen ja nimeen ottaminen viittaa kastehetkeen, jossa Jeesus ottaa lapsen/ihmisen nimiinsä. Jeesuksenkin kasteessa Jumala tunnusti isyytensä. Tämä on minun rakas poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

Mark. 9:37

"Joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua, vaan hänet, joka on minut lähettänyt".

Jaak. 2:7

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kasteen tähden.
        Ap 10

Kastaminen on Jumalan armoteko, jossa Jumala pesee synnit pois ja liittää ihmisen Kristukse sovitukseen eli kuoleman ja ylösnousemuksen yhteyteen. Se on Kristillisen uskomisen ydinasiaa.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Helluntaina 3000 vedestä ja Hengestä kastetut pääsivät uuden liiton jäseneksi. Siitä he saivat kasteessa synneistä pestyyn sydämeen vakuudeksi uskon Hengen sinetin.

Room.6;3
        Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimen mainitseminen ja nimeen ottaminen viittaa kastehetkeen, jossa Jeesus ottaa lapsen/ihmisen nimiinsä. Jeesuksenkin kasteessa Jumala tunnusti isyytensä. Tämä on minun rakas poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

Mark. 9:37

"Joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut; ja joka minut ottaa tykönsä, se ei ota tykönsä minua, vaan hänet, joka on minut lähettänyt".

Jaak. 2:7

Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]

"Jeesuksenkin kasteessa Jumala tunnusti isyytensä. Tämä on minun rakas poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."

Missä kohtaa Raamattu noin mainitsee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesuksenkin kasteessa Jumala tunnusti isyytensä. Tämä on minun rakas poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin."

Missä kohtaa Raamattu noin mainitsee ?

Jeesus tarkoittaa itseään ihmisenä kun hän keskustelee Nikodemuksen kanssa kahden kesken, kun Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jäkeen kyselemään kasteen merkitystä.

Jeesuksen tuli saada kasteessa luotu ylösnousemusruumis, sillä ei niitä enää haudassa eikä tuonelassa tehdä kenellekään.

"Salli nyt vain kaste, sillä näin meidän tulee täyttää kaikki vanhurskaus".

Jeesus oli tosi ihminen ja liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, ellei Jumala kasteessa luo ihmistä uudeksi vedestä ja Hengestä ylösnousemusta varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus tarkoittaa itseään ihmisenä kun hän keskustelee Nikodemuksen kanssa kahden kesken, kun Nikodemus meni Jeesuksen kasteen jäkeen kyselemään kasteen merkitystä.

Jeesuksen tuli saada kasteessa luotu ylösnousemusruumis, sillä ei niitä enää haudassa eikä tuonelassa tehdä kenellekään.

"Salli nyt vain kaste, sillä näin meidän tulee täyttää kaikki vanhurskaus".

Jeesus oli tosi ihminen ja liha ja veri ei peri Jumalan valtakuntaa, ellei Jumala kasteessa luo ihmistä uudeksi vedestä ja Hengestä ylösnousemusta varten.

Jeesus käytti alussa vertauksia, mutta selitti heti perään mitä sillä tarkoitti.

Kun erikseen ei mainita, että kyse on vertauksesta, niin silloin sanat ovat niiden alkuperäisessä merkityksessä.

Jeesus käytti toisen asian kohdalla yhden kerran ilmausta "elävä vesi", mutta heti perään sanotaan, että nyt hän käytti vertausta tässä kohtaa tarkoittaen elävällä vedellä Henkeä.

Nikodemuksen kanssa kestustelu oli eri tilanne. Nikodemus oli Jeesuksen ystävä, kirjoitukset tunteva Juualaisen uskonnon opettaja, jolle Jeesus saatoi puhua ihan suoraan kuin mies miehelle.

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat IHMISIÄ , lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli IHMISEKSI, heidän kaltaisekseen.

Joh.3:5
      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos IHMINEN ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse sisälle Jumalan valtakuntaan.

Jaak. 2:9

Mutta jos te erottelette IHMISIÄ te teette syntiä, ja laki osoittaa teidät rikkojiksi.

Jesus svarade: »Sannerligen, sannerligen säger jag dig: Om en människa icke bliver född av vatten och ande, så kan hon icke komma in i Guds rike.

Jesus answered, Verily, verily, I say unto thee, Except a man be born of water and of the Spirit, he cannot enter into the kingdom of God.

respondit Iesus amen amen dico tibi nisi quis renatus fuerit ex aqua et Spiritu non potest introire in regnum Dei

"vedestä ja Hengestä"

"vesi"

Thayer's Greek Lexicon

Sana

Translitteroitu

Strongin koodi

υδωρ

hudor hoo'-dore genitive case υδατος hudatos hoo'-dat-os, etc.

5204

Sanan tausta

Sanaluokka

from the base of 5205

subst. (neut.)

King James Version käännökset sanasta

AV-water 79

Merkitys

1) water

1a) of water in rivers, in fountains, in pools

1b) of the water of the deluge

1c) of water in any of the earth's repositories

1d) of water as the primary element, out of and through which the world that was before the deluge, arose and was compacted

1e) of the waves of the sea

• Anonyymi

Liikkuukohan juhannuksena uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa, kuuluisa lastenhässijä?

• Anonyymi

sehän on se noita, varmaan se liikkuu, otsat mielessä kyseisellä homppelilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sehän on se noita, varmaan se liikkuu, otsat mielessä kyseisellä homppelilla

Parhamin morsian oli J.J.Jourdan niminen.

• Anonyymi

Riivaajatkin ihmisen sisällä uskoo ja vapisee ja kaatuilee selälleen ja puhuu sekavia päänsä näkyjä.

Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra.

• Anonyymi

Kyllä niitä Jeesuksen tuntijoita ja Paavalin puheiden osaajia lahkoissa piisaa.

Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"

• Anonyymi

"evankeliumi ensin" ne hokee

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

Ap. t. 19:13

Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

• Anonyymi

Ihmisten eksyttäminen oli aktiivista heti alussa, mitä se nyikyisin sitten onkaan?

2. Tess. 2:11

Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.

Tempauspäivien laskijoita ja uskonratkaisun vaatijoita ja lahkoihinsa liittäjiä kyllä piisaa pilvin pimein.

• Mitkä ovat sinun tekosi ? Onko se esim. haukkuminen ja panetttelu, joilla halvennat muita ihmisiä ?

Kerro minulle, mitkä ovat ne teot, joilla pelastut. Onko sinulla muita tekoja kuin toisten haukkuminen ja panettelu ?

Oletko unohtanut, että Jeesus käski meitä rakastamaan toisiamme. Emme aina ole samaa mieltä asioista, mutta ei se saa tehdä meistä vihamiehiä. Joskus minusta tuntuu, kun luen kirjoituksisási, että mielellään haluaisit listiä kaikki ne, jotka eivät ole samaa mieltä kuin sinä.

Jeesus haluaisi, että me rakastaisimme, emmekä haavoittaisi toisiamme. Surullisena luen tekstejäsi. Ne eivät koskaan rakenna mitään, vaan ne tuhoaa.

• Anonyymi

Heluntajohtajat Parhami ja Olseni antoivat hyvän esikuvan siitä ihmisen rakastamisen taidosta ja armolahjasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heluntajohtajat Parhami ja Olseni antoivat hyvän esikuvan siitä ihmisen rakastamisen taidosta ja armolahjasta.

Harhaoppisia lahkolaisia pitää varoittaa ankarasti ja sitten karttaa heitä.

Tit. 3:10 -11

Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
        Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.

Tuo on totta, mutta siitä huolimatta saat olla tällä palstalla vielä jonkun aikaa, jotta paljastuisi sinun kiero harhaoppisi paremmin.
        Sitten me kartamme sinua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta, mutta siitä huolimatta saat olla tällä palstalla vielä jonkun aikaa, jotta paljastuisi sinun kiero harhaoppisi paremmin.
        Sitten me kartamme sinua.

Ihmeellisesti Raamatun ennustus taas toteutuu noiden kasteenpalvojien kohdalla:

"Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]"

Aamusta iltaan he postaavat noita samoja herjaavia juttujaan ja yrittävät valehtelemalla mollata uskovaisia.
        Johtuukohan tuollainen käyttäytyminen siitä väkisinsuoritetusta otsan kastelemisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakasta lähimmäistäsi ja hänen rahojaan kaikilla mahdollisilla keinoilla ja konsteilla.

Perustuslain antama uskonnon vapauden suoja antaa siihen hyvät mahdollisuudet.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisitko tulla sitten ojentamaan minua ? Votaisiin jutella ihan nenäkkäin. Se olisi minusta mielekkäämpää silloin. Ei se oikein käy täällä palstalla, koska et tunne minua. Sinä et tunne minua, joten on vaikea ojentaa sellaista, jota ei tunne. Mistä tiedät minun olevan kieroutuneen ?

Kerro minulle, mitä tekoja sinä teet, että voisin myös tehdä niitä tekoja, mitä sinä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmeellisesti Raamatun ennustus taas toteutuu noiden kasteenpalvojien kohdalla:

"Jaak. 2:7
        Eivätkö juuri he herjaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?* ["Nimen lausuminen" viittaa kastehetkeen.]"

Aamusta iltaan he postaavat noita samoja herjaavia juttujaan ja yrittävät valehtelemalla mollata uskovaisia.
        Johtuukohan tuollainen käyttäytyminen siitä väkisinsuoritetusta otsan kastelemisesta?

Saatananpalvojahellari eli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kitisee tuskaansa ja kopioi tänne samoja juttujaan

Mies puhuu aina otsasta. Ehkä se upotus saa tuon satanistin käyttäytymään noin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatananpalvojahellari eli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa kitisee tuskaansa ja kopioi tänne samoja juttujaan

Mies puhuu aina otsasta. Ehkä se upotus saa tuon satanistin käyttäytymään noin

Hoön herjaa uskovia mm kasteenpalvojiksi

Itse hän palvoo saatanaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ovatko sinun mielestäsi Jumalalle mieluisia tekoja, kun haukut ja mollaat muista uskovia, tai mehän emme sinun mielestäsi olla edes uskovia. Ovatko ne niitä tekoja, joita sinä teet.

Minun mielestäni kaunein teko, jonka me voimme tehdä Jeesukselle, on se, että voisimme rakastaa toisiamme. Vaikka olemme vajavaisia ihmisiä, mutta emmekö me voisi kuitenkin yrittää rakastaa toisiamme. Sinä olet samanlainen vajavainen ihminen kuin minäkin. Ja sellaisina me pysymme siihen asti, kunnes Jeesus saapuu noutamaan meidät pois täältä maan alhoista.

Jeesus käski rakastaa vihamiehiäkin. Eikö meissä ole yhtään rakkautta toisiamme kohtaan. Oppiriidatko ovat tärkeimpiä kuin rakkaus. Meidän tietomme täällä maan päällä on vajavaista, minä en ainakaan voi sanoa, että minä olen täysin oikeassa kaikissa asioissa, mitä luen raamatusta. Mutta sen tiedän, että Jeesus on minun pelastajani ja haluan elää Hänelle. Hän on tie Isän luo, Hän on totuus, Hän on elämä. Hänessä löysin elämän, jota kannattaa elää.

• Anonyymi

Raamattu antaa kyllä hyvin ymmärtää, että ei pelkkä uskominen ketään pelasta sellaisenaan ilmaisulla
      "uskon kautta".. uskominen on vain välineellinen keino kun ihminen tottelee sanan käskyjä ja tekee niiden mukaan, niin silloin Jumala tekee, mitä on luvannut tehdä sanassaan.
      Raamatun alkukielen mukaan uskominen ja uskollisuus eli Jumalan tahdon totteleminen, mitkä on ilmaistu käskyissä, niiden totteleminen on alunperin yksi ja sama asia ja sana.

• Anonyymi

"Jokainen, joka kuulee nämä sanani JA TEKEE niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."

" Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja."

" Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

Pirullinen harhaoppi irrottaa usko erilliseksi asiaksi ja pelkäksi aivoissa tapahtuvaksi mielenmuutokseksi, "metanoia"- uskoksi, mikä voidaan aikaansaada agressiivisen käännyttämisen keinoin. Ja mitä perustellaan oikeaksi uskoksi villitsevien hurmoshenkien voiman näytöksillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jokainen, joka kuulee nämä sanani JA TEKEE niiden mukaan, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle."

" Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja."

" Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

Pirullinen harhaoppi irrottaa usko erilliseksi asiaksi ja pelkäksi aivoissa tapahtuvaksi mielenmuutokseksi, "metanoia"- uskoksi, mikä voidaan aikaansaada agressiivisen käännyttämisen keinoin. Ja mitä perustellaan oikeaksi uskoksi villitsevien hurmoshenkien voiman näytöksillä.

Ei Raamatussa turhaan ole varoituksia tämän lopun ajan hurmoslahkoista, joihin monet erehtyy menemään väkevämmän hengellisyyden houkuttelemana.

"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja."

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe